Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 10:19   #11
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,747
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Vurderer Randsvangen. Ser veldig fint ut der, jeg ser for meg flotte brudebilder nede ved fjorden.
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min

Sist endret av Kattrine; 10-09-2008 kl 21:16.
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 11:17   #12
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,666
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

vi har også lyst på randsvangen...det er sååå fint inne der, med tanke på dansesal med utsikt over randsfjorden osv

men blir jammen dyrt på hotel ja
__________________
Man bør la kaloriene stå, ellers setter de seg.


Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:24   #13
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,898
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

*abonnerer*

Blir moro å følge med på forberedelsene dine!
__________________

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 15:43   #14
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,747
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Da er kirke og lokale booket!

4. juli 2009

Blir ingen symbolsk dato på oss da, men det fåkke hjelpe.
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 17:58   #15
Seniormedlem
 
J@nnickemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,928
MP Rating: 0% (0)
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

enda en bryllupstråd

Gratulerer så mye med valget og bestemt dato!!
Her blir jeg nok hengende med en tid framover ja
__________________
Nikolas 03.06.06 og Angelica
f.07.01.05 - d.25.11.07
-oppdat. 11.des
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 19:18   #16
Medlem
 
Annba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 427
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Gratulerer så mye Kattrine!!!!
Kan jeg spørre hvor du fikk tak i den kaketoppen?
Den var jo bare genial!!!

Jeg er også så heldig at jeg endelig skal få planlegge bryllup!
Og siden det var jeg som fridde, så hadde jo den der passet perfekt!
__________________
Keiserinna '03 Kronprinsen '07
Jeg blir fru i 2010!
.............Sistebrøster i magen kommer i Februar/Mars...........
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 19:45   #17
Veteranmedlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,865
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kattrine Vis post
Da er kirke og lokale booket!

4. juli 2009

Blir ingen symbolsk dato på oss da, men det fåkke hjelpe.


Synes dere valgte en veldig fin dato jeg
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:27   #18
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,747
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Annba Vis post
Kan jeg spørre hvor du fikk tak i den kaketoppen?
Den var jo bare genial!!!
Decorium.no! De har masse fint der, men tar visst ikke imot ordrer for under 500 kr har jeg fått mail om, så jeg måtte bestille en ting til. Bestilte såpebobler som kan deles ut til gjestene når vi kommer ut på kirketrappa. Litt artig da.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:34   #19
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,666
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Gratulere så mye med fastsatt dato
__________________
Man bør la kaloriene stå, ellers setter de seg.


Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:35   #20
Medlem
 
Annba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 427
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Oj! Så kult!
Skal gifte meg i en stavkirke fra 1200 tallet jeg, så det er svært begrenset hva man får lov til å ha av "stæsj".
Såpebobler, riskasting osv er dessverre forbudt...
Men men, jeg skal vel greie å forsake akkurat slike ting.

Tuuusen takk for link! Blir spennende å følge deg i denne tråden snuppelupp!
__________________
Keiserinna '03 Kronprinsen '07
Jeg blir fru i 2010!
.............Sistebrøster i magen kommer i Februar/Mars...........
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com