Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-12-2005, 11:25   #1
Veteranmedlem
 
Mimosa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 3,610
MP Rating: 0% (0)
Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.
eek Hva er det jeg har gjort??

Etter å ha hatt en uke med trassing både dag og natt, begynner jeg å bli lei! Vil ikke sove, vil ikke bytte bleie, vil ikke spise, vil ikke åpne kalenderpakke , vil ikke stå opp, vil ikke drikke, vil ikke ha på seg klær, vil ikke gå selv - VIL INGENTING! Han blir så sint på meg at han slenger seg i gulvet, dunker hodet borti ting og tang og blir sint på meg for det også!

Også skal vi ha den samme reisa om 2 år! Hva er det vi har gjort?

Han er søt når han sover!
__________________
Håvard f.22.04.06
Sigurd f. 22.05.04


Husbyggertråd
Mimosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 12:31   #2
Supermedlem
 
Marianne80 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 827
MP Rating: 0% (0)
Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimosa
Etter å ha hatt en uke med trassing både dag og natt, begynner jeg å bli lei! Vil ikke sove, vil ikke bytte bleie, vil ikke spise, vil ikke åpne kalenderpakke , vil ikke stå opp, vil ikke drikke, vil ikke ha på seg klær, vil ikke gå selv - VIL INGENTING! Han blir så sint på meg at han slenger seg i gulvet, dunker hodet borti ting og tang og blir sint på meg for det også!

Også skal vi ha den samme reisa om 2 år! Hva er det vi har gjort?

Han er søt når han sover!
Du..off... akkorat sånn har eg og det kver f.... dag.. måren og kveld.. Klikke i vinkel snart eg, nesten som eg ikkje glede meg til jul ein gang pga trassen hennas..

Føle med deg for det e søren meg ikkje kjekt..
E så kjipt at eg faktisk tenke ALDRI mer unger.. det e sant men sikkert stygt å tenke.. men ka pokker ska me gjørr når det står på som verst og ingenting snillhet og godhet fra oss hjelpe???????
__________________

Marianne80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 12:39   #3
Supermedlem
 
Angelcat sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 845
MP Rating: 100% (3)
Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

Kjenner oss godt igjen og det er IKKE noe kjekt!!

Det vi pleier gjøre er å ignorere henne når hun oppfører seg slik. Da snakker vi eller leker med storebror.

Og som oftest går hun lei sin egen trass av rein nysgjerrighet på hva vi gjør. Og vil være med oss. Og da får hun lov og vi koser oss.... heeeelt til neste trass-episode

Lykke til jenter
__________________
Angelcat og mine tre søte små
April 02 & April 04
Lille Mina kom 5 oktober 07.
Angelcat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 14:05   #4
Veteranmedlem
 
Tryll-Tryll sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimosa
Etter å ha hatt en uke med trassing både dag og natt, begynner jeg å bli lei! Vil ikke sove, vil ikke bytte bleie, vil ikke spise, vil ikke åpne kalenderpakke , vil ikke stå opp, vil ikke drikke, vil ikke ha på seg klær, vil ikke gå selv - VIL INGENTING! Han blir så sint på meg at han slenger seg i gulvet, dunker hodet borti ting og tang og blir sint på meg for det også!
Vi kan trøste oss med at han er ikke alene, Caroline er slik hun også.
Og hun har begynt å slå meg
__________________
Alenemamma til
Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 15:20   #5
Seniormedlem
 
Mari sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
MP Rating: 0% (0)
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.
Sv: Hva er det jeg har gjort??


Kjenner godt igjen den panikken med "hva har jeg gjort" ja

Når Marte er på sitt verste så blir jeg helt satt ut. Trøsten er at det går over... Om en 20 år...
__________________
Mari, Marte mai2004 og Dina okt.2007 (Palindrome på SM)



Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 18:57   #6
Seniormedlem
 
*-neanine-* sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,041
MP Rating: 0% (0)
*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
__________________
Adversus solem ne loquitor

Sist endret av *-neanine-*; 13-07-2006 kl 00:39.
*-neanine-* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 20:48   #7
Seniormedlem
 
Klumpen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,748
MP Rating: 0% (0)
Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

Det går sikkert bra!! Om noen år kan du se tilbake å le, mens vi andre strever med nr to og tre og sånn i trassalderen!

Leser forresten den nyeste boken til Gro Nylander nå, den kan anbefales, jeg sitter å ler hele tiden for jeg kjenner meg så igjen!!! Kan bare nevne "tornado på halvannet", og "det finnes faktisk noen få halvannetåringer som kan være litt trivelige", og konklusjonen er at de fleste foreldre går gjennom et lite H.... i denne perioden, ja, og så skriver hun at det går over, og kommer igjen rundt to og ethalvt år.
Klumpen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2005, 07:37   #8
Supermedlem
 
Marianne80 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 827
MP Rating: 0% (0)
Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

Sitat:
Opprinnelig postet av Klumpen
og så skriver hun at det går over, og kommer igjen rundt to og ethalvt år.

__________________

Marianne80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2005, 10:27   #9
Supermedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 892
MP Rating: 100% (1)
Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.Klara har en strålende fremtid.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

Vi sliter med litt trass her og, iallfall i følge andre. Han er ikke på langt nær så ille som storesøstra var på den alderen, så det er jo en trøst. Så her i huset var halvannetår-trassen verre enn 3 års-trassen.
__________________
Tripp, trapp tresko
Klara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2005, 12:57   #10
Seniormedlem
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,745
MP Rating: 0% (0)
Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva er det jeg har gjort??

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimosa
Etter å ha hatt en uke med trassing både dag og natt, begynner jeg å bli lei! Vil ikke sove, vil ikke bytte bleie, vil ikke spise, vil ikke åpne kalenderpakke , vil ikke stå opp, vil ikke drikke, vil ikke ha på seg klær, vil ikke gå selv - VIL INGENTING! Han blir så sint på meg at han slenger seg i gulvet, dunker hodet borti ting og tang og blir sint på meg for det også!

Også skal vi ha den samme reisa om 2 år! Hva er det vi har gjort?

Han er søt når han sover!
Du har mye å glede deg til!

Trøsten er at jo verre de er, jo større blir de!
__________________
Dragen, Poden (0601), Lillebror (0603) og Bonus (0906)

A clean house is a sign of a broken computer.
Dragen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com