Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2006, 14:18   #1
Veteranmedlem
 
Lilly16 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 3,012
MP Rating: 0% (0)
Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.
Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Nå nærmer dagen seg, og jeg har egentlig mistet litt oversikten skal jeg være helt ærlig... Jeg gikk inn i den gamle tråden for å se hvem som har meldt seg på og av etc, og kom frem til følgende:

De som kommer:
Cilo
Marie_83
Massi
Safir
Kjerstine
Steinbukk
Pippi-mor
Adina28
Imiles ?

Stemmer dette?
__________________
Poden 04.09.04
Snuppa 24.08.08


Sist endret av Lilly16; 11-02-2006 kl 18:48.
Lilly16 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 14:23   #2
Veteranmedlem
 
julibe sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,930
MP Rating: 0% (0)
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Nå fikk jeg plutselig litt angst for at 12. var en lørdag, for da kan jeg nemlig ikke komme likevel...

Men så er det jo på søndag
Så da håper jeg at det klaffer. Svigerfar er her den helga, men jeg tror han drar på søndag. Må bare avklare når på dagen han drar, men regner meg jeg tar meg en tur uansett
__________________





julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 14:55   #3
BB
Seniormedlem
 
BB sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Frogner i Sørum
Meldinger: 1,767
MP Rating: 0% (0)
BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.BB er fantastisk mot andre.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Jeg er skikkelig deppa over at jeg og Amund ikke kan komme pga besøk av svigers. Skulle dem mot formodning ha planer utenfor huset den formiddagen, kan det hende at vi stikker innom en tur (men jeg tviler sterkt)
__________________
Gidder ikke være her inne lenger...
BB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 16:41   #4
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
MP Rating: 0% (0)
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

La meg stå med spørsmålstegn foreløpig,jeg er ikke hundre prosent sikker enda.
__________________
mamma_nemi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 17:10   #5
VIP-Medlem
 
Cilo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
MP Rating: 0% (0)
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

__________________
2004

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 19:54   #6
Seniormedlem
 
Adina28 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Atte vi lurte litt på å komme, om det er plass altså ...
__________________
Amalie 06.09.04 William 17.05.06
Nygift 12.08.06
Adina28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 21:00   #7
VIP-Medlem
 
Cilo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
MP Rating: 0% (0)
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Sitat:
Opprinnelig postet av Adina28
Atte vi lurte litt på å komme, om det er plass altså ...
Lilly logger seg nok ikke på før mandag, men jeg er 100% sikker på at det bare er å komme!! Hadde vært så kos å se dere igjen!! :danser:
__________________
2004

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2006, 02:22   #8
Seniormedlem
 
Massi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
MP Rating: 0% (0)
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Benjamin og jeg kommer vi hvis vi finner fram
__________________
Massi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2006, 05:47   #9
Supermedlem
 
Steinbukk sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 643
MP Rating: 0% (0)
Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.Steinbukk er et navn alle kjenner.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Vi kommer, så fremst vi ikke er syke da *bank bank bank*

Selv om det er morsdag den dagen så pleier det ikke å skje annet enn at jeg får sove lenge om morgene...men det igjen betyr jo at jeg har morsdag hver helg

Vi gleder oss uansett!
__________________
Steinbukk og Gutta Boyz
Lùka Elias sept -04 & Noah Leander des -02

Steinbukk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2006, 08:31   #10
Veteranmedlem
 
Lilly16 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 3,012
MP Rating: 0% (0)
Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.
Sv: Treff med barn hos Lilly den 12.februar

Sitat:
Opprinnelig postet av Adina28
Atte vi lurte litt på å komme, om det er plass altså ...
Selvfølgelig kan dere få komme, bare kos det!
__________________
Poden 04.09.04
Snuppa 24.08.08

Lilly16 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:48.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com