Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2005, 23:40   #1
Seniormedlem
 
Gloria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,562
MP Rating: 0% (0)
Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.
Husdrømmen..

Inspirert av Maren-mor's flytteplaner og huskjøp, røper jeg herved min store drøm;

JEG VIL HA ET KRÅKESLOTT

Med stoooor hage med gamle frukttrær, lilte lysthus, bærbusker, blomster og små, søte kroker med forskjellige sittegrupper, hvor man kan ha te-selskap med venninner eller lykte-fest på sensommerkvelden...

Hvordan får man tak i et sånt hus? Kan ikke tenke meg det er noen som flytter frivillig fra et slikt hus. Kanskje eldre, som vil ha noe mer lettstelt, men der finnes det alltids arvinger som ser en mulighet.. Jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil..
__________________
Gloria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2005, 10:27   #2
Seniormedlem
 
*-neanine-* sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,041
MP Rating: 0% (0)
*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.
Sv: Husdrømmen..

Noe slikt som dette? http://www.finn.no/finn/realestate/o...Va902390&pos=1

10 mill på snarøya..

Jeg drømmer om et hus ved sjøen jeg, med egen brygge,båt, stor hage, og vinterhage...
__________________
Adversus solem ne loquitor
*-neanine-* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2005, 16:06   #3
Seniormedlem
 
Mari sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
MP Rating: 0% (0)
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.
Sv: Husdrømmen..

Åh, jeg drømmer om en enebolig i landlige strøk men likevel nær by. Som ligger nede ved vannet og har egen flytebrygge. Har sett meg ut en liten øy med hus på som ligger ute i Sælenvannet i Fyllingsdalen her i Bergen. Går en liten bro ut dit (vet ikke om den rommer bil f.eks) og det er vel 3-4 hus der ute. DER ville jeg bodd...
__________________
Mari, Marte mai2004 og Dina okt.2007 (Palindrome på SM)



Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2005, 21:54   #4
Medlem
 
tufsa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: akershus
Meldinger: 442
MP Rating: 0% (0)
tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.tufsa er et navn alle kjenner.
Sv: Husdrømmen..

nabohuset vårt blir til salgs snart. det er med teglstein og villmarkspanel, har tårn med spir, krinkler og kroker hagen er ikke noe spennende da, bare gress... men husene her ligger kant i kant med markagrensa da


men da må du jo flytte et stykke da
__________________
tufsa og tre nydelige unger!!!
tufsa -75 storebror -99 mellomstebror -01og lillesøster -04
tufsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2005, 14:43   #5
Seniormedlem
 
Gloria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,562
MP Rating: 0% (0)
Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.
Sv: Husdrømmen..

Sitat:
Opprinnelig postet av *-neanine-*
Noe slikt som dette? http://www.finn.no/finn/realestate/o...Va902390&pos=1

10 mill på snarøya..
Nope. For perfekt. Det må være noe jeg kan flikke litt på sjøl

Sitat:
Opprinnelig postet av *-neanine-*
Jeg drømmer om et hus ved sjøen jeg, med egen brygge,båt, stor hage, og vinterhage...
Akkurat sånn jeg også vil ha jo!
__________________
Gloria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2005, 14:44   #6
Seniormedlem
 
Gloria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,562
MP Rating: 0% (0)
Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.
Sv: Husdrømmen..

Sitat:
Opprinnelig postet av tufsa
nabohuset vårt blir til salgs snart. det er med teglstein og villmarkspanel, har tårn med spir, krinkler og kroker hagen er ikke noe spennende da, bare gress... men husene her ligger kant i kant med markagrensa da


men da må du jo flytte et stykke da
...åsså må jeg flytte hele sjøen dit Ellers høres det alldeles eventyrlig ut, Tufsemor! Spesielt hvis du er i nærheten
__________________
Gloria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2005, 14:50   #7
Seniormedlem
 
Gloria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,562
MP Rating: 0% (0)
Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.Gloria er fantastisk mot andre.
Sv: Husdrømmen..

Sitat:
Opprinnelig postet av Mari
Åh, jeg drømmer om en enebolig i landlige strøk men likevel nær by. Som ligger nede ved vannet og har egen flytebrygge. Har sett meg ut en liten øy med hus på som ligger ute i Sælenvannet i Fyllingsdalen her i Bergen. Går en liten bro ut dit (vet ikke om den rommer bil f.eks) og det er vel 3-4 hus der ute. DER ville jeg bodd...
Er det ikke herlig å ha drømmen? Det fineste er dersom drømmen blir virkelighet. Og det må den da kunne bli en gang

Husker min drøm da jeg var 13; Øya Mururoa i Stillehavet. Den skulle bli min en gang! 5 år senere var jeg blitt noe voksnere og en smule mer realistisk, men da jeg hørte på radioen om Franskmennenes idiotiske påfunn med prøve-atomsprengninger der nede ble jeg sååå lei meg, og fly forbandet! Holdt på å rive hele Frankrike ut av Globusen min
Et besøk til Paris noen år senere, gjorde det nesten helt godt igjen
__________________
Gloria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com