Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2008, 10:24   #1
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,364
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
;) Prating uke 35

Skravle i vei jenter!

Jeg har en foreløpig rolig dag på jobb. Vet det snur snart så jeg får bare nyte det.

Ha en fin dag.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 10:38   #2
Veteranmedlem
 
Bimbeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Den blaude kyststribe
Meldinger: 3,117
MP Rating: 0% (0)
Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prating uke 35

Håper den fine dagen varer litt lenger da, Heo!

Her har det skjedd en del, frøkna ble operert på fredag, og alt gikk greit. Hun slapp å få dren, for legen fant ikke noe væske i ørene hennes den dagen. Men de falske polyppene er ute og hun var i fin form da vi dro hjem. Hun har vært hos pappan sin hele helgen, så mor er litt spent på formen hennes når jeg henter i bhg senere i dag altså.

Og så skal hun begynne på turn. Og første dag er selvsagt i dag, så jeg håper hun i hvert fall synes det er ok å dra dit for å se, om hun ikke orker å gjøre så mye. Stas er det jaffal. Mor har shoppa råsa nudelige greier, så det blir gøy å se henne i det..
__________________
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04 Sitter fremovervendt, må gå selv, får både godteri og brus og går i barnehagen selv om mamma er hjemme.
Member of: AF's jaktlag og Nei til utlogging (når det ikke er ekte pinlig)
Bimbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 10:58   #3
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prating uke 35

Er det bare min pc, eller er NM usedvanlig tregt i dag?

Nå er jeg ferdig med dagens jobb og har spasert en tur. Skal snart ta en dusj og så handle inn litt mat. Har egentlig sånn cirka tusen ting jeg burde gjort i dag, men jeg skal være glad bare jeg får laget mat og vasket litt klær. Er simpelthen bare giddalaus.
I ettermiddag skal jeg være med størsten på minikor. Han har gått der før, men har vært borte et år, så han er spent på å begynne igjen. Håper bare han har tenkt å synge denne gangen. Forrige periode han var med, stod han igrunnen bare og kikket forbauset rundt på alle de andre ungene som sang.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 12:54   #4
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,284
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prating uke 35

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimbeline Vis post
Og så skal hun begynne på turn. Og første dag er selvsagt i dag, så jeg håper hun i hvert fall synes det er ok å dra dit for å se, om hun ikke orker å gjøre så mye. Stas er det jaffal. Mor har shoppa råsa nudelige greier, så det blir gøy å se henne i det..
Så morsomt da håper hun syns det er kjempegøy. Victoria skal begynne på minidans i neste uke, og gleder seg masse. I rosa drakt med sko og greier ja, hehe, så stolt.

Jeg som trodde at jeg kunne "puste i bakken" på jobb av nye ting og alt det som hører med en oppstartfase - kan bare se langt etter det Hun andre her har hatt ferie og skal være borte i to uker, hjelpe meg! Jeg henviste jo mye til henne, men her er jeg on my own ja. Så, litt ekstra hodepine og sånt med det da. Men skal prøve å ta en dag om gangen.
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 17:57   #5
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prating uke 35

Ja, da var første arbeidsdag i ei ny uke over.. vi har kjempeflott vær i dag så det var litt kjipt å være inne på jobben hele dagen, men har tatt det igjen nå etter jobb.. vi har grillet Må jo nyte soldagene som er Om 3-4 mndr er jo sola borte... (mørketid)

Jeg har mailet inn bestillingen min på kjøkkenet vårt.. så får vi se hva de sier på IKEA.. vi har hatt tegningene ferdige i en mnd nå, men tenkte vi skulle vente til etter bursdagen til Alexander før vi bestilte..feiret den 16. Og pga det så må vi ut med 2-3000 kr ekstra.. pga prisøkning på både frakt og kjøkken hos IKEA... ikke så mye penger, men veldig kjedelig.. og veldig typisk oss.. vi skal jo bare.... (akkurat som Albert Åberg). Menmen..uansett ett veldig billig kjøkken i forhold til mange andre leverandører.

Nå skal jeg rydde opp etter grillingen også slappe av resten av dagen
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 21:06   #6
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,364
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Prating uke 35

Trøtt og sliten jeg.... Huset skulle hatt en shinings, jeg må i dusjen, lage klar mat og sekker til barna til i morgen +++.... Dessuten blir det en travel dag på jobb i morgen vet jeg.... Blæh, ikke bare bare å være leder av et stort prosjekt når duedates ikke blir overholdt....
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 23:07   #7
Seniormedlem
 
guffeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ørsta
Meldinger: 2,609
MP Rating: 0% (0)
guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.guffeline har en strålende fremtid.
Sv: Prating uke 35

God Kveld!

Og snart god natt. Sitte å helde på med litt multitasking.... ser pointbreak, finne ein lur plass å handle orginale crocs på nett (teke gjerne imot tips), nyse og fryse..

Snart på tide å finne otrivin og senga

Ha ei fin veke folkens!!
__________________
Januar 2004
guffeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 15:14   #8
Seniormedlem
 
perper sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prating uke 35

Sitat:
Opprinnelig postet av guffeline Vis post
God Kveld!

Og snart god natt. Sitte å helde på med litt multitasking.... ser pointbreak, finne ein lur plass å handle orginale crocs på nett (teke gjerne imot tips), nyse og fryse..

Snart på tide å finne otrivin og senga

Ha ei fin veke folkens!!
Hvis du skal handel orginale crocs må du handler her : www.taylorshoes.com Jeg har handlet der mange ganger, og alltid vært fornøyd. Leveringen tar ca 1,5 uke. Billig er det også siden dollaren er så lav.
__________________
Lille vennen -04
perper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 15:39   #9
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prating uke 35

I dag har jeg vært litt mindre giddalaus og har fått gjort noen av de tusen tingene jeg har å gjøre. Deriblant vasket 2 bad, vasket 2 maskiner med klær og skiftet på senga vår. Nå skal jeg snart lage middag, så får vi se hva jeg finner på i ettermiddag. Regner med at gubben skal trene hest, så da blir det å finne på noe med gutta. Kanskje vi skal dra på butikken. Eldsten trenger noen nye blyanter til pennalet og minsten må kjøpe gave til en han skal i selskap til på fredag. Hmm, det kan vi gjøre ja.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 21:24   #10
Supermedlem
 
Emjo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,059
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prating uke 35


Sjelden jeg får skrevet noe her.....

Hos oss går det bra. Har til og med funnet ut hvorfor jeg har vært mer eller mindre trøtt siden fødselen i oktober 07. Jeg mangler B12 - samme som mange eldre folk Fikk første sprøyte igår og føler det hjalp Har vasket og ryddet huset etter at jeg jobbet ekstra i 3 timer idag. Etter middagslaging og mating av baby luket jeg i jordbærbedet mitt i nær 2 timer Er en evighet siden jeg klarte såpass mye på 1 dag!
Herlig.

Sesong premiere på Greys Anatomy ikveld Gleder meg

Håper dere får en fin kveld!
__________________
februar 04 og oktober 07
Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com