|
 |
12-12-2005, 11:43
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 704
|
Glatte sko
Noen her som har gode råd mot glatte sko?
Andreas har veldig glatte sko, og han blir jo så sint og utrolig lei seg når han går på tryne for n'te gang stakar...
Må da være noe man kan ta på så de ikke blir så glatte? Eller?
|
12-12-2005, 12:00
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,011
|
Sv: Glatte sko
I dag var det skikkelig risikosport å komme seg til barnehagen. Makan til glattis! Gutta kunne ikke gå i det hele tatt, og det var såvidt Melina og jeg holdt oss oppe. Hun datt forresten et par ganger, men jeg klarte meg bemerkelsesverdig bra. Da gikk jeg der på isen og funderte på nettopp dette, om det finnes noe slags brodder for barn. Eller noe annet lurt. Da jeg kom til skobutikken, var den ikke åpnet enda, så jeg fikk ikke spurt. Det var mye babbel du, bare for å si at nei det vet jeg ikke.
|
12-12-2005, 12:07
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 704
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Mumrik
I dag var det skikkelig risikosport å komme seg til barnehagen. Makan til glattis! Gutta kunne ikke gå i det hele tatt, og det var såvidt Melina og jeg holdt oss oppe. Hun datt forresten et par ganger, men jeg klarte meg bemerkelsesverdig bra. Da gikk jeg der på isen og funderte på nettopp dette, om det finnes noe slags brodder for barn. Eller noe annet lurt. Da jeg kom til skobutikken, var den ikke åpnet enda, så jeg fikk ikke spurt. Det var mye babbel du, bare for å si at nei det vet jeg ikke.
|
Jeg har tenkt på dette man setter på bildekkene for å få de til å gripe på glattisen.. Ja, da tenker jeg selvfølgelig ikke på kjettinger, men dette trekket man trer på.. Kunne det vært noe å "sydd" trekk til skoene av? Spm er jo bare hva slags stoff de bruker
|
12-12-2005, 12:13
|
|
Gjest
|
MÅ bare fortelle hva faren min gjorde før......
Vi hadde butikk - og ansvar får å strø utenfor -Derfor hadde vi en sekk med skjellsand.
Han tok kontaktlim under skoa - og tråkka oppi skjellsanden......
Vet ikke om det er noe tips akkurat - men jeg syns det var rasende festlig -Og det funka
|
|
|
12-12-2005, 12:14
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,105
|
..........
Sist endret av Tutti; 12-07-2006 kl 10:37.
|
|
|
12-12-2005, 12:20
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,011
|
Hva er den lyden? Å, det er bare Andreas som er ute på tur. Hæ? Ja, han har på kjettinger, skjønner du.
|
12-12-2005, 12:28
|
|
Gjest
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Tutti
Finnes det ikke en slags spray man kan spraye på da?
Syns jeg husker å ha hørt om/lest om noe a'la gripe-spray-til-bil.
Isåfall skal den sprayes under skoene våre, det er ren holke i barnehagen her, selv om det er fint føre andre steder 
|
Dette skulle jeg også til å foreslå. Har ikke fått testet det ut enda selv, men har hørt at det virker 
Skal kjøpe det selv bare jeg husker på det.
|
|
|
12-12-2005, 13:11
|
|
Gjest
|
Husk å gi oss rapport om sprayen da folkens!
|
|
|
12-12-2005, 19:28
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 2,630
|
Før i tiden, da jeg bare hadde hunder og kjæreste og bodde i et lite rødt hus ved siden av gammel skomaker, var det ikke noe problem å ta med glatte sko til ham. Han fikset og ordnet ett eller annet nede i kjelleren sin og vips - sko ikke lenger glatte!
Tror jammen Kamik'ene og Sorell'ene burde tatt seg en tur til ham, jeg...
|
13-12-2005, 17:46
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 4,093
|
Husker ei i klassen min på barneskolen, hun fikk noe ruglete under de blankslitte Cherroxene sine. Og så skuffet da, hadde jo slitt lenge for å få de blankslitte
|
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:56.
|