Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Vis resultat: Hvor gammel er du?
19 år - 0 0%
20 år 0 0%
21 år 0 0%
22 år 4 4.94%
23 år 6 7.41%
24 år 1 1.23%
25 år 3 3.70%
26 år 5 6.17%
27 år 9 11.11%
28 år 5 6.17%
29 år 10 12.35%
30 år 6 7.41%
31 år 5 6.17%
32 år 9 11.11%
33 år 9 11.11%
34 år 3 3.70%
35 år 3 3.70%
36 år 2 2.47%
37 år 0 0%
38 år + 1 1.23%
Velgere: 81. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2006, 09:29   #1
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,582
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Hvor gammel er du? La oss si f.eks i ÅR
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:37   #2
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Hmm.. jeg svarte hva jeg var akkurat NÅ jeg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:38   #3
Supermedlem
 
Tita sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 1,291
MP Rating: 0% (0)
Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.Tita har mye å være stolt av.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Er 32 pr i dag, så skrev det, blir 33 senere i år
__________________
Storebror 04 og lillebror 06
090808
Tita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:39   #4
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,582
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Hmm, ja okey. Jeg svarte 22 år, selv om jeg ikke blir det før i desember. Er 84-modell, så er jo egentlig "like gammel" som alle andre på mitt nivå i dette året.
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:40   #5
Medlem
 
bloma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 269
MP Rating: 0% (0)
bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.bloma er fantastisk mot andre.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

27 år!
__________________
bloma og (mars 2004)
bloma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:48   #6
Supermedlem
 
carrie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 1,478
MP Rating: 0% (0)
carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.carrie har mye å være stolt av.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tita
Er 32 pr i dag, så skrev det, blir 33 senere i år
Ja, altså vi gamle damer legger ikke på enda mer...

Er som Tita 32, og blir 33 senere i år.
__________________
Carrie og lillesnupp født februar 2004
carrie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:48   #7
Supermedlem
 
Snoopy75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 528
MP Rating: 0% (0)
Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.Snoopy75 er fantastisk mot andre.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Skrev 30 jeg, fyller jo ikke før i desember, så jeg har jo egentlig nettopp vent meg til 30 tallet
__________________

Help me I`m blond
Snoopy75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:54   #8
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Jeg er 29 nå så jeg svarte det, blir 30 i oktober .
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:56   #9
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,544
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Sitat:
Opprinnelig postet av bloma
27 år!
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 10:00   #10
Seniormedlem
 
Stina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 2,047
MP Rating: 0% (0)
Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.
Sv: Hva er gjennomsnittsalderen vår?

Jag är 31, men bara i 2 små månader till.....
__________________
Stina, Storebror -01 och Lillasyster -04
Stina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com