Så koselig å bli etterlyst
Jo, da- alt står bra til her. Sander vokser seg stor og flink. Han krabber i racer-fart og blir stadig stødigere i gangen rundt bordene.
Han er en kløpper til å sove

Vi legger han mellom 19 og 20 og da sover han i ett strekk til mellom 9 og 10 neste morgen. Likevel må han ha to dubber på dagen. Så pappa'n får snekra mye i kjellerstua her han er husfar på 8.uka.
Jeg koser meg på jobb (lærer på barneskole). Det er hektisk, men jeg vet det blir værre over nyttår. Da skal jeg levere Sander hos dagmamma før jeg drar på jobb. Da må jeg jo stå opp før 7 og det er helt

for meg.
Huset etter mamma er nå solgt. (Dere husker kanskje at hun døde i forb med en bilulykke i mars-april.) Vi har hatt utallige arbeidstimer der, og det er godt å være ferdig. Likevel er det vondt å tenke på at det nå er noen andre som går rundt i "hennes" stue og forbereder jul. Det var jo ikke slik det skulle være

Jeg savner mamma'n min ekstra mye i disse dager med 1 årsdag for Sander og advent....
Sander 1 år, ja. Det er jo helt sprøtt å tenke på. Han er en stor solstråle og er blid nesten hele dagen. Han gråter og sutrer lite og er enkel å ha med å gjøre. Han er flink til å skjønne hva "nei" er, men det er komisk å se hvordan han knurrer når han ikke er enig i det vi sier nei til.
Jeg har vært innom og lest om dere her inne- har bare tatt en lang skrivepause. NM er en stor tidstyv og jeg måtte prioritere hardere når det nærmet seg jobb. Kommer nok til å følge med videre også, men sånn som det har vært det siste året blir det nok ikke tid til.

til deg også, Tøtta!