Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2008, 18:26   #31
Supermedlem
 
Geitrams sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,216
MP Rating: 0% (0)
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Gratulerer med fremtidig bryllup!
__________________
Geitrams er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 21:17   #32
Seniormedlem
 
Adriana sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,841
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Gratulerer så mye..og masse lykke til med planleggingen
..denne tråden må jeg følge med på

Digger kaketoppen!!
__________________

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007


Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 23:10   #33
Supermedlem
 
supermammasiv sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,250
MP Rating: 0% (0)
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Så morro å se, skal si du hiver deg rundt katrine, aner jeg noen som har planlagt litt på forhånd? Så koselig at dere skal gifte dere altså!
__________________


supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 02:29   #34
Seniormedlem
 
benja2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,615
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

abbonerer
__________________
Engasjer dere og send gode tanker og håp om fred for de som lider i Gaza
benja2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 08:28   #35
Veteranmedlem
 
Lissi80 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,286
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Så koselig at dere skal gifte dere..Gratulerer Du kommer til å få en fantastisk dag bare så det er sagt -jeg skulle gjerne gjort det en gang til jeg!!
__________________
18-11-2000 13-6-2005 19-11-2007

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 13:07   #36
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,747
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Sitat:
Opprinnelig postet av supermammasiv Vis post
Så morro å se, skal si du hiver deg rundt katrine, aner jeg noen som har planlagt litt på forhånd?
Du aner riktig. Begynte så smått å planlegge når vi forlovet oss for to år siden jeg.

Solist i kirka er også klar forresten, søstra mi (kanskje begge søstrene mine) skal synge to sanger.
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 13:19   #37
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 84
MP Rating: 0% (0)
tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

- Vanlige gardiner
- gipsfigurer(engler og statuer i gips)
- blomstrete gardiner og puter sengsett
- sånn dotrekk og matte framfør doen.
- sånn tøypose for og ha poser i
-

kommer sikkert på flere ting seinar
tvillingmamma84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 14:04   #38
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,747
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Sitat:
Opprinnelig postet av tvillingmamma84 Vis post
- Vanlige gardiner
- gipsfigurer(engler og statuer i gips)
- blomstrete gardiner og puter sengsett
- sånn dotrekk og matte framfør doen.
- sånn tøypose for og ha poser i
-

kommer sikkert på flere ting seinar
Tror kanskje det er denne tråden (Hva kommer aldri inn i ditt hus?) du skulle poste i..?
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2008, 12:00   #39
Supermedlem
 
Mariam sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 601
MP Rating: 0% (0)
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Gratulerer Kattrine. Så gøy med bryllupp. Som Lissi sier så skulle jeg gjerne ha gjort det om igjen jeg også. Selv om vi hadde 2 fester ...

Abbonerer på denne tråden gleder meg til å se hvordan det går med planlegginga. Lykke til
__________________
Mariam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 22:38   #40
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,747
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kattrines bryllupstråd faktisk!!

Jeg sitter og leker meg litt med å lage invitasjoner. Jeg er så lite kreativ, så må begynne tidlig skal jeg noen gang bli fornøyd. Her er første utkast, og jeg vil VELDIG gjerne ha konstruktiv kritikk. Som sagt er dette første utkast, så kjenner jeg meg selv rett blir de ikke seende slik ut overhodet når jeg er ferdig, men det er greit å få andres tilbakemeldinger allikevel syns jeg.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com