Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2006, 07:55   #1
Supermedlem
 
alice83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.
Her er

jeg tilbake

Er evigheter sia eg va innom sist, har så vidt lest litt men bare såvidt . Men no har eg fått beskjed fra min kjære om å være her mer, fordi han mene eg får så mye lure idea og sånn herfra. Og det mene eg også, lære masse her . Og ikke minst e det så fint å lese om kossen dåkker gjør og takle ting med de små.

Veit ikke om dåkker huske meg, har aldri skreve så mye, men har vært med sia SM .

Godt å være tilbake, fra no av kommer eg nok til å være mer aktiv her
__________________
Storebror des 04
Lillesøster nov 07

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 07:57   #2
Supermedlem
 
alice83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.
Sv: Her er

Glemte jo helt å fortelle grunn til at eg har vært borte så lenge , har blitt helt opphengt i scrapping, og heng bare rundt på scrapping.no.
__________________
Storebror des 04
Lillesøster nov 07

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 11:06   #3
Supermedlem
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.
Sv: Her er

Klart jeg husker deg! Velkommen tilbake
Solen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 17:17   #4
Supermedlem
 
alice83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.
Sv: Her er

Sitat:
Opprinnelig postet av Solen
Klart jeg husker deg! Velkommen tilbake
Koslig å lese og takk
__________________
Storebror des 04
Lillesøster nov 07

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 18:38   #5
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,729
MP Rating: 0% (0)
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her er


Husker deg jeg også vettu!
Koselig å ha deg tilbake!
__________________
Elise 05.02.08
Ingrid 08.12.04
flodis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 19:34   #6
Veteranmedlem
 
*Svimle* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
MP Rating: 0% (0)
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her er

husker deg godt jeg også...
dere pusset jo opp et hus

velkommen tilbake
__________________
04.12.04
27.05.08
krystallklart på SM
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 20:28   #7
Supermedlem
 
alice83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.
Sv: Her er

Jepp vi pusset opp et hus, og holder ennå på E vist et evighetsprosjekt
__________________
Storebror des 04
Lillesøster nov 07

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 20:37   #8
Veteranmedlem
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
MP Rating: 0% (0)
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her er

Så koselig at du er tilbake igjen!
__________________
Inagh og januargutta 03/05

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2006, 03:18   #9
VIP-Medlem
 
AnneKristine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,672
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her er

Koselig å ha deg tilbake

Gleder meg til å hørre mere fra dere. Trives dere i det nye huset? Begynner ting å gå seg til eller har dere enda en del igjen å gjøre?

Scrapping virker jo bare så moro, skulle virkelig ønske jeg hadde vært litt mere kreativ, da skulle jeg og scrappet litt
__________________
"Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2006, 11:39   #10
Seniormedlem
 
Raquelita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,993
MP Rating: 100% (2)
Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.
Sv: Her er

Huske deg eg og

Kjekt å ha deg tilbake!

Kanskje me få se noen nye bilder???


__________________
Victoria sept 03
Michael Alejandro des 04
Dominic 17.04.08

Raquelita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com