Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2008, 19:33   #1
Veteranmedlem
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,802
MP Rating: 0% (0)
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Jepp - da var spørsmålet ute...
Stavangerjentå er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 19:51   #2
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,742
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Nja. Nå har jeg jo flyttet fra Oslo, så vi sees jo ikke særlig hyppig.

Barselgruppen fra helsestasjonen har jeg ikke sett siden en avskjedsmiddag før jeg flyttet for snart 2 år siden. Det er flere der som har flyttet fra Oslog, men noen av oss holder sporadisk kontakt gjennom oppdatering og bilder via mail.

Min "selvvalgte barselgruppe" (med kjerne fra snartmamma) har jeg møtt noen ganger etter flytting når jeg har vært i Oslo, en har vært her i Bergen på besøk, og et par av de var også over her i anledning utdrikningslaget mitt. Vi holder også kontakten via et privat forum.
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 19:59   #3
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,602
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

De jeg var på barselsgruppe med fra helsestasjonen har jeg ikke sett siden siste gang vi var på kontroll sammen.. noe som begynner å bli noen år siden gitt.. nå har vi jo en ny helsestasjon.

Det er jo HER min barselsgruppe er Bare så synd at flesteparten av dere bor så langt sør... Det er vel bare ett par stykker som bor lenger nord enn det jeg gjør..
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 20:51   #4
Seniormedlem
 
Mari-H1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,683
MP Rating: 0% (0)
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Jeg kan ikke si jeg har mye kontakt med de fra barselgruppa mi. Svigerinna mi som og var i samme barselgruppe har jeg selvsagt masse kontakt med. Ellers møter jeg en sjelden gang noen av de tilfeldig på butikken.
__________________
Februargutta 04 og 07
Mari-H1979 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 21:59   #5
Seniormedlem
 
Tittei sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,586
MP Rating: 0% (0)
Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Jeg har god kontakt med en del av de. Har vært ute med noen av de nå i kveld, kjempe koselig. Har blitt gode venner med noen av de som jeg ble kjent med i barselstiden.
__________________

Stolt mamma til Emma født 22 januar 2004


Tittei er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 23:53   #6
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,243
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Jeg har aldri vært på noe barselklubbe med helsestasjonen. Så alt jeg forbinder med det ordet er dere her inne
Og herifra har jeg kontakt med ei sånn utenom nettet - men hun er ikke aktiv her inne lengre da. Vi møtes ikke så ofte, men noen ganger i året ja.
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2008, 08:39   #7
Veteranmedlem
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,802
MP Rating: 0% (0)
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Selv er jeg hyppig i kontakt med fire av damene fra Annes barselgruppe. Etter at ungene og barseltida var omme, måtte vi ha en unnskyldning for å fortsatt treffes og det har vi fått gjennom å danne vinklubb. Først var det vinklubb, så ble alle etterhvert gravide og det ble utvidet med middag og ettersom folkene etterhvert er ferdige med amming og så videre har det blitt til husmorfest. Men - vi er på vei tilbake til de dannede former og skal etablere gammeldags vinklubb igjen (minnes jeg å huske at det ble vedtatt sent fredags kveld)

Har ingen konakt med de i den andre barselgruppa, men da var jeg bare i eprm i seks måneder og hadde heller ikke noe behov for nye barseldamer siden jeg hadde Sun og de andre vinklubbdamene til å holde meg "i ånde".
Stavangerjentå er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2008, 09:20   #8
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,735
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Nja, må være fra eldstemanns barselgruppe i så fall. Har vært på trenerteam med hun ene, og hun andre har dattera i samme skolegruppe som min pojke. Men det er den eneste kontakten vi har, det er ikke snakk om at vi treffes utenom fastlagte arrangement. Damene fra minstens barselgruppe har jeg absolutt ingen kontakt med.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2008, 09:54   #9
Seniormedlem
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,684
MP Rating: 0% (0)
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Vi har barseltreff sånn av og til (fra helsestasjongruppa), men de siste 2gangene har de hatt til lunsj på hverdag, og da får selvfølgelig ikke jeg vært med..... Mon tro om de prøver å skvise ut meg og gutten
Men nå sist protesterte jeg og sa at jeg ikke gidder å arrangere det på ettermiddager, hvis det bare blir formiddager hos de andre! Og da ble det til at vi skal treffes neste søndag formiddag. Da har jeg iallefall fri..! Det hjelper å si ifra

Har bare kontakt med 2 av dem på barseltreffene, og de 2 gangene i året vi går ut og spiser. Hun 3. har jeg blitt god venninne med, og vi skal på ferie sammen til sommeren
Datteren hennes og Jørgen går også i samme avdeling i barnehagen, og de har visst blitt kjærester - i tillegg til å være feriekjærester(de var på ferie sammen i fjor også)

Også har vi dere da
__________________
Effie og IVF-mirakelet Jørgen + lille Engelgutt f/d 1. mars 2006
Jørgen blir mest sannsynlig aldri storebror

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2008, 11:40   #10
Supermedlem
 
Cilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ålesund
Meldinger: 554
MP Rating: 0% (0)
Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.Cilla har mye å være stolt av.
Sv: Har du mye kontakt med damene fra barselgruppen(e) dine?

Jeg treffer de en gang i mnd, for vi har laget "klubb".
Det startet som bim-treff, og så baby-treff det første året, før vi begynte å møtes på kveldstid uten barn. Veldig trivelig!
__________________
Storesøster februar 2004
Lillebror august 2007
Cilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com