Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-01-2006, 20:29   #1
Medlem
 
kkitty sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 469
MP Rating: 0% (0)
kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.
Kalde føtter

Thale-Emilie har vært ute mye i det siste, på akebret og i ryggsekk, men hun har alltid kalde føtter når vi kommer hjem. Jeg har brukt ull sokker og ikke barre et par + sko, men hun er forstatt kalt på føttene, hva bruker dere?
__________________




Sist endret av kkitty; 27-01-2006 kl 20:33.
kkitty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 12:30   #2
Medlem
 
Lusk sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 474
MP Rating: 0% (0)
Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.Lusk er som en lysfontene.
Sv: Kalde føtter

Fride er som regel god og varm. I skoene hennes har jeg kun en tynn sokk over strømpebuksa og jeg har ikke opplevd at hun har vært kald.

Kanskje du har for mye på bena hennes? De kan jo like fort bli kalde hvis det blir for mye også.
__________________
Lusk & trekløveret
oktober 04 & august 06
Lusk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 12:32   #3
Supermedlem
 
Majen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Kløfta
Meldinger: 530
MP Rating: 0% (0)
Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.Majen er fantastisk mot andre.
Sv: Kalde føtter

Har hun goretex sko? Jeg fikk vite av en hyggelig dame på skobutikken at man skal ikke bruke ull sokker i goretex sko. Vi har strømpebukse og tynne ullfrotte sokker i skoene, og de har ikke vært kalde på føttene hittil ihvertfall.
__________________
Majen

-03
-04
Majen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 14:46   #4
Veteranmedlem
 
Anansie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,612
MP Rating: 0% (0)
Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.
Sv: Kalde føtter

Jeg har så og si aldri opplevd kalde føtter med Kira, men dette er jo svært individuelt. Nå bruker vi ikke sko, men voksilugger med ullsokker i.

Jeg vet at man kan få kjøpt tynne ullsokker som man kan ha f.eks innom strømpebuksen. Kanskje det kan være løsningen?
__________________
Store Prinsesse (04. nov 2004) Prinsen(12. mai 2006) Lille Prinsesse (08. juli 2007)


Anansie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 19:25   #5
Medlem
 
kkitty sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 469
MP Rating: 0% (0)
kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.
Sv: Kalde føtter

Sitat:
Opprinnelig postet av Majen
Har hun goretex sko? Jeg fikk vite av en hyggelig dame på skobutikken at man skal ikke bruke ull sokker i goretex sko. Vi har strømpebukse og tynne ullfrotte sokker i skoene, og de har ikke vært kalde på føttene hittil ihvertfall.
Hun har goretex sko, jeg skal prøve noen andre sokker. Jeg trode at ull var best?
__________________



kkitty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 20:24   #6
Puncky
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kalde føtter

Dersom man tar på dem for mye så kan det jo blir trangt i skoen, og da blir det kaldt....

Når man snakker om Goretex sko; Amadeus har et par Viking Goretex. Like før jul hadde han kledd på seg selv i barnehagen, og gikk uten sokker i skoa ute. Vet dere hva? Han var kjempe varm i beina, selv om han var barbeint i skoa
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 21:15   #7
Supermedlem
 
ingridlille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Nordens Paris
Meldinger: 1,197
MP Rating: 0% (0)
ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.
Sv: Kalde føtter

i gore-tex sko anbefaler de blandings-ull.. (ala ulvang-sokker). For vanlig ull transporterer fuktigheten vekk fra foten, mens selve gore-texen hindrer denne fuktigheta å komme ut av skoen (eller noe sånnt..) og dermed blir de kalde. blandingsull holder de varme visstnok.

vi har kamik sko til andreas og inni de har vi ull-læssta når det er kaldt, og tynnere sokker når det ikke er så kaldt. han har ikke vært kald på beina enda han.. (men så har det jo ikke vært noe særlig vær til å bli kald på beina i heller da..)
__________________
Ingrid-lille og Andreas, født 9. november 2004
ingridlille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 12:25   #8
Seniormedlem
 
perper sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kalde føtter

Sitat:
Opprinnelig postet av Majen
Har hun goretex sko? Jeg fikk vite av en hyggelig dame på skobutikken at man skal ikke bruke ull sokker i goretex sko. Vi har strømpebukse og tynne ullfrotte sokker i skoene, og de har ikke vært kalde på føttene hittil ihvertfall.
Det samme fikk jeg også høre i skobutikken....Synes det vasr litt rart men....
__________________
Lille vennen -04
perper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:04.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com