Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2008, 14:12   #1
Seniormedlem
 
c3po sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,706
MP Rating: 0% (0)
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.
Andre barn som tenker på tiden i magen?

Daniel har alltid vært glad i å se i fotoalbumet vårt fra turen til Disneyworld da jeg gikk gravid med ham. Nå, etter at barne-TV har begynt sin variant av "Et barn blir til" har han blitt skikkelig interessert og til dels kunnskapsrik på dette om å være i magen. Han kikker stadig i boka "Et barn blir til", og diskuterer bildene med meg.

På fredag så kikket han igjen i Disneyworld-albumet. Etter hvert merket jeg at han ble stadig tristere, og til og med smågråt. Da jeg spurte ham hva som var galt sa han at han var lei seg for at han ikke fikk se Mikke Mus. Da jeg ba ham utdype, forklarte han at han prøvde så hardt han kunne å se gjennom magen min, men at han ikke fikk det til!

Andre barn som tenker litt på hvordan det var å være i magen deres?
__________________
c3po er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 20:32   #2
Supermedlem
 
pioneerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 865
MP Rating: 0% (0)
pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.
Sv: Andre barn som tenker på tiden i magen?

Snuppa her snakker en del om hvordan jeg opplevde å ha henne i magen og om hun sparket mye osv.

Men akkurat er det mest spennede å høre hva hun gjorde som baby
__________________
pioneerjenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 23:31   #3
Seniormedlem
 
Heidipus sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,986
MP Rating: 0% (0)
Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.
Sv: Andre barn som tenker på tiden i magen?

Storesøster har vært veldig interessert i hva som skjer inni magen, i og med at hun ble storesøster i januar. Fant fram bilder og viste og forklarte. Hun var i allfall fascinert. Veldig tankefull over bilder av meg med henne i magen.
Men nå for tiden er hun mer interessert i hva hun gjorde som baby og sånt. Det er nok igjen pga lillesøsteren på 8 mnder, hvor nye ting skjer fra dag til dag.
__________________
Heidipus og
veslepus okt 04
og babypus jan 08
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 21:46   #4
Veteranmedlem
 
Maiva sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Norges eldste by
Meldinger: 3,044
MP Rating: 0% (0)
Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.
Sv: Andre barn som tenker på tiden i magen?

Signerer Heidipus her. Snuppa ble jo også storesøster i januar, så derfor er hun litt opptatt av "babyting". Spør ofte "Gjorde du sånn med meg når jeg var baby?" o.l...
Søt da, synes det er så lenge siden hun var baby...
__________________
Maiva og Gullungene f.`00 og`04
Minstebror kom 21.01.2008
Maiva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com