Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2006, 11:01   #1
Seniormedlem
 
shamu sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
MP Rating: 0% (0)
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.
HVa skal ungene lage til besteforeldrene til jul?

Kan vi ikke legge inn tips her på hva ungene kan gi av personlige gaver til besteforeldre, tanter osv?

Ett par ting jeg kommer på i farten:

* 12 tegninger limt inn på sånn "lag-selv-kalender" man får kjøpt på Nille.

* Trolldeig figurer (blir vel heller klumper ) som de så maler og hvor vi skriver alder på undersiden

* tegning/maleri i ramme

* Stort lerret som blir malt på i mange forskjellige farger. Husk å signere med barnets navn og årstall.

* Stort lerret som blir malt på i ett par farger... så maler de eller tegner på ett ark.. vi hjelper dem å klippe det fint ut og så lime det på lerretet slik at bagrunnen som er malt der kommer godt frem rundt tegningen. Husk å signere med barnets navn og årstall.

* La ungene tegne eller male en fin tegning på ett A5 ark. Lime dette midt på ett farget ark/kartong i størrelse A4. skrive noen av årets gullkorn fra gullet pent rundt denne rammen.
__________________
mamma, kjæreste, kone, venninne, sydame, husmor, bakekone, shoppingchick... ja.. you name it!

Skrytetråden min

Sist endret av shamu; 06-10-2006 kl 11:03.
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 11:17   #2
Supermedlem
 
Fabianvennen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 886
MP Rating: 0% (0)
Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.
Sv: HVa skal ungene lage til besteforeldrene til jul?

*abonnerer*

For siden det kun er som er kreativ i dette huset, håper jeg ho står for julegavelagingen, på skolen....


Men tar gjerne imot tips, for da kan det jo hende jeg lager litt trolldeig..
Fabianvennen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 11:44   #3
Supermedlem
 
severini sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,093
MP Rating: 0% (0)
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.
Sv: HVa skal ungene lage til besteforeldrene til jul?

Sniker meg inn på denne diskusjonen jeg. Har -04 barn, men født i april. Ok ?

Vi skal lage:

Har kjøpt glasshjerter til å henge på juletreet, som småen skal få dekorere med rød glassmaling.

Keramikkopp som dekoreres med dekortusjer. Må tørkes i ovnen før den er klar til bruk.

Tipset med kalender med barnetegninger tror jeg også jeg må stjele !
__________________
severini er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 11:45   #4
Veteranmedlem
 
*Svimle* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
MP Rating: 0% (0)
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HVa skal ungene lage til besteforeldrene til jul?

Even skal gi 1,5års bilder av seg selv til alle, men noe han hadde laget selv i tillegg hadde jo hvert kjekt

__________________
04.12.04
27.05.08
krystallklart på SM
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 11:46   #5
Seniormedlem
 
shamu sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
MP Rating: 0% (0)
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HVa skal ungene lage til besteforeldrene til jul?

SEVERINI

så kalrt er du velkommen hit. Vi trenger masse tips, så det er bare gøy!!!
__________________
mamma, kjæreste, kone, venninne, sydame, husmor, bakekone, shoppingchick... ja.. you name it!

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 13:46   #6
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 306
MP Rating: 0% (0)
Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.Dipsy28 har mye å være stolt av.
Sv: HVa skal ungene lage til besteforeldrene til jul?

Fikk tips igår om sånne tusjer som er nevnt her før. Tenkte å kjøpe kopper som han kan male/tegne på. Så skal vi gi barnehagebilde av han.

Ellers så tror jeg han er litt liten til å lage de helt store julegavene, men vi skal ha juleverksted hvor vi skal lage litt ting som vi kan ha selv vi. Ikke for tingene sin del, men fordi det er så kos å ha juleverksted. Har ikke helt funnet ut hva vi skal lage der, men det kan jeg komme tilbake til
__________________


september 2004 og april 2007
Dipsy28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com