Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-08-2006, 13:18   #1
Supermedlem
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,373
MP Rating: 0% (0)
løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.
Løvemornytt

Tenk nå har det gått 2 mnd siden jeg ble 2-barns mor! Sommeren har vært kjempefin og det har gått over all forventning å være hjemme med to småttiser mens Løvefar har jobbet hver eneste dag og med masse overtid. Johanne sover og sover og gliser og gliser og sover og gråter litt og sover igjen. Hun har f.eks sovet hele natten (22-07) fra hun var 1 mnd! Mathilde er bare så utrolig god! Hun er veldig opptatt av Johanne og koser og stryker og putter (presser) smukk inn i munnen og sier fra hver gang Johanne gråter og blir oppriktig lykkelig hver gang Johanne smiler til henne! De er så søte! Mathilde og jeg har storkost oss i sommer (og gått hverandre litt på nervene innimellom)Hun elsker å bade så det har vi gjort myyyye. Har prøvd å finne på noe å gjøre hver dag så ikke dagene skulle bli så lange. Før jeg ble mor lurte jeg veldig på hvordan jeg skulle klare det å være småbarnsmor - jeg som er så lat og så lite oppfinnsom. Men det kommer liksom helt naturlig det der. Har ikke vært det spor vanskelig å aktivisere oss - og jeg tror jeg koser meg like mye som Mathilde!

Men nå har Mathilde begynt i barnehage og jeg må si at det er litt deilig! Gleder meg stort til å ha bedre tid til Johanne, til husarbeid og til meg selv! Skal nyte denne tiden!!

Mathilde har hatt innkjøring i ny barnehage denne uken og det har gått så bra!! Første dagen var vi der et par timer og Mathilde var ganske sutrete og 'sår' og jeg ble skikkelig bekymret for hvordan dette skulle gå. I går var jeg der sammen med henne fram til sovetid og så var hun alene noen timer før jeg kom tilbake og var der en stund til sammen med henne. Da vi dro hjem i går var hun helt i hundre og det bare strålet av hele jenta! I dag var jeg med henne inni 15 min før jeg gikk. Hun fikk en god hadet-klem og vinket til meg i vinduet og det kom ikke så mye som en liten tåre en gang!! Hun godtok at jeg gikk uten å protestere et sekund! Sååå deilig altså! Tror hun kommer til å få det veldig fint i barnehagen!

Ellers må jeg bare fortelle at etter 4 år med arbeidsledighet og midlertidige jobber har Løvefar endelig fått seg en årntli jobb!! Jeg er så glad! Det er fører virkelig ikke noe godt med seg å gå lenge uten å gjøre det man har lyst til å gjøre - kanskje særlig for en mann. Så dette var etterlengtet!
Vi hadde egentlig planer om at Løvefar skulle ta pappaperm og jeg ferie og være 3 uker på hytta i september, men det blir det ikke noe av. Men jobb på far og fler cafèturer på mor er ikke noe dårligere alternativ! Dessuten skal vi en uke til Tunisia i september!

Og så slipper dere ikke unna noen bilder:

Klar for å begynne i barnehagen!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.



Jeg eeelsker å lese og jeg elsker å sitte på bord - lese og sitte på bord samtidig topper alt!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Selv om jeg stort sett bare er blid og glad og gjør min mor stolt, kan jeg være skikkelig sur også!! Særlig når jeg ikke får putte ferdigtygd grøt opp i havregrynsposen igjen!!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Og til slutt et lite bilde av minisolstråla:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

LØVEMOR
MATHILDE 22.12.04
OG
JOHANNE 14.06.06




Sist endret av løvemor; 16-08-2006 kl 13:22.
løvemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 13:40   #2
Supermedlem
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ullensaker
Meldinger: 814
MP Rating: 0% (0)
Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.
Sv: Løvemornytt

Så flotte jenter du har, ingen tvil om det!

Deilig å høre at det faktisk kan gå ganske knirkefritt med to små, synes du er tøff jeg!

Gratulerer med årntli jobb til Løvefaren
__________________
-04
Cascaye er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 13:56   #3
Veteranmedlem
 
Gorine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: 2.etasje!
Meldinger: 4,121
MP Rating: 0% (0)
Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.
Sv: Løvemornytt

Så herlige bilder da!

Godt at Mathilde trives i barnehagen, og det er sikkert litt godt for deg å få litt mer tid til Johanne og deg selv og!
Så utrolig godt for dere alle at Løvefar har fått seg skikkelig jobb, ingenting som er bedre enn det! Grattis så mye!
__________________
- aug-01
- des-04
: - aug-06

Fødselsrapport-04Magegalleri-06Fødselsrapport-06

Gorine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 13:58   #4
Veteranmedlem
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
MP Rating: 0% (0)
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Løvemornytt

Dette var en beretning til å bli glad av!

Du har så skjønne jenter, Løvemor!
__________________
Inagh og januargutta 03/05

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 14:07   #5
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,571
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Løvemornytt

Nhomen, takk for flott oppdatering..
For en heerlig barnehagejente

Så jo så klart ikke bilde av minsta, det er borte

Grattis med jobb til løvefar

Mmm, tunisia i sept, så deilig det skal bli
__________________
Håper januar blir bedre enn desember
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 14:10   #6
Seniormedlem
 
perper sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Løvemornytt

For noen nyydelige barn du har Kjekt å høre at alt står bra til
__________________
Lille vennen -04
perper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 17:09   #7
VIP-Medlem
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,257
MP Rating: 0% (0)
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Løvemornytt

De er så nydelige! Blide og herlige begge to.

Høres ut som du koser deg skikkelig som tobarnsmamma, og at Mathilde stortrives som storesøster. Så søt og omsorgsfull hun er.

Grattis til løvefar!!! Nå ble jeg skikkelig glad, for jeg har hatt litt vondt av han. Som du sier, det er kanskje særlig kjipt for menn å ikke få jobbe med det man virkelig kan og vil. Blir sikkert deilig med litt lengre permisjon, og ikke minst tur til Tunisia!

PS: Er det lov å spørre hva slags jobb?
__________________
aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 18:40   #8
Supermedlem
 
flower sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 932
MP Rating: 0% (0)
flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.
Sv: Løvemornytt

Du er flink som har klart to sånne små så mye alene i sommer. (Jeg lurer sånn på hvordan det blir...)
Så bra at Mathilde har funnet seg til rette i barnehagen så fort!
Så bra at Løvefar har fått jobb!
__________________
flower
nov'04 & okt'06
flower er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 18:53   #9
Seniormedlem
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Løvemornytt

Åh, for noen utrolig nydelige jenter du har!

Gratulerer så mye med jobben til løvemannen!!! Håper han kommer til å stortrives i den!
__________________
Klem fra Appelsin

- MajaMor f. 31.12.04 -
- LilleBror f. 08.09.07 -

Appelsin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2006, 19:20   #10
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,729
MP Rating: 0% (0)
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Løvemornytt

Så nydelige jenter dere har!
Høres ut som dere har kost dere i sommer og at livet som tobarns-mor går fint.
Grattis med jobb til løvefar!
__________________
Elise 05.02.08
Ingrid 08.12.04
flodis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:55.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com