Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2006, 19:35   #1
Seniormedlem
 
midi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Utpå bøgda!!
Meldinger: 2,908
MP Rating: 0% (0)
midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.midi har et ubeskrivelig bra rykte.
Heisann alle sammen!!

Bare en liten tur innom og gir lyd fra meg.

Her har det vært noen slitsomme uker. 1.uka hjemme gikk greit-var jo sliten etter det store blodtapet,men... det gikk da greit. Så kom feberen og oppkast. Og magesjau fulgte like etter. Ingenting festet seg og jeg ble tappet mer og mer for krefter ettersom timene gikk. På søndag som var , var det så ille at jeg knapt hadde overskudd og energi til å gå til kjøkkenet fra stua. Da bar det til legevakta og de vurderte å legge meg inn til oppvesking. Jeg var helt tappet. Men... jeg legger meg ikke inn frivillig slik og det bar hjem og jeg prøvde å spise og drikke-kom meg litt utpå kvelden,så jeg valgte å bare se det hele ann.

Nå har jeg kommet meg litt på pluss siden og har litt mer ork i kroppen til andre ting enn bare amming. Håper på å kunne være litt mer aktiv her etter hvert!!

Håper dere alle har det bra! Savner dere alle (IKKE avhengig ... )
__________________
midi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 20:16   #2
Medlem
 
Cecilie79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Asker
Meldinger: 464
MP Rating: 0% (0)
Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.Cecilie79 er et navn alle kjenner.
Sv: Heisann alle sammen!!

Godt å høre at du er på bedringens vei! Håper du blir fort helt frisk!
__________________


Lotte født 22.02.2006
Cecilie79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 21:06   #3
Seniormedlem
 
Tekla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Føill`bu
Meldinger: 2,057
MP Rating: 0% (0)
Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.
Sv: Heisann alle sammen!!

God bedring til deg Midi! Så kommer du frisk og rask tilbake, når overskuddet finner deg!
__________________
la shabby chic
Tekla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 21:10   #4
Seniormedlem
 
Bella24 sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2,157
MP Rating: 0% (0)
Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.
Sv: Heisann alle sammen!!

Uff så slitsomt du har hatt det da. Håper virkelig du er på bedringens vei nå, og snart får litt mer overskudd. Fortsatt god bedring.
__________________
Bella24 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 22:18   #5
Seniormedlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 2,362
MP Rating: 0% (0)
Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.
Sv: Heisann alle sammen!!

God bedring
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den strider mot Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
Helene Harefrøken - Moderator
Klosetta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 22:30   #6
VIP-Medlem
 
Cilo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
MP Rating: 0% (0)
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Heisann alle sammen!!

Håper overskuddet kommer tilbake snart, god bedring!!
__________________
2004

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 22:36   #7
Veteranmedlem
 
Smurfen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 4,014
MP Rating: 0% (0)
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.
Sv: Heisann alle sammen!!

Signerer de andre her. Håper du kommer deg snart.
Og så nydelig prinsesse du har fått deg
__________________
Gullgutten 09.09 2004 - (37+5) 3630 gr og 51 cm

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 23:35   #8
Supermedlem
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 1,139
MP Rating: 0% (0)
Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.
Sv: Heisann alle sammen!!

God bedring,Vennen
__________________

Hvem er et menneske, som ikke vet
At han bør frykte all rettferdighet?
J.Bjørneboe
Imma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 00:25   #9
Veteranmedlem
 
Berta1973 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Telemark
Meldinger: 4,458
MP Rating: 0% (0)
Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.
Sv: Heisann alle sammen!!

God bedring
__________________
Jonny 4.juli-03
Maja 26.september-04
Berta1973 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:12.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com