Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2008, 23:34   #1
Supermedlem
 
Fru. Lykkelig sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 712
MP Rating: 0% (0)
Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.
Ny sivilstatus - SINGEL!

Ja, da er jeg blitt enslig mor for 4 . Så da gikk det slik til slutt!

Vi har slitt og mer enn slitt i lange tider. Vi har forsøkt familierådgivning, bo fra hverandre osv, osv. Men det gikk ikke og jeg har sagt STOPP! Så nå sitter jeg her som enslig mor for 4, og x-mannen befinner seg i Oslo. Bare for å gjøre alt enkelt byttet han telefonnummer og nekter å oppgi sitt nye........ Så noe avlastning med barna kan jeg se langt etter fra hans side, men det er han som taper på det i lengden. Kan ikke fatte at han kan reise fra to så herlige barn jeg, men slik er det nå engang.

Men jeg har det laaaaaangt bedre nå og kjenner styrken og roen komme tilbake. Det har vært mange tøffe tak, men jeg er ikke et sekund i tvil om at dette var riktig avgjørelse. Både for barnas del og min del.

Så slik er ståa her............

Må vel kanskje endre mitt nick til Frk. Lykkelig igjen
Fru. Lykkelig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 23:56   #2
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,277
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

uff da, dette var jo trist å lese.
Men godt å lese at du har det langt bedre nå.

Og ja, aboslutt han som taper på det her.
Ikke vil oppgi det nye nr, makan
__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 10:28   #3
Supermedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,142
MP Rating: 0% (0)
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

Samlivsbrudd er alri kjekt, men det høres jo ut som om at dette var det riktige valget for dere

Lykke til videre FRK. Lykkelig
__________________

Trekløveret


Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 10:47   #4
Veteranmedlem
 
Mamablue sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Enebakk
Meldinger: 4,060
MP Rating: 0% (0)
Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

Men i alle dager da!
Også reise uten å oppgi sitt nye nr!

Enslig mor til 4 er ikke lett, kusinen min har akkurat gått igjennom det samme stakkar! Syntes synd på henne (hun har også 4 barn, vi er mange med 4 barn i vår familie )


Men det er godt å høre du har det bra nå! Kansje vi tar turen til Tromsø i sommer.. da plinger jeg på så vi kan møtes
__________________
Mamablue -lykkelig 4 barns mor
Marion-96,Adrian-01,Nicolai-04,Kira Emilie-06
-4 barn? Det er som å løpe maraton, uten å varme opp først!
Mamablue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 21:34   #5
Medlem
 
nanna78 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 415
MP Rating: 0% (0)
nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.nanna78 har en strålende fremtid.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

Hei.
Dette var jo trist da, men høres ut som et riktig valg for deg og din familie. Men skjønner jo at det er vanskelig, det er vell aldri lett med et samlivsbrudd.

Må si jeg hadde blitt rimelig FORBANNA hvis mannen hadde reist uten å gi meg det nye nummeret sitt. Noe så utrolig barnslig.

Håper din tilværelse som enslig 4 barns mor blir lettere enn den var når mannen din var der.

Masse lykke til.
__________________



Barn er utrolig gode imitatorer. Hvor hardt man enn sliter for å lære dem gode manerer, oppfører de seg nøyaktig som sine foreldre.

Leander des 04 og Aimee jan 06
nanna78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 23:49   #6
VIP-Medlem
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
MP Rating: 0% (0)
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

For en dustetype! Barn er jo en velsignelse og glede uten sidestykke. Å gi opp det frivillig er jo galskap.

Lykke til med den nye tilværelsen!
__________________
Surrehuer

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2008, 12:54   #7
Supermedlem
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 595
MP Rating: 0% (0)
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

trist

lykke til med din nye tilværelse
__________________
mamman til Jørgen (06.12.04)
Julie (10.01.07)
Linda-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2008, 14:30   #8
Seniormedlem
 
perper sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

Aldri kjekt med samlivsbrudd. Det kommer sikkert til å bli tøffe dager å være alene med 4 barn, men det klarer du! Synes det er helt utrolig med x`en din. Det var ikke bra at han kan gjøre noe slikt. Håper du får en fin påske
__________________
Lille vennen -04
perper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2008, 20:42   #9
Supermedlem
 
Fru. Lykkelig sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 712
MP Rating: 0% (0)
Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.Fru. Lykkelig har en strålende fremtid.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

Nå har han ringt meg fra sin nye mobil, men har ærlig talt lite behov for det slik ting er. Nå skal han gå til advokat for å få penger av meg. Han mener han skal ha en andel av huset mitt. (Jeg hadde hus, 2 biler, hest og hestehenger da vi møttes. Han hadde en bil til 12.000, noen få møbler og klærne sine - samt mer gjeld enn man kan forestille seg). Så nå mener han jeg skal selge huset så han får penger til å etablere seg. Status er at jeg har mer gjeld nå enn da vi giftet oss og mindre verdier.........

Så nå kommer han ikke til å betale bidrag, ikke de pengene han skylder meg for hans telefonregning og diverse andre regninger i mitt navn som er hans. Pluss at han skylder de to eldste barna mine penger, vi har flere forbrukslån (blant annet lån etter bryllupet....) Alt dette sitter jeg igjen med (130.000,- i forbrukslån).

Han overtok en bil jeg hadde med lånet på bilen. Den kjørte han til Oslo med og bare parkerte for så å be meg ta den tilbake og få henta den selv. Jeg kjøpte meg ny bil og har billån på den, så nå sitter jeg med 2 billån og alle utgifter med å få den andre bilen nordover fra Oslo + reparert for feil som er kommet etter at han overtok den i desember.

Jeg er så oppgitt over mannen at jeg finner ikke ord. Men jeg får lite gjort. En kollega var så grei at han tok fly ned i kveld for å kjøre bilen nordover for meg. Jeg betalte flybillett og diesel. Men den skal jo selges også.......

Verst er det for Julian som stadig lurer på når pappa kommer hjem. Han skjønner lite og snakker masse og pappa'n sin. Thia forstår enda ikke så mye og nevner bare pappa'n når hun ser bilder av han. Og min x-mann er nok til syvende og sist den som kommer til å skylde på meg for at han mister kontakt med barna. For han gjør aldri noe galt .

Huff, mye klaging her. Men godt å få ut litt!

God påske alle sammen!
Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC03903.jpg (33.3 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg DSC03770.jpg (44.7 KB, 39 visninger)
Filtype: jpg Desember 2007 068_2.jpg (65.3 KB, 41 visninger)
Fru. Lykkelig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2008, 21:22   #10
Seniormedlem
 
lila71 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,776
MP Rating: 0% (0)
lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.
Sv: Ny sivilstatus - SINGEL!

Dette var lei lesing Jeg sitter bare og gaper.
Det kan nesten virke som om han er en lykkejeger????

Godt du takler det så bra Og dere har det sikkert best uten han, ifra det jeg kan lese her

Lykke til videre.

(Ps. bildene du har lagt ut er ikke godkjent ennå, så jeg får komme tilbake å se dem )
__________________
DESEMBER-04
NOVEMBER-06
lila71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com