Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 19:37   #1
Seniormedlem
 
Little my sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,984
MP Rating: 0% (0)
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.
Bursdag til bhg.venner

Snuppa er bedt i 4-års bursdag til en bhg. venninne i morgen. Koselig med invitasjon og hun skal få gå, men jeg blir litt usikker på hvordan vi skal gjøre det..
Hun kan bli med dem rett hjem, men bør jeg bli med (må evt. ha med lillesøs. på 6 mnd siden mannen jobber)? og hvor mye er høvelig å gi i gave tro? Og gjerne gaveforslag
føler meg helt grønn her, så setter pris på innspill fra dere.
__________________
Snuppene Nov.04 & Mars 08
Little my er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 19:58   #2
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,284
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Jeg ville ha levert henne i bursdagen, og så dratt hjem I begynnelsen (2-3-alderen) var vi foreldrene med i bursdagene og fikk kaffe og kake, men nå har de blitt så store og fortrekker helst å være foreldrefri. Bare leker masse rundt. Så har jeg hentet henne når bursdagen har vært over.

Til barnehagevenninner gir vi gave fra 70-100 kr. Ofte tegnesaker, glansbilder, småleker som dukker,biler o.l. Eller billige dvd'er - det finnes mange i denne prisklassen.
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 23:15   #3
Supermedlem
 
Hege M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 864
MP Rating: 0% (0)
Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Jeg ville hørt med vesla om hva hun synes. Hvis hun ikke er av det forsiktige / engstelige slaget så ville jeg ha forsøkt å la henne reise direkte. For de fleste vil det være veldig stas

Vi har ligget på ca 50,- i gaver til barn som ikke er ekstra gode venner/venninner. Det er faktisk et godt utvalg i den prisklassen også. Dukker (steffi love), poser med perler og små brett, legobiler til guttene, matbokser, drikkeflasker, glansbilder osv.

Lykke til!
__________________
.............. Hege M .............
Mats 14.02.2001 og Nora 13.01.2004
Hege M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 10:56   #4
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bursdag til bhg.venner

4-åringen her var i bursdag forrige uke, og da var ikke jeg med. Han er litt mammadalt iblant, men det var ingen problemer med at jeg leverte han og gikk hjem. Han ga to fine biler som kostet rundt 80kr tilsammen.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 11:36   #5
Supermedlem
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 598
MP Rating: 0% (0)
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Jørgen har vært i flere bursdager, jeg bare leverer han og går. ca 100 har jeg brukt å kjøpe for
__________________
mamman til Jørgen (06.12.04)
Julie (10.01.07)
Linda-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 12:13   #6
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,392
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Jeg ville vært med først, og så dratt hvis barnet synes det gikk greit. Jeg vet hvertfall at gutten min synes det er ok at jeg er litt sammen med han før jeg drar.
Pris på gave pleier å ligge på mellom 50-100 kr.
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 12:24   #7
Veteranmedlem
 
ankimor81 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,126
MP Rating: 0% (0)
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Mathias har vært i flere bursdager og dette er stor stas, jeg var med han i 15 min den første gangen , men etter det har jeg bare kunnet levert og gått.
Alle barna er så gode venner så han syns det er veldig gøy med bursdager og det og møte bhgbarna utenom barnehagen.
Vi gir for rundt 100 kr.
__________________
Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005
hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
ankimor81 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 14:55   #8
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 272
MP Rating: 0% (0)
Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Sitat:
Opprinnelig postet av Linda-78 Vis post
Jørgen har vært i flere bursdager, jeg bare leverer han og går. ca 100 har jeg brukt å kjøpe for
Samme her Her er det vanlig med gaver fra 50 - 150 kr.
__________________
Gutten min april 2004
Jenta mi april 2008
Iris er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 23:01   #9
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 936
MP Rating: 0% (0)
Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Det kommer litt ann på egentlig.. Jeg har vært med noen ganger og noen ganger ikke. Men nå vil hun helst ikke ha meg med mer. Kjøper for 50-150, kommer ann på nærheten av vennskapet..
Når jeg har invitert til bursdag, så er det fritt frem for foreldre å være med. Og det sier jeg alltid ifra om. Jeg vet godt hvor forskjellige disse barna våre er..
__________________
Mamma Linn
Andrea Jan 04
Thea Okt 08
Linnen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 23:33   #10
Seniormedlem
 
Hope3 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,302
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bursdag til bhg.venner

Jeg følger gutten vår enda- ikke bare fordi han gjerne vil ha meg med. Jeg vil gjerne være med og "lære" han opp til hvordan man oppfører seg på et besøk hos kompiser. Jeg vil være med å vise at man sitter fint ved bordet, takker for maten og er høflig og grei.

Men den viktigste årsaken er at det har det vært (og er) en flott arena å knytte kontakt med de andre foreldrene på. Vi har tid til å prate sammen og bli godt kjent- noe som jeg ser på som viktig i oppveksten hans. Dette året har vi vært 5-6 foreldre som stadig møtes og nå er vi godt kjent.

Jeg har muligheten til, og kommer til å gjøre det også på 4-årsdagen i desember, å invitere kompisene med en voksen i følget. Det kan anbefales Super nettverksbygging!
__________________
Mamma til -98 -04 aug 07

Sist endret av Hope3; 12-09-2008 kl 23:37.
Hope3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com