Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-03-2006, 08:41   #1
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
hyper Han sov! Hele natten!

Men sov mor? neida...

Lille B har jo som dere sikkert vet aldri sovet natta gjennom, det har vært alt fra 2-10 oppvåkninger, og gjerne vært våken et par timer midt på natten. Og han har trengt masse kos, pupp, holding av hånd osv. for å sovne igjen.
Jeg har lest Bellas progresjon og vært dødsmisunnelig!

For snart to uker siden flyttet vi han inn på eget rom, uten at det ble noe bedre av det. Jeg leste noen artikler om familier som hadde hatt hell med osteopati, så jeg tenkte det var verdt å prøve.

Så i går var han til sin første time. Kort fortalt så mener de at barn, spesielt de som blir tatt med tang eller sugekopp kan få litt låsninger i nakken/hodet. Dette kan klemme på nerver og slikt som igjen kan gi problemer med søvn, fordøyelse, utvikling osv.
Jeg hadde vel ikke de helt store forhåpningene, men tenkte at uansett om det ikke hjalp så kunne det sikkert være godt å få løst opp nakken litt, hvis han var stiv.
Osteopaten klemte på hodet hans, først syns han det var litt skummelt, men etterhvert slappet han helt av. Hun kjente at han var bittelitt skjev, men ikke så ille som det kunne være.
Og jaggu meg så sov han hele natta i natt! Han våknet en 3-4 ganger fordi han mistet smokken og ville ha litt vann, men bare sov videre når han fikk det, og fra 0100 til 0645 var det helt knyst.

Så får vi bare krysse fingrene for at det holder. Vi skal til oppfølgingstime om en uke.

Men jeg da? Jeg våknet kl. 0400 jeg, og ble liggende å lytte etter om han ikke kom til å våkne snart! 0600 sovnet jeg, men da var det jo bare 3 kvarter til han våknet. Men nå har sambo fulgt hantil barnehagen, jeg skal ta meg en liten blund før jeg leser makroøkonomi!

Måtte bare dele det med dere!

Sist endret av Tidligere bruker; 22-06-2006 kl 14:58.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 08:47   #2
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Han sov! Hele natten!

Så deilig, Glitter. Fortsetter dette må du love at du begynner å sove du også . En helt natt søvn uten avbrytelser er velfortjent for hele Glitterheimen nå.

Selv har jeg vært gjennom en uvanlig urolig natt hos oss. Jentene sover egentlig begge natten gjennom, men i natt har Lillesøster smågrått titt og ofte. Det var helt tydelig at noe plaget henne, og jeg regner med at det er tenner. Derfor fikk hun en paracet og vi sov resten av natten alle sammen.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 08:50   #3
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Han sov! Hele natten!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kanne
Fortsetter dette må du love at du begynner å sove du også .
Det er planen!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 08:51   #4
Veteranmedlem
 
Stjerne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,257
MP Rating: 0% (0)
Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.
Sv: Han sov! Hele natten!

er fingrene for at det bare blir bedre sånn at han sover fra du legger han å helt til mornings Bra at det har komt seg
Glad på deres vegne
__________________
Stjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 09:06   #5
VIP-Medlem
 
Mummitrollet sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,568
MP Rating: 0% (0)
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Han sov! Hele natten!



Så flott da!
Dette håper vi virkelig fortsetter! Men da må du som Kanne sier, love å sove du også



Kanne: Tannebisser her og, jeg har delt seng - OG pute med poden i natt, for 3 natt på rad
__________________
Mummitrollet
& Knottentotten -04

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 09:23   #6
VIP-Medlem
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,911
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Han sov! Hele natten!

Håper virkelig det fortsetter i disse banene nå da og at dere begge to sover som noen steiner fremover..
__________________
Myggen og guttene
Myggstukket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 09:38   #7
Seniormedlem
 
Adriana sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,840
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.
Sv: Han sov! Hele natten!

Sitat:
Opprinnelig postet av Myggstukket
Håper virkelig det fortsetter i disse banene nå da og at dere begge to sover som noen steiner fremover..
Signere bare Myggstukket, jeg..
Dette var kjekt å høre!!
__________________

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007


Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 12:33   #8
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Han sov! Hele natten!

Så utrolig deilig, Glitter! Nå ble jeg skikkelig glad på dine/deres vegne!! Håper virkelig det fortsetter
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 13:49   #9
Æresmedlem
 
Nennemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Han sov! Hele natten!

Så flott! Tenk om det virkelig blir helt bra etter noen behandlinger!
__________________
Nennemor
Storesøster (f. juli-99) Storebror (f.mars-02) Lillebror (f. oktober -04)

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 14:26   #10
Supermedlem
 
Ulla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Australia
Meldinger: 955
MP Rating: 0% (0)
Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.
Sv: Han sov! Hele natten!

Så flott! Skulle ønske det samme skjedde her. Er nok våken 2-4 ganger om natta, men roer seg kjappere en det B gjør. Mikkel ble også tatt med vakum, kanskje vi skal prøve osteopat hvis det ikke bedrer seg?
__________________
Lykkelig mamma til mai 2006 og oktober 2004
Ulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:43.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com