Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2008, 22:33   #1
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,309
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
_plystre Så stolt, så stolt.

Må jo vise dere hvor fine gutter jeg har
Eller, det vil si.
Jeg må vise dere storebror, for lillebror sutra bare når vi sku ta bilder



Her er noen høstbilder fra i dag

BORTE
__________________
Gleder meg til jul, jeg

Sist endret av _Kine; 24-10-2008 kl 15:13.
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 22:33   #2
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,309
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Så stolt, så stolt.

Bortevekken
__________________
Gleder meg til jul, jeg

Sist endret av _Kine; 24-10-2008 kl 15:13.
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 22:36   #3
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,750
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: Så stolt, så stolt.

For noen vakringer du har, Kine!
Du er jammen heldig!
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 22:41   #4
Medlem
 
konepoona sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: akershus
Meldinger: 208
MP Rating: 0% (0)
konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.
Sv: Så stolt, så stolt.

det er ikke rart du er stolt,nydelige barn,nesten like fine som mine...
__________________
konepoona er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 23:43   #5
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,726
MP Rating: 0% (0)
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Så stolt, så stolt.

Skjønne gutter du har Kine!
__________________
Elise 05.02.08
Ingrid 08.12.04
flodis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 08:53   #6
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,284
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Så stolt, så stolt.

Ååh sååå mange herlige flotte bilder!
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 11:37   #7
Veteranmedlem
 
ankimor81 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,126
MP Rating: 0% (0)
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.
Sv: Så stolt, så stolt.

Så flotte gutter, mye fine bilder!!
__________________
Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005
hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
ankimor81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 15:21   #8
Seniormedlem
 
perper sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Så stolt, så stolt.

Nydelig høstbilder av flotte barn Husker du tok noen tilsvarende bilder av storebror i fjor (forfjor?), og de var også flotte. Fin tid å ta bilder på når det er så nydelige farger ute i naturen!
__________________
Lille vennen -04
perper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 20:00   #9
Seniormedlem
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,842
MP Rating: 0% (0)
Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.
Sv: Så stolt, så stolt.

For noen herlige gutter du har. Kjempeflotte bilder!
__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07
Manga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:37   #10
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,309
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Så stolt, så stolt.

Takk jenter Stemmer det,perper.
Det var første høsten til Noah jeg tok høstbilder av han Men tror jeg tok når han var 2 år også
__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com