Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2005, 01:57   #1
VIP-Medlem
 
~Lykke~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,566
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Exclamation Husk å stille klokka i natt damer ;)

Klokka skal stilles i natt kl.3, mot sommeren, altså en time tilbake, d.v.s at vi (forhåpentligvis) får sove en time lenger i morgen

Er litt spent på hvordan dette påvirker de små? Hvis man legger de til samme tid, så vil de jo legges en time senere enn normalt
__________________
Bloggen min

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 07:47   #2
Veteranmedlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,915
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Vi vet ikke helt hvordan dette påvirket Gullgutten, selv om han våknet kl 5 etter ny tid. Han har jo hatt en tendens til å våkne kl 6 fra før, men ikke den siste uka når vi ikke har stått opp så tidlig (mannen har vært litt hjemme fordi vi har vært sjuke). Men i går klarte å kødde dagen skikkelig til. Ingen formiddagslur, liten lunsj, altfor sein middag og så plutselig ingen middagslur, og da for tidlig i seng.
Vi har ingen problemer med å stokke om på de daglige rutinene altså, men jeg synes det får være måte på hvor mye man skal kødde rundt på én dag også. Og det sa jeg i fra om i sta. Og som vanlig ble han sur, for at jeg kritiserte det han gjorde. Å tenke litt mer enn 3 minutter frem i tid er luxus å be om eller??? Nei, jeg var ikke sur da jeg sa det, men jeg ble sur for reaksjonen som kom da jeg nevnte at det vel ble for mye krøll i går...

Nå sover både og mens jeg sitter og prøver å skal dra meg ut av senga. Har ikke dårlig samvittighet for at måtte ta første runde i dag altså.
__________________
Gullgutten 4 år
Lille 3 år
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 09:56   #3
Seniormedlem
 
Tekla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Føill`bu
Meldinger: 2,057
MP Rating: 0% (0)
Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Aha, det er jo selvfølgelig ikke klokka på pc`n min som har klikka- det er jeg som er akutt fjern!
__________________
la shabby chic
Tekla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 11:23   #4
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,120
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Så PC'n stiller seg selv altså! .
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 11:28   #5
Veteranmedlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,915
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius
Så PC'n stiller seg selv altså! .
Vanligvis gjør den det. Mye som stiller seg selv i dag. Blir jo helt tullat. Før måtte man stille alt, nå må man gå rundt halve dagen i to klokkeverdener, før man finner ut av hvilke som er riktige og hvilke som er gale...

Neida, jeg vet godt hvilken vei klokka skal, jeg. På høsten får vi en time. Da går vi tyngre tider i møte.... På våren går vi lettere tider i møte - og må gi fra oss en time. Altså stiller man klokka tilbake på høsten og frem på våren.
__________________
Gullgutten 4 år
Lille 3 år
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 11:40   #6
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,120
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Sitat:
Opprinnelig postet av muslingen
Vanligvis gjør den det. Mye som stiller seg selv i dag. Blir jo helt tullat. Før måtte man stille alt, nå må man gå rundt halve dagen i to klokkeverdener, før man finner ut av hvilke som er riktige og hvilke som er gale...

Neida, jeg vet godt hvilken vei klokka skal, jeg. På høsten får vi en time. Da går vi tyngre tider i møte.... På våren går vi lettere tider i møte - og må gi fra oss en time. Altså stiller man klokka tilbake på høsten og frem på våren.
Det er noe med å ta inn og ut hagemøblene også...
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 11:51   #7
Seniormedlem
 
Tekla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Føill`bu
Meldinger: 2,057
MP Rating: 0% (0)
Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius
Det er noe med å ta inn og ut hagemøblene også...
Tihi, det er sånne ting som gjør at jeg husker!

Også en liten digresjon...
Husker i den tiden jeg drev å lærte meg forskjellen på høyre og venstre. Da kunne en venninne gi meg et lite tips, som var følgende. Hun tenke right og left, og at right var lik rett som var lik den rette hånda, ergo høyre!
Og vips så kunne jeg forskjellen.
__________________
la shabby chic
Tekla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 11:52   #8
Veteranmedlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,915
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius
Det er noe med å ta inn og ut hagemøblene også...
Hmm, har jeg aldri hørt. Hva kan den gå på da?
Når man tar dem inn (så stiller man klokka tilbake, får en time) så ???
Når man tar dem ut (så stiller man klokka frem, mister en time) så ???
__________________
Gullgutten 4 år
Lille 3 år
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 12:03   #9
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
MP Rating: 0% (0)
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Her stilte vi mobilene før vi la oss, men det var jo ikke mye lurt, da, for de stilte jo seg selv i løpet av natta


Hadde heldigvis ikke vekkeklokka på, for tror jeg hadde blitt rimelig irritert om jeg hadde blitt vekt en time tidligere enn nødvendig.

Tror det skal gå greit å legge snuppa i kveld, for hun var oppe åtte ny tid, og det setter jo standaren for resten av dagen (selv om hun ikke er interessert i formiddagsluren sin nå, da...).
__________________
Saxpia, mammaen til go'jentene Maya august-04 og Mina januar-06 og go'gutten Max juli-08



Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2005, 12:04   #10
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,120
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Husk å stille klokka i natt damer ;)

Sitat:
Opprinnelig postet av muslingen
Hmm, har jeg aldri hørt. Hva kan den gå på da?
Når man tar dem inn (så stiller man klokka tilbake, får en time) så ???
Når man tar dem ut (så stiller man klokka frem, mister en time) så ???
Ja, det er noe sånt. Men akkurat nå husker jeg ikke *akkurat nå vil si siden Ericah ble født husker jeg ingenting*
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com