Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-12-2005, 00:36   #1
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
MP Rating: 0% (0)
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.
Gratulerer med dagen Berta1973

grattis med dagen håper du får en fin dag og kos deg hos frisøren


__________________
mamma_nemi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 01:01   #2
lib
Supermedlem
 
lib sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 600
MP Rating: 0% (0)
lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

Gratulere med dagen

Ønsker deg en flott dag!!
__________________
født i aug. 2002 født i sept. 2004

lib er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 01:01   #3
Seniormedlem
 
Massi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
MP Rating: 0% (0)
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

:danser:Gratulerer så mye med dagen din i dag Berta1973!:danser:

Håper du får en koselig dag sammen med mann og barn

Bursdags fra Benjamin og Massi
__________________
Massi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 01:17   #4
Veteranmedlem
 
Berta1973 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Telemark
Meldinger: 4,458
MP Rating: 0% (0)
Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

Takker så koselig at du huska på det, nemi i morgen skal jeg farte litt tenkte jeg. Jeg skal handle inn noen julegaver til, ihvertfall de jeg ikke får tak i her på Ulefoss. Jeg skal nemlig til Bø en tur reine byturen det


Der skal jeg møte "tante"-barnet mitt og mamma'n jeg kommer til å ta med storebror på handlerunden tenker jeg. Så kan snuppa kose seg alene med pappa, DET skjer ikke ofte det. Men aller først så starter dagen med å shine opp frisyren. Gleder meg for det trengs nemlig

Tenk at jeg er 32 år gammel a, tida den flyr
__________________
Jonny 4.juli-03
Maja 26.september-04
Berta1973 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 01:31   #5
VIP-Medlem
 
Cilo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
MP Rating: 0% (0)
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gratulerer så mye med dagen Berta!!! Kos deg masse!!!
__________________
2004

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 01:45   #6
Supermedlem
 
Fia3 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 829
MP Rating: 0% (0)
Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.Fia3 er fantastisk mot andre.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

Gratulerer så masse med dagen!!! 32, det er da ingen alder . Hmf, jeg er hele 5 år eldre.......... .........snart.........



Kos deg på dagen din, håper du får det hyggelig
__________________
Stolt mamma til





5. nov.88 4. aug.95 27. juli 01 3. sept.04

Fia3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 08:47   #7
Veteranmedlem
 
Stjerne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,257
MP Rating: 0% (0)
Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

Gratulerer med dagen Berta1973

Håper du får en flott gebursdagsfeiring

__________________
Stjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 08:49   #8
Veteranmedlem
 
*Anita* sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,063
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

Grattis med dagen, Berta!! Håper du får en fin dag !!

..mamma har også bursdag idag..
__________________


*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 12:33   #9
Seniormedlem
 
Adina28 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

*synger* Happy birthday to yah, happy birthday to yah, HAPPY BIRTHDAY!!!

__________________
Amalie 06.09.04 William 17.05.06
Nygift 12.08.06
Adina28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2005, 12:46   #10
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,751
MP Rating: 0% (0)
Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.
Sv: Gratulerer med dagen Berta1973

Gratulerer så mye med dagen.

Her er bildet av årets bursdagsgave til deg. Du ser den står i stil med smykket og armbåndet du fikk i fjor

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Janica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:04.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com