Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-03-2006, 11:50   #1
Veteranmedlem
 
Anansie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,612
MP Rating: 0% (0)
Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.
uff Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=207482

Begynner å få litt småpanikk nå... Mindre enn 8 uker igjen til termin...
__________________
Store Prinsesse (04. nov 2004) Prinsen(12. mai 2006) Lille Prinsesse (08. juli 2007)


Anansie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 12:57   #2
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,571
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)



8uker går fort
Ååå, jeg vil å
__________________
Håper januar blir bedre enn desember
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 13:04   #3
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,068
MP Rating: 0% (0)
nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

Jeg kjenner en gutt som heter Kal, det uttales vel på samme måte? Syns det er stilig, og går godt med Kira.
nolo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 13:33   #4
Supermedlem
 
hayplay sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 629
MP Rating: 0% (0)
hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.hayplay er fantastisk mot andre.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

Fint og uvanlig navn. Passer jo fint sammens med Kira


Mvh
hayplay
__________________
Hayplay.

Sist endret av hayplay; 11-03-2006 kl 13:35.
hayplay er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 14:15   #5
Supermedlem
 
janne_78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,041
MP Rating: 0% (0)
janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.janne_78 er fantastisk mot andre.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

Likte navnet eg!!

Men syns ikkje det passet so godt i lag med Kira.

Lykke til med navnevalget!!!!!!!!
janne_78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 14:40   #6
Veteranmedlem
 
Anansie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,612
MP Rating: 0% (0)
Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

Sitat:
Opprinnelig postet av nolo
Jeg kjenner en gutt som heter Kal, det uttales vel på samme måte? Syns det er stilig, og går godt med Kira.
Uttalelsen blir Ka-el, med tydelig a og e.
__________________
Store Prinsesse (04. nov 2004) Prinsen(12. mai 2006) Lille Prinsesse (08. juli 2007)


Anansie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 16:11   #7
Supermedlem
 
ingridlille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Nordens Paris
Meldinger: 1,197
MP Rating: 0% (0)
ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.ingridlille har en strålende fremtid.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

ikke et navn jeg ville valgt.
__________________
Ingrid-lille og Andreas, født 9. november 2004
ingridlille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 16:48   #8
Supermedlem
 
Sina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 990
MP Rating: 0% (0)
Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

Synes det var et kjempefint navn! Og det passer bra til Kira også!!
__________________
nov. 04 og okt. 08
Sina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 18:15   #9
Veteranmedlem
 
*Svimle* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
MP Rating: 0% (0)
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

je likte det, og synes det passer kjempe fint sammen med Kira
__________________
04.12.04
27.05.08
krystallklart på SM
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 18:44   #10
Supermedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,152
MP Rating: 0% (0)
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.
Sv: Kan dere hjelpe meg? (ang. navnevalg)

Jeg synes at Kael er et navn som funker best på engelsk. Akkurat som jentenavnet Amber som jeg er kjempeglad i men har måttet innse ikke funker like godt på norsk...
__________________

Trekløveret


Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:32.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com