Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2005, 09:50   #1
Veteranmedlem
 
Raija sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: vest i landet
Meldinger: 3,254
MP Rating: 0% (0)
Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.
Hope3

Ser du har vert inne og lagt inn nydeligt bilde av barna dine, hvordan går det med dere??

Har tenkt mye på deg!!
__________________
Største

Minste
Raija er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 16:31   #2
Seniormedlem
 
Hope3 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,345
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hope3

Så koselig å bli etterlyst

Jo, da- alt står bra til her. Sander vokser seg stor og flink. Han krabber i racer-fart og blir stadig stødigere i gangen rundt bordene.
Han er en kløpper til å sove Vi legger han mellom 19 og 20 og da sover han i ett strekk til mellom 9 og 10 neste morgen. Likevel må han ha to dubber på dagen. Så pappa'n får snekra mye i kjellerstua her han er husfar på 8.uka.

Jeg koser meg på jobb (lærer på barneskole). Det er hektisk, men jeg vet det blir værre over nyttår. Da skal jeg levere Sander hos dagmamma før jeg drar på jobb. Da må jeg jo stå opp før 7 og det er helt for meg.

Huset etter mamma er nå solgt. (Dere husker kanskje at hun døde i forb med en bilulykke i mars-april.) Vi har hatt utallige arbeidstimer der, og det er godt å være ferdig. Likevel er det vondt å tenke på at det nå er noen andre som går rundt i "hennes" stue og forbereder jul. Det var jo ikke slik det skulle være Jeg savner mamma'n min ekstra mye i disse dager med 1 årsdag for Sander og advent....


Sander 1 år, ja. Det er jo helt sprøtt å tenke på. Han er en stor solstråle og er blid nesten hele dagen. Han gråter og sutrer lite og er enkel å ha med å gjøre. Han er flink til å skjønne hva "nei" er, men det er komisk å se hvordan han knurrer når han ikke er enig i det vi sier nei til.

Jeg har vært innom og lest om dere her inne- har bare tatt en lang skrivepause. NM er en stor tidstyv og jeg måtte prioritere hardere når det nærmet seg jobb. Kommer nok til å følge med videre også, men sånn som det har vært det siste året blir det nok ikke tid til.

til deg også, Tøtta!
__________________
Mamma til -98 -04 aug 07
Hope3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 17:10   #3
VIP-Medlem
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,257
MP Rating: 0% (0)
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hope3

Så hyggelig å høre fra deg igjen! Har savnet deg mange ganger, tenkte på deg senest i går, da jeg så at Sander har bursdag på tirsdag.

Skjønner godt at det blir mindre tid til NM når man begynner å jobbe osv. Uansett er det en enorm tidstyv som du sier, så jeg prøver å begrense det litt selv. Men jeg må innom daglig, og klarer jo ikke å holde helt kjeft.
Så bra at du trives i jobben, tror det er ekstra viktig når man har barn, å ha noe annet å gjøre som man trives med.

Hvis vi ikke snakkes mer i år, får du ha riktig god jul og et godt nytt år!
__________________
aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 18:05   #4
Veteranmedlem
 
Gorine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: 2.etasje!
Meldinger: 4,121
MP Rating: 0% (0)
Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.
Sv: Hope3

Så koselig å høre fra deg!
Kan tenke meg at tiden begrenser seg kraftig når man begynner å jobbe!
Kommer nok til å bli en omveltning for meg og...hvis jeg får meg en jobb!

Flink som Sander er da...som sover hele natten og enda to dupper på dagtid!
__________________
- aug-01
- des-04
: - aug-06

Fødselsrapport-04Magegalleri-06Fødselsrapport-06

Gorine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 19:23   #5
Supermedlem
 
alice83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.
Sv: Hope3

Fint å høre fra deg , har også tenkt på deg, hvordan det går etter ulykka og sånn. Godt å høre at dere har det bra
__________________
Storebror des 04
Lillesøster nov 07

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 23:00   #6
Seniormedlem
 
Hope3 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,345
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hope3

Sitat:
Opprinnelig postet av Majsa
Hvis vi ikke snakkes mer i år, får du ha riktig god jul og et godt nytt år!

Å, jeg kommer nok til å vise meg før den tid. Tror du ikke jeg har lagt inn massevis av bilder i dag- blir vel hekta igjen nå
__________________
Mamma til -98 -04 aug 07
Hope3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com