Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-08-2008, 10:43   #1
Æresmedlem - Moderator

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 16,904
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Det aller største som har hendt meg -bilder

Er 3 år i dag

Tenk at på denne tiden for tre år siden dro jeg ut på en litt sein frokost til besteforeldrene mine.. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodde at vannet mitt skulle gå der ute og første tegn til fødsel skulle komme mens jeg hadde lagt meg litt ned på sengen deres i på vente av

Etter 2,5 time på sykehuset hadde vi fått verdens flotteste gutt. Begynner nesten å grine når jeg skriver det

I går feiret han bursdag i barnehagen. Fikk velge farge på kronen sin selv og sette på klistremerker. På fredager har alle avdelingene fellessamling på kjøkkenet der hadde han blitt gjort litt ekstra stas på. Alle på avdelingen fikk is som vi hadde med, tenkte litt på å gjøre noe annet litt sunnere men slik ble det altså ikke i år.

I dag er det familiebursdag her og neste helg skal vi ha felles barnebursdagsfeiring med en venninne av poden.

Sist endret av Helene Harefrøken; 01-09-2008 kl 21:05.
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 10:52   #2
Supermedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,407
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Det aller største som har hendt meg -bilder

Gratulerer med 3-åring!!
En utrolig nydelig gutt

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 11:02   #3
Æresmedlem - Moderator

Helene Harefrøken sin avatar

Meldinger: 16,904
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk
Gammel 30-08-2008, 11:42   #4
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,679
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av gullli Vis post
Gratulerer med 3-åring!!
En utrolig nydelig gutt
Signerer!
Gammel 30-08-2008, 14:41   #5
Veteranmedlem

VeroTrollet sin avatar

Meldinger: 3,539
VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

Så søt han er
Gratulerer så mye med 3-åring
Gammel 30-08-2008, 14:48   #6
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 6,005
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med 3-års dagen
Håper det blir en fantastisk dag

Du har en flott gutt HH
Gammel 30-08-2008, 14:52   #7
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,321
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei og nei, for en stor kjekkas han er blitt! Veldig lik seg, men helt annerledes likevel, om du skjønner!

Gratulerer med dagen!
Gammel 30-08-2008, 14:56   #8
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,212
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

så nydelig gutt du har HH. Lik på mamman sin.
GRatulerer med dagen.
Gammel 30-08-2008, 14:58   #9
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,692
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Blir jo helt rørt av hva du skriver! Masse kjærlighet her, ikke vanskelig å forstå i alle fall!

Også er jo gutten din så utrolig nydelig da

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 15:51   #10
Seniormedlem

siwen sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,108
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.

Gratulerer med 3 års gutten din!!
Han er jo aldeles nydelig gutten din!

siwen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
hurra

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:07.