Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2005, 14:16   #1
Supermedlem

LilleWombat sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Melbourne
Meldinger: 697
MP Rating: 0% (0)
LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.LilleWombat har en strålende fremtid.
rødme Det var en stor stor pikk det!!

"Se den store store pikken der da! Den var lang den!!" Ja, det kom det fra min vakkre lille trasse datter paa 3 aar. Det var gudsjelov ikke noen lang og stor pikk hun saa da, men nemdelig trikken.
Vi var en tur i sbd ( Melbourne down town ) og da skrek hun hoyt akurat det. Jeg er saa glad for at ingen forstaar Norsk her nede

Ellers er det veldig mye blanda ord, baade engelsk og nork godt blandet. F.eks saa vil hun at jeg skal tegne en stor stor Pig, men hun sier pikk..og jeg humrer og ler.
Det er mye morsom de sier i den alderen der.
Her en dag sa hun " mammy, you are not funny, bare gammel!" ehh..takk for den.
Eller naar hun skal legge seg og jeg skal opp i senga sammen med henne ( hun har en bunkbed) saa sier hun " faa den store rumpa di up in my bed" ..tror pappa har sagt noe om rumpa til mamma jeg

Ellers har flyttingen til Australia gaatt super bra, synes hun er flink jeg som har blitt store soster og flyttet til den andre siden av verden paa under 1 aar.
Gammel 01-10-2005, 18:27   #2
Medlem

Nile sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: midt på
Meldinger: 314
Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.Nile er fantastisk mot andre.
Sv: Det var en stor stor pikk det!!

Ja , de sier mye morsomt for tiden.

storesøster juli-02 og
tvillingene februar-07
Nile er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 10:53   #3
Seniormedlem

okt mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Blått Rekkehus
Meldinger: 1,812
okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.

storesøster 4år
okt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 11:13   #4
Seniormedlem

musa sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: I mitt lille hus
Meldinger: 2,601
musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.

Ja det er utrolig hva de kan si!
Gammel 02-10-2005, 16:56   #5
aja
Seniormedlem

aja sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 2,265
Blogginnlegg: 2
aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.

aja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 08:55   #6
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 752
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Ja de sier mye rart
Gammel 03-10-2005, 10:01   #7
Medlem

Sindy sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 130
Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.Sindy er et navn alle kjenner.

Så morsomt! Godt det ikke var i Norge.

Gøy å høre fra deg. Har tenkt på dere, men jeg er ikke så flink til å holde kontakten. Hvor lenge skal dere være DownUnder?
Gammel 03-10-2005, 21:06   #8
Puncky
Gjest

Meldinger: n/a

Så festlig
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 21:37   #9
Supermedlem

Sweet Candy sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Asker
Meldinger: 1,354
Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.

Sniker litt jeg nå, men nå jeg så dette inlegge MÅTTE jeg bare lese. Lo godt ja

Sweet Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 21:40   #10
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,504
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

Så flink hun er som lærer seg nytt språk!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:52.