Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2008, 12:12   #1
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,644
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
gal Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Sist endret av Kattrine; 10-09-2008 kl 10:04.
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 12:19   #2
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,000
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Gratulerer så mye med egen bryllupstråd! Gleder meg til å se litt av planene deres!

Jeg trenger nemlig bøttevis med inspirasjon..og tips..
Gammel 09-09-2008, 12:24   #3
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for det. Jeg gleder meg også til å se planene våre. Foreløpig har vi bare bestemt at det skal være til sommeren. Jeg har veldig frie tøyler, sambo er ikke noe glad i planlegging, men det er jeg! Gleder meg til å lage invitasjoner å sende ut, og planlegge hvordan alt skal være.
Gammel 09-09-2008, 12:26   #4
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Meldinger: 3,429
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

oj så moro gratulere så mye

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 12:58   #5
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,693
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med bryllupstråd
Februarmamsen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 13:07   #6
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,017
Blogginnlegg: 32
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Awww.. Gratulerer så masse Kattrine!

Aurora Linnea f. 8.oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 09:20   #7
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Oi oi oi, da er nyheten sluppet til mamma, pappa og svigermor, så da er det ingen vei tilbake. Det var skikkelig moro å si det, de ble veldig glade så klart. Fattern gleder seg stort til å få følge meg nedover kirkegolvet.

Datoen er ganske klar nå, tror jeg. Opprinnelig hadde vi tenkt å ha det 3. oktober av symbolske grunner. 2. oktober 2009 har vi nemlig vært sammen i 10 år (). Meeeen så har jeg jo mer lyst på sommerbryllup, er jo det som er det fineste syns jeg. Vi har jo forsåvidt en symbolsk dato på sommern og, for 26. juli har vi vært forlovet i 3 år. Så lørdag 25. juli er et bra alternativ. Må ringe kirke og lokale i dag for å høre om de har ledig (evt åpent, mulig lokalet vi har tenkt på har stengt noen uker på sommern??).
Gammel 10-09-2008, 09:28   #8
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,693
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Moro at det ble tatt godt i mot hos familien... Det pleier jo det med slike nyheter.

Kjempe flott dato som betyr litt for dere da. Håper kirke og lokaler er ledige...
Februarmamsen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 09:43   #9
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Jeg klarte ikke å dy meg, nå har jeg bestilt kaketopp til bryllupskaka. Jeg planlegger IKKE noe høytidelig bryllup, bare så det er sagt! Jeg tenker det hadde vært litt artig å bruke bilde av kaketoppen på innbydelser, bordkort o.l. også... Må male håret til brudgommen svart da, ellers blir det jo ikke riktig.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Likte denne kjempegodt, bruden har så morsomt uttrykk i ansiktet.

Sist endret av Kattrine; 10-09-2008 kl 20:28.
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 10:08   #10
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Meldinger: 3,429
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

hvilket lokale har dere tenkt på da?

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:11.