Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-07-2007, 10:35   #1
Seniormedlem
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,709
MP Rating: 0% (0)
Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.
Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Jeg holder på å bli gal Alt jeg sier til Kasper må repeteres 2 eller 3 ganger for tiden. "Hva?" , "Hva da?" "Hva sier du?" er standardfrasene fra ham for tiden. Jeg tror egentlig ikke at han hører dårlig for plutselig så hører han alt jeg sier, også det jeg ikke vil at han skal høre. Men generelt sett så må jeg si alt flere ganger. Man blir sliten av sånt!

Er det en fase eller er det hørselen? Er det andre som har det sånn med 3-åringen sin?
__________________
Jenna, storebror (-04) og lillebror (-07)
Jenna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 10:37   #2
Supermedlem
 
Hege M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 876
MP Rating: 0% (0)
Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Ikke noe morsomt nei
Min erfaring er at det er en fase dette også. Jeg gjentar meg selv 1 gang, og forsøker å stoppe der. Det har hjulpet og det reduserer jo antall ganger man behøver å gjenta seg selv.
__________________
.............. Hege M .............
Mats 14.02.2001 og Nora 13.01.2004
Hege M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 12:59   #3
Seniormedlem
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,704
MP Rating: 0% (0)
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Jeg bombaderes med spørsmål, men veldig sjelden Hva eller Hæ?

Det er mer sånn: "hva du gjør?" "Hva du skal?" "Hvor den kommer fra?" "Hva den kommer ut der for?" "Hvem du snakker med?"

Hvem - Hva - Hvor omtrent hele tiden. Det verste er at etter han har lagt seg, begynner vi å snakke sånn til hverandre også!
__________________
Effie og IVF-mirakelet Jørgen + lille Engelgutt f/d 1. mars 2006
Jørgen blir mest sannsynlig aldri storebror

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 13:17   #4
Supermedlem
 
carrie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 1,478
MP Rating: 0% (0)
carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Kom å hils på Lillesnupp i dag
__________________
Carrie og lillesnupp født februar 2004
carrie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 14:52   #5
Veteranmedlem
 
ankimor81 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,159
MP Rating: 0% (0)
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

mye spm om dagen ja..Går i ett!!!

hæ er også godt brukt..
__________________
Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005
hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
ankimor81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 17:10   #6
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Re: Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Det er en fase.
Snuppa ble hørselstestet som liten, en test som er slik at med mindre hun har blitt skadet på noe vis på hørselen så hører hun utmerket.
Så ja, det var gjenkjennelig.
Etter to-tre ganger ender jeg opp med å si "Hva sa jeg nå?" Og da gjentar hun det selvsagt, for hun har jo hørt det for lengst.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 17:54   #7
Seniormedlem
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Huset i skogen
Meldinger: 2,621
MP Rating: 0% (0)
cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Det er til å bli småsprø av, men jeg forsøker å kutte av når jeg har repetert meg selv et par ganger.
Men alle de hundre tusen millioner spørsmålene da, DE blir jeg sliten av altså! :svettiøra:
__________________
Storebror og lillebror
cecix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 21:48   #8
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,827
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

He, he, høres kjent ut. Men hos oss er det helst hvis vi forteller henne "noe nytt" - ikke når vi snakker helt dagligdags. Men det virker som om hun trenger tid for å fordøye nye ting og må få det inn med teskje...

Men jeg føler alikevel at jeg må si alt flere ganger, for hun er komplett døv til tider - nekter å svare. (stille trass)
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2007, 10:54   #9
Seniormedlem
 
c3po sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,737
MP Rating: 0% (0)
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Jaså, så du får svar, du?

For tiden går det mest i å få en respons ut av gutten. Vi har tom. snakket med bhg om det men, som vi trodde, er det nok bare alderen. Vi har også en del "Hæ?" for tiden. Denne fasen har vi vært gjennom før. Ved tredje gangs gjentakelse, sier jeg klart at nå har jeg sagt det for tredje gang, og jeg gjentar det jeg sa igjen.
__________________
c3po er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2007, 16:36   #10
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,582
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hæ?.... Hva?...... HVA SIER DU?

Er nok en fase ja. Men skulle ønske de kunne variere litt. Skulle gjerne hatt litt "hæ" i ny og ne istedenfor "koffer det?" til ALT. Og da selvsagt den frasen etter at jeg har svart. Det tar aaaldri en ende
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:50.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com