Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-06-2006, 11:52   #1
Seniormedlem

Line sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 2,620
MP Rating: 100% (6)
Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.
Antrekk i begravelse

Jeg skal i begravelse til bestemoren min på onsdag.
Og jeg har nå romstert klesskapet mitt for å finne noe passende å ha på meg.
Kan jeg ha på meg, svart bukse, svart topp, og evt en beige "dress jakke"? Eller må alt helst være svart?

Line er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 12:25   #2
Supermedlem

clementin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,235
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.
Sv: Antrekk i begravelse

Jeg hadde ikke alt svart siste jeg var i begravelse,og det var fler enn meg som ikke hadde det. Tror det antrekket du beskriver burde gå fint. Kondolerer forressten...

clementin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 13:01   #3
Veteranmedlem

Tertitten75 sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,521
Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.

I de siste begravelsene jeg har vært i har det ikke vært så mye svart som tidligere. Så etter min mening kan du gjerne gå med det du beskriver.

Gammel 26-06-2006, 18:12   #4
VIP-Medlem

Acsa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Nittedal
Meldinger: 5,442
Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.

Jeg var i begravelse for to uker siden, og da hadde enken på seg turkis genser. Alle andre hadde svart, grått eller brunt. Jeg synes det viktigste er at man ser ren og "ordentlig" ut og ikke har dype utringninger, miniskjørt e.l.

Og kondolerer!
Gammel 26-06-2006, 19:09   #5
Veteranmedlem

Be@te sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,936
Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.

Kondolerer.

Hørtes ut som et helt greit antrekk.
Gammel 26-06-2006, 20:55   #6
Supermedlem

Alexa sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 792
Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.Alexa er fantastisk mot andre.

Kondolerer, Line
Antrekket høres helt passende ut.
Alexa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 20:59   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,448
Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.

kondolerer Line

Synes antrekket høres greit ut jeg.

HUSK: En dag av gangen er nok. Ikke se deg tilbake - fortiden er forbi. Ikke la den tære men la deg lære. Og ikke vær bekymret over fremtiden for den har ikke kommet enda... Lev nå og gjør det så vakkert at Livet blir verdt å huske!
Helene26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 22:04   #8
Seniormedlem

Line sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 2,620
MP Rating: 100% (6)
Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.

Takk for svar.
Bestemor skal begraves på Julie sin 1 års dag !
Jeg får ikke sett henne på den første bursdagen, for jeg drar dagen før og kommer hjem dagen etter (skal helt opp til nord trøndelag).
Dette er IKKE gøy.

Line er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 23:30   #9
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,446
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Så trist Line... Lille Julie får nok en fin bursdag hun, og du får ta det tifoldig tilbake til helgen igjen da! Da blir det vel besøk kan jeg tenke meg!

Hadde sikkert vært enda verre om det var C sin bursdag.

Trist å høre om bestemoren din. Ikke så koselig ærend å ha så langt vekk, men hva antrekket gjelder er jeg enig med flertallet. Du kan fint ha det antrekket, og jeg tror det er mer og mer vanlig å kle seg i litt andre farger enn sort.

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2006, 18:20   #10
Supermedlem

tutta sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,173
MP Rating: 100% (2)
tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.

Kondolerer så masse Line

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:30.