Nå har han ringt meg fra sin nye mobil, men har ærlig talt lite behov for det slik ting er. Nå skal han gå til advokat for å få penger av meg. Han mener han skal ha en andel av huset mitt. (Jeg hadde hus, 2 biler, hest og hestehenger da vi møttes. Han hadde en bil til 12.000, noen få møbler og klærne sine - samt mer gjeld enn man kan forestille seg). Så nå mener han jeg skal selge huset så han får penger til å etablere seg. Status er at jeg har mer gjeld nå enn da vi giftet oss og mindre verdier.........
Så nå kommer han ikke til å betale bidrag, ikke de pengene han skylder meg for hans telefonregning og diverse andre regninger i mitt navn som er hans. Pluss at han skylder de to eldste barna mine penger, vi har flere forbrukslån (blant annet lån etter bryllupet....) Alt dette sitter jeg igjen med (130.000,- i forbrukslån).
Han overtok en bil jeg hadde med lånet på bilen. Den kjørte han til Oslo med og bare parkerte for så å be meg ta den tilbake og få henta den selv. Jeg kjøpte meg ny bil og har billån på den, så nå sitter jeg med 2 billån og alle utgifter med å få den andre bilen nordover fra Oslo + reparert for feil som er kommet etter at han overtok den i desember.
Jeg er så oppgitt over mannen at jeg finner ikke ord. Men jeg får lite gjort. En kollega var så grei at han tok fly ned i kveld for å kjøre bilen nordover for meg. Jeg betalte flybillett og diesel. Men den skal jo selges også.......
Verst er det for Julian som stadig lurer på når pappa kommer hjem. Han skjønner lite og snakker masse og pappa'n sin. Thia forstår enda ikke så mye og nevner bare pappa'n når hun ser bilder av han. Og min x-mann er nok til syvende og sist den som kommer til å skylde på meg for at han mister kontakt med barna. For han gjør aldri noe galt

.
Huff, mye klaging her. Men godt å få ut litt!
God påske alle sammen!