Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-06-2006, 00:10   #1
Veteranmedlem
 
Mimosa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 3,610
MP Rating: 0% (0)
Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.
lol Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Han holdt en forestilling ved middagsbordet i dag også....
__________________
Håvard f.22.04.06
Sigurd f. 22.05.04


Husbyggertråd
Mimosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 00:56   #2
Supermedlem
 
Astrid sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,479
MP Rating: 0% (0)
Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Han har jo virkelig øyne i alle retninger!! Herlig bilde nr to da

Søtnosen

Hvis du har tilgang til videokamera må du filme ham! Så har du noe å ta med på gamlehjemmet og å vise fram i bryllupet
__________________
Astrid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 06:18   #3
Supermedlem
 
Verity sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 1,330
MP Rating: 0% (0)
Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.Verity er fantastisk mot andre.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Jøss! Ìkke enkelt å få til det der!!
Skøyeren Sigurd.
__________________
310504
080707
Verity er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 06:43   #4
Supermedlem
 
Marianne80 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 827
MP Rating: 0% (0)
Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Så herlige, minne meg om ein liden emil med det blonda langa håre.. kanon skjønt
__________________

Marianne80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 07:56   #5
Supermedlem
 
MysticalSaga sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 675
MP Rating: 0% (0)
MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

hehe, knallbra! han ER så nydelig.
__________________
-MS-
MysticalSaga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 08:52   #6
Seniormedlem
 
Mari sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
MP Rating: 0% (0)
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Søtingen
__________________
Mari, Marte mai2004 og Dina okt.2007 (Palindrome på SM)



Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 10:17   #7
Seniormedlem
 
*-neanine-* sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,041
MP Rating: 0% (0)
*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Adversus solem ne loquitor
*-neanine-* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 14:04   #8
Supermedlem
 
sofen sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Nøtterøy, Vestfold
Meldinger: 913
MP Rating: 0% (0)
sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Jeg DIGGER det håret til Sigurd, altså!!!!

Han minner meg så veldig om en liten gutt i en 5-barnsfamilie jeg var en slags au-pair i en gang, han så akkurat ut som Sigurd, og var en sinnatagg og skrikebøtte uten like, han var kostant hes, og så luktet det svovel av hodet hans.......... i dag er han en elskelig og skjønn og herlig 20-åring........
__________________



sofen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 18:37   #9
Seniormedlem
 
Jompe sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vesterålen, Nordland
Meldinger: 1,557
MP Rating: 0% (0)
Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Det er det dønn verste og dønn kuleste jeg har sett At det går an!!!
__________________


Jompe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 11:37   #10
Medlem
 
Lelle sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 323
MP Rating: 0% (0)
Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.
Sv: Her er da min sjeløyde lille sangfugl!

Han er så god den gutten der. Utrolig morsomt
__________________
Ellen
mor til
Eirik født 02.04.04 kl.12.41
Eva født 06.09.06 kl.00.15
Emmafødt 06.09.06 kl.00.36
Lelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:02.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com