Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-05-2006, 13:18   #1
Medlem
 
glad mamma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Skedsmo
Meldinger: 209
MP Rating: 0% (0)
glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.
Her Er Jeg Igjen..

Heisann lenge siden nå..
Tenkte jeg skulle komme med en opptattering fra oss.
Vel ikke så mye egentlig ,her har vi vært syke, syke og atter syke.
Markus har fått barnehage plass fra august i barnehagen til storesøster
da ble jeg jo veldig glad siden jeg håper på å begynne på skole til høsten..
eller så var vi på beitostølen i påsken det var jo litt koselig bortsett fra at markus nekta og sover der,
Vi fant ut at sønnen vår ikke er så glad i det uvante så skal si jeg gleder meg stort til ferien.
eller så gleder jeg meg til helgen da skal nemlig jeg og til gøteborg for å være kjærester, det blir koselig ,vi har ikke vært på en eneste tur uten barn på 4 år så dette skal jeg nyte.. å gøteborg er jo en fantastisk by..

Kommer snart med noen bilder fra siste tiden....
__________________



glad mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2006, 13:41   #2
Medlem
 
glad mamma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Skedsmo
Meldinger: 209
MP Rating: 0% (0)
glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.glad mamma er et navn alle kjenner.
Sv: Her Er Jeg Igjen..

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
bader før påsken..
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
koselig påske bilde utenfor hytta
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
godt med påske egg på morgen..(etter dem hadde spist frokost da)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
ut på aketur aldri sur

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
mamma ute å tester akebrette(veldig slitsomt med to på så det ble en kort tur)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
her sitter markus i sakkosekken til storesøter og ser telltubis..
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
ute å går i nabolaget

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
smil til kamera...
__________________



glad mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2006, 14:21   #3
Seniormedlem
 
perper sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her Er Jeg Igjen..

Du har noen aldeles nydelige barn

Kan tenke meg dere vil få en meget velfortjent og koselig helg i Sverige Deilig å kunne være kjærester

Godt at han fikk barnehageplass, det er jo lotto i disse dager! Vi var også heldige i den trkningen. Andrea begynner også i august.
__________________
Lille vennen -04
perper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2006, 14:22   #4
Seniormedlem
 
Amèlie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,910
MP Rating: 100% (3)
Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her Er Jeg Igjen..

Så mange fine bilder!!! De har så herlig lurt smil begge barna dine!
Synd at Karl Markus ikke ville sove borte - håper det går bedre neste gang.
Koselig å høre fra dere - kjipt med all sykdommen!
__________________
amèlie
Amèlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 08:19   #5
Veteranmedlem
 
Gorine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: 2.etasje!
Meldinger: 4,121
MP Rating: 0% (0)
Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.
Sv: Her Er Jeg Igjen..

Så koselig å høre fra dere!
Ser ut som barna koste seg på påsketur da, men kjedelig at Marcus ikke ville sove borte! Det kan bli litt slitsomt ja!
Kjedelig med all sykdommen da...er så typisk at man liksom aldri skal bli frisk!
Grattis med barnehageplass!

Flotte bilder av noen aldeles nyydelige barn!
__________________
- aug-01
- des-04
: - aug-06

Fødselsrapport-04Magegalleri-06Fødselsrapport-06

Gorine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 11:27   #6
Veteranmedlem
 
*Svimle* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
MP Rating: 0% (0)
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her Er Jeg Igjen..

så herlige barna dine er
kos dere masse på kjæreste helg
__________________
04.12.04
27.05.08
krystallklart på SM
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 16:13   #7
VIP-Medlem
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,257
MP Rating: 0% (0)
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Her Er Jeg Igjen..

Så nydelige de er. Kjedelig med så mye sykdom, da, og at han ikke ville sove borte. Men det tror jeg fint kan bedre seg innen ferien, for Aurora var også litt sånn før, men det gikk plutselig over, og nå sliter hun litt med å sove borte igjen. Så det går vel kanskje litt opp og ned.

Grattis med barnehageplass!
Kjærestetur hørtes deilig ut, god tur!
__________________
aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2006, 07:23   #8
Veteranmedlem
 
Raija sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: vest i landet
Meldinger: 3,254
MP Rating: 0% (0)
Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.
Sv: Her Er Jeg Igjen..

Så herlige barn dere har!!
__________________
Største

Minste
Raija er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:26.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com