Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2005, 22:16   #1
Supermedlem
 
*Ginger* sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,194
MP Rating: 0% (0)
*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.*Ginger* er fantastisk mot andre.
hm Lue / hatt...

Er dere fortsatt flinke til å huske på å ha på barna noe på hodet når de er ute?

Jeg var på sniketur opp til barnehagen der vi skal begynne på mandag idag. Og jeg la merke til at ingen av barna hadde noe på hodet. Ikke en gang de aller minste...

Jeg prøver å være flink å i allefall få han til å ha en hatt på hodet, og lue hvis det er litt surt eller mye vind. Men det hender at vi dropper det på korte turer.
__________________
”Det var ikke særlig klokt sagt Brumm!” sa Nasse Nøff.
Ole Brumm: ”Det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på veien ut!”
*Ginger* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 22:22   #2
Supermedlem
 
Lisjeegget sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.
Sv: Lue / hatt...

Skal han være ute har han alltid på ei lue! Men frå bilen og inn til butikken eller til mamma dei så har han ikkje på seg!
__________________
Simen-juli04 Mia-juni06
Lisjeegget er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 22:22   #3
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Lue / hatt...

Vi er flinke med lue/solhatt/skaut/kyse

Kun korte turer ut på terrassen, og til og fra bilen etc. får hun luftet hodet. I barnehagen bruker de lue på de minste også, men så har det jo hittil vært bare småsurt vær...
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 22:26   #4
Veteranmedlem
 
*Sebbismamma* sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: lørenskog
Meldinger: 4,793
MP Rating: 0% (0)
*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.
Sv: Lue / hatt...

Dekker alltid hodet og ørene om han skal være ute.
Men ligger han lunt å sover i vogna si bruker jeg ikke lue om han har hette på.
Ut og inn småturer hender det også at jeg slurver litt.

Nå som vi farer av til syden snart har jeg kjøpt lue med solfaktor 50
*Sebbismamma* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 22:45   #5
Supermedlem
 
Tigerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 754
MP Rating: 0% (0)
Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.Tigerjenta er fantastisk mot andre.
Sv: Lue / hatt...

Fortsatt lue/hatt/skaut her også ja

I barnehagen er det bare å gi beskjed om at han skal ha på seg
__________________
Tigerjenta, Mathias Des-02 & Mathilde Aug-04
Og en tredje liten skatt som ventes ca. 1.september 09
Tigerjenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 22:58   #6
Moderator
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 8,468
MP Rating: 100% (1)
Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lue / hatt...



Jeg som var sååå nøye med dette da de to andre var små, og som hele tiden har sagt hvor viktig dette er.... har selv sklidd heelt ut
Vi bruker kyse hvis det blåser masse og solhatt hvis det er sterk sol...men slik som været på østlandet har vært de siste ukene så har Salamandern min gått barhodet mesteparten av tiden.



Sa noen noe om å svelge kameler?
__________________
Babe & 4 barn;
Storesøster 04.02.94, mellomsøster 21.12.96, lillesøster Sandra 09.08.04 og lillebror Truls 26.12.07
PM
Babe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2005, 07:35   #7
Seniormedlem
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Harry-land
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.Jinx er fantastisk mot andre.
Sv: Lue / hatt...

Bruker alltid noe på hodet.Og spesielt nå som hun har hatt ørebetennelse....


Babe: Man må svelge en del kameler når en er mor
__________________
Totalt vil jeg ned 17 kilo.... Hittil er 12 borte....
Jinx er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2005, 08:07   #8
Veteranmedlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,926
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lue / hatt...

På normalt varme dager bruker vi ikke lue på en liten tur ut. På en vindfull dag eller morningen eller lengre tur ut, så blir det lue på, ja. Har et par som er så fine atte.
Detta gullet har ikke noe særlig hår på hodet, og da er jeg litt ekstra påpasselig. Hadde han hatt mer hår (sånn som din ginger...), så hadde jeg vært mye sløvere!
__________________
Gullgutten 4 år
Lille 3 år
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2005, 09:38   #9
Supermedlem
 
_pippi_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Nord for Bergen
Meldinger: 1,278
MP Rating: 0% (0)
_pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av._pippi_ har mye å være stolt av.
Sv: Lue / hatt...

Susanne haaaaater lue og bruken blir deretter. Tar det ikkje så tungt siden ho aldri er forkjøla og ikkje har hatt trøbbel med ørene.

Når me var på ferie fekk eg heldigvis lurt på ho solhatt

Men no er det jo snart ingen vei utenom lue når høsten kjem
__________________
Mamma til 3
_pippi_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2005, 09:46   #10
Veteranmedlem
 
Lille Pille sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: i mitt eget hus :D
Meldinger: 3,322
MP Rating: 0% (0)
Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.
Sv: Lue / hatt...

Vi er ganske flinke, ja . Går mest i kyse nå om sommeren. I fint vær inn og ut av bil o.l. så slipper hun. Og luer uten knyting går IKKE bra, de er av før jeg har fått dem på henne
__________________
LP med
(06.08.07) og (14.08.04)
Lille Pille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:50.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com