Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-04-2006, 16:05   #1
Veteranmedlem
 
pillen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,064
MP Rating: 0% (0)
pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.
Grensen til utroskap...

Hvor går grensa til utroskap? Kyss? Tanker? Berøring? Sex?

Hadde en diskusjon med nabodama og ser man har totalt forskjellig oppfatning av hva utroskap er. Hva er din tanke om det? Hvor går grensa??
__________________
Prinsessa-96 og Prinsen-04
pillen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 17:05   #2
Medlem
 
sanni sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Nord-Troms
Meldinger: 359
MP Rating: 0% (0)
sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.sanni er som en lysfontene.
Sv: Grensen til utroskap...

Det jeg ser på som utroskap er kyssing og sex.Tankene sine har man for seg selv,og klemme kan man gjøre uten at det utvikler seg.Det gjør man jo med venner.Om man begynner å kysse er det lett at det utvikler seg til noe mer.Om jeg hadde tatt gubben i å kysse en annen kvinne,har han vært utro
__________________
Mine fire stoltheter...

Minstepia Ingrid-Marie født: 19.01.04.
sanni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 18:16   #3
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,802
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Grensen til utroskap...

Hvis tanker er utroskap, så ligger jeg meget tynt an....
En klem er helt greit, men jeg vil helst slippe å oppleve at mannen min kysser en annen dame. Der går grensen for min del.
__________________
Mondeo med 01 og 04







Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 18:20   #4
Supermedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,484
MP Rating: 0% (0)
Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.
Sv: Grensen til utroskap...

Sitat:
Opprinnelig postet av Mondeo
Hvis tanker er utroskap, så ligger jeg meget tynt an....
En klem er helt greit, men jeg vil helst slippe å oppleve at mannen min kysser en annen dame. Der går grensen for min del.
Kloke ord Mondeo, som jeg er helt enig i
__________________
Hilsen Carisma, mammaen til Tirill -99 og Trym -04

Ble "fru" den 17. august -07
Carisma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 18:26   #5
VIP-Medlem
 
Idril sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,153
MP Rating: 0% (0)
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Grensen til utroskap...

Kyss, berøring og sex ser jeg på som utroskap. Tankene må man få ha for seg selv
__________________

02 - 04 - 05 & 76 72 & 96 - 98 - 04
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 18:26   #6
Seniormedlem
 
Christel sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,689
MP Rating: 0% (0)
Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.
Sv: Grensen til utroskap...

Man er utro i det øyeblikket man har omgang med en annen person, på en slik måte at man får behov for å skjule det for sin partner.

Det vil si at et hvert par må definere hva som et tillatt i deres forhold. Jeg vet at jeg og har et annet syn på hva utroskap er, enn det "folk flest" har. Jeg har ved flere anledninger opplevd at noen har kommet bort til meg og spurt "hva om mannen din ser deg!?!". Eller at andre har hatt behov for å fortelle meg hvilke observasjoner de har gjort av min mann. Og de episodene det har blitt henvist til, har overhodet ikke vært i den kategorien som vi betegner som utroskap.
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den strider mot Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
Helene Harefrøken - Moderator
Christel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 18:53   #7
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Grensen til utroskap...

Sitat:
Opprinnelig postet av Christel
Man er utro i det øyeblikket man har omgang med en annen person, på en slik måte at man får behov for å skjule det for sin partner.

bra sagt!! :d
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 19:19   #8
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,582
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Grensen til utroskap...

Fra kyssing og utover....
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 19:22   #9
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,739
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Grensen til utroskap...

Sitat:
Opprinnelig postet av Mondeo
Hvis tanker er utroskap, så ligger jeg meget tynt an....
En klem er helt greit, men jeg vil helst slippe å oppleve at mannen min kysser en annen dame. Der går grensen for min del.
Signerer denne jeg
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 19:35   #10
Seniormedlem
 
Jannicke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,178
MP Rating: 0% (0)
Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.
Sv: Grensen til utroskap...

Ganske så likt Christel!
Jannicke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com