Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2008, 22:39   #1
Supermedlem

Aischa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,490
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.
Hva får barna til jul?

Hva kjøper dere til barna til jul?

Hva ønsker de seg?

Dette lurer jeg på

Aischa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 22:52   #2
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 7,501
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva får barna til jul?

Storebror får duplo brannstasjon (og skøyter som han har fått på forskud, brukte) av oss.
Lillebror får snowracer.
Og så får de bøker fra hverandre.

De ønsker seg hele lekekatalogen Da helst biler eller tog og favoritter er Rori, Lynet, Thomas-toget, Mikkes klubbhus. Og Brio togbane og duplo

*star* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 23:00   #3
Seniormedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,704
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Ronja får tornerosekjole. Den har hun siklet på i månedsvis, så jeg vet hun blir fornøyd.

Hun ønsker seg torneroseting - kjole, sko, tiara, lypsyl med tornerose på, tornerosefilm, tornerosesmykke osv

Bør jeg nevne at hun i følge seg selv har skiftet navn til Tornerose og nekter å svare om jeg kaller henne Ronja...? Hvordan dette er skjedd aner jeg ikke siden jeg er alergisk mot lyserosa og aldri har kledd henne i prinsessekjole hele sitt liv

Støttemedlem av AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 23:03   #4
VIP-Medlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 5,084
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Gulli: Her går det i prinsesse. Nekter å høre om jeg ikke sier "hennes høyhet prinsessen"

Men jeg vet ikke hva hun skal få av meg. Men jeg tenker litt på ski kanskje?

Sitat:
Opprinnelig postet av Bambi Vis post
Signerer kaaka siden hun er så smart

Kaaka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 23:05   #5
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,314
ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Litt usikker, men har kjøpt pippi langstrømpe huset(hu har pippi dilla), også tenkte jeg på et staffeli og kansje ficher price latop, har snart bursdag også så litt usikker på hva jeg skal gi til hvilken dag
Gammel 30-11-2008, 23:07   #6
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,480
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Frøken tuppelupp ønsker seg ca hele lekekatalogen
Hun har litt dilla på de der jungel-in-my-pocket (+ kattene og hundene) så jeg vet at hun har veldig lyst på huset til disse dyrene ...
Ellers liker hun smykker og alt mulig dill-dall
Jeg har (via mine foreldre) ønsket meg en sånn barne-PC fra Toys ´r us. Hun er skrekkelig opptatt av bokstaver og tall.
Hun skal også få en ny sacco-sekk, siden katten pisset den ut i sommer
Gammel 01-12-2008, 11:18   #7
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,044
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.

Foreløpig har jeg ikke peilig . Hun digger alt som er ROSA . Blir vel noe fornuftig, litt klær. Men må jo finne på noe annet også, men hun har jo "alt"

Smukkeline
Gammel 01-12-2008, 12:24   #8
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,035
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.

Storebror får lasteapparat til tråtraktoren sin av oss.
Ellers ønsker han seg: smykke, modelleire, kassa apparat, ting til Brio togbane, buff, spill, puslespill....og ellers det meste i lekekatalogen....
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 12:25   #9
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,035
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.

Så er det forresten en nesten helt lik tråd litt lenger ned på siden her.....
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 12:29   #10
Seniormedlem

Sjöstjerna sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,619
MP Rating: 100% (1)
Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.

Hovedtingen er penger, men skal ha noen småpakker ved siden av. Hun ønsker seg en "bamse" hund, sånn i veske som Paris Hilton har dere vet (husker ikke hva de hundene heter). Det har hun ønsket seg siden i sommer.

Tenkte også litt på smunkedukke. Hun elsker å gre hår, sminke osv.

Og så tror jeg hun skal få øveskøyter/læreskøyter av mine foreldre.

Og muligens ski av svigers.

JENTENE 05 OG 07
Sjöstjerna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:03.