Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2005, 06:28   #1
VIP-Medlem
 
Mummitrollet sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,568
MP Rating: 0% (0)
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
rørt Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Tenk for 1 år siden satt vi dødtrøtte etter en natt med null søvn og nervene utenpå og ventet på å dra på Føden for igangsettelse.
Heldigvis, din lille rakker, så kom du av deg selv når de fikk tatt resten av plaskevannet ditt!!

Kl 17:58 kom verdens flotteste Knottentott til verden og lignet littegranne på Sinnataggen

Jeg kan ikke fatte og begripe at tiden har gått så fort, nå er du blitt stor gutt som går flere og flere skritt for hver dag - en liten tøffing er du!!
Mamma og Pappa er så ufattelig glade i deg og elsker deg over alt på jord!!

Vi feiret litt i går og skal feire mer i dag, og da skal vi åpne gaven fra Portveien 2 også!

Akkurat nå sitter bursdagsbarnet og ser på Baby Einstein, mor ligger i halvsvime på sofaen og far sover.
Bursdagsbarnet har jo ikke klokke så han ga blaffen i at vi liksom skulle sove 1t lengre i dag

Nå skal vi straks bråke litt med Little People Dyrehagen han fikk i går, den har så mange fine dyrelyder!!

GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRS DAGEN MIN LILLE SKATT!!
__________________
Mummitrollet
& Knottentotten -04

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 06:38   #2
Supermedlem
 
SOL999 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Os
Meldinger: 701
MP Rating: 0% (0)
SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.SOL999 er fantastisk mot andre.
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Hei du var litt kjappere enn meg å lage tråd..

Gratulerer sååå mye med 1 års dagen Ruben Alexander!!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Håper du du får en kjempefin dag i dag!!!

Vi skal i en 3 års dag i dag,så da skal vi spise litt kake for deg også!!

Daniela har heller ikke klokke så her sitter vi super tidlig på morgenen vi også!

Masse klemmer fra Sol & Daniela
__________________
Daniela f.23.okt-04 Lana f.21.mars-06
SOL999 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 06:55   #3
Medlem
 
twg76 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Ålesund
Meldinger: 322
MP Rating: 0% (0)
twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.twg76 er et navn alle kjenner.
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Gratulera så masse me dagen!!!!!!!!!!

Håpe du får ein kjempeflotte dag, me masse kaker og pakkesanger!
__________________
Ann Kristin & Sebastian f.01.11.2004

http://baby.libero.no/sebastian-groevdal
Brukernavna: gjest
Passord: sebastian
twg76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 07:36   #4
Supermedlem
 
Silkemamma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,384
MP Rating: 100% (1)
Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Gratulerer så masse med 1 års dagen din
__________________
Silkemamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 07:39   #5
VIP-Medlem
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,665
MP Rating: 0% (0)
Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Gratulerer med dagen Ruben Alexander
Håper du får en kjempefin dag, med masse pakker og kake



Christoffer hadde heller ikke fått med seg dette med klokka..
__________________
Mamma til verdens nydligste - oktober 2004
Unicorn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 08:42   #6
Seniormedlem
 
Markusmor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 2,775
MP Rating: 0% (0)
Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

GRATULERER MED DAGEN RUBEN
Ha en strålende dag!
Markusmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 09:06   #7
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Gratulerer med dagen


Little people er KJEMPEGØY!!! Kjøp karusellen også, den bråker bare du kommer bort den Hilsen Bolla.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 09:18   #8
Seniormedlem
 
Adriana sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,840
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Gratulerer kjempe masse med dagen, Ruben!!

Håper du får en kjempe fin dag og koselig feiring!!
..jeg må bare si at det er kjempe gøy å ha bursdag altså!!
Vi får jo så masse fint, jo!! ..og så er det så masse NAM kake!!
Bursdagsklem fra Natalie..og mamman min hilser også!
__________________

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007


Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 10:02   #9
Supermedlem
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,370
MP Rating: 0% (0)
Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.Annki har en strålende fremtid.
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Gratulerer så masse med dagen!
Håper du får en strålende dag!
__________________
Mamma til Jørgen okt. 04 og Halvor jan. 08
Annki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 10:21   #10
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Gratulerer med 1 års dagen Knottentotten min!!

Hipp hurra for Knottentotten!!! Håper du får en kjempe-fin bursdagsfeiring!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:07.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com