Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-11-2006, 23:41   #1
Seniormedlem
 
perper sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Endelig løsnet det....

Endelig så har språket løsnet her også For 3-4 uker siden, så kunne hun ca 5 ord, men nå har jeg helt mistet tellingen. De er ikke helt tydelig alt hun babler i vei om, men nå er hun virkelig på god vei. Var nesten engstelig jeg når jeg leste hvor mye "alle de andre" kunne
Motorisk er hun iallefall langt fremme, så det var godt at det "løsnet" med snakkingen også

Var bare det jeg ville si, her jeg sitter en sen kveldsstund, eller forresten, jeg må jo nevne at jeg var på revy i helgen. Så stykket " Med ræven i fatle" med marit Voldseter (hun fra Kvinner på randen) Det var VANNVITTIG bra. Jeg lo i en og en halv time i strekk Ler bare jeg tenker på det ennå

Ha en fin uke jenter!!
__________________
Lille vennen -04
perper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2006, 01:28   #2
VIP-Medlem
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,257
MP Rating: 0% (0)
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig løsnet det....

Saa goey at det har loesnet! Det er jo helt normalt aa vente til man er to med aa snakke ordentlig, men for en mor er det godt med alle slike milepaeler som er rundet.
__________________
aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2006, 07:12   #3
Veteranmedlem
 
*Svimle* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
MP Rating: 0% (0)
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig løsnet det....

Så flink hun er, kan godt forstå at du synes det er kjekt
__________________
04.12.04
27.05.08
krystallklart på SM
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2006, 07:20   #4
Supermedlem
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.
Sv: Endelig løsnet det....

Så bra! Her i huset sies det for det meste Ba ba ( og det betyr også det meste) Tror han kan ca 10 ord.
Solen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2006, 10:13   #5
Veteranmedlem
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
MP Rating: 0% (0)
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig løsnet det....

Så moro det er når språket kommer!
__________________
Inagh og januargutta 03/05

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2006, 14:43   #6
Veteranmedlem
 
Gorine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: 2.etasje!
Meldinger: 4,121
MP Rating: 0% (0)
Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.
Sv: Endelig løsnet det....

Så herlig da!
Deilig å le!
__________________
- aug-01
- des-04
: - aug-06

Fødselsrapport-04Magegalleri-06Fødselsrapport-06

Gorine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2006, 17:49   #7
Æresmedlem
 
Nennemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig løsnet det....

Det er veldig moro når det skjer, jeg venter ennå på at Lars skal finne ut av det, men det kommer vel i desember tenker jeg hvis han følger skjemaet til de to andre.
__________________
Nennemor
Storesøster (f. juli-99) Storebror (f.mars-02) Lillebror (f. oktober -04)

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2006, 19:02   #8
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,729
MP Rating: 0% (0)
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig løsnet det....

Så flink hun er!
Gøy når de lærer flere og flere ord.
__________________
Elise 05.02.08
Ingrid 08.12.04
flodis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2006, 10:40   #9
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,068
MP Rating: 0% (0)
nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig løsnet det....

Så gøy! Hun har vel mye spennende å si nå da . Min lille har også hatt et byks i språkutviklingen i det siste. veldig moro.
nolo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2006, 15:26   #10
Veteranmedlem
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,111
MP Rating: 0% (0)
linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig løsnet det....

Er utrolig morro med slike milepæler Blir helt myk i mammahjertet mitt når jeg leser om andres små og store steg i livet ... Knottene blir store alt for fort ...
__________________
Linka-mor og smulene
linka-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:39.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com