Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2008, 15:57   #1
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,302
MP Rating: 0% (0)
Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.
hm Julekalender-Hvor mange?

Ja det funderer jeg på,hva er vanlig? Jeg har en overivrig svigers som har kjøpt en pakkekalender,jul i blåfjell og sabeltann, jeg syns dette blir litt for mye,alt skal liksom være i overflod og at det da kanskje ikke vil bli satt pris på.
Hva får deres barn?

Camilla82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 16:45   #2
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,393
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekalender-Hvor mange?

Hvor mange luker? 24.

Jeg synes det holder rikelig med en, selv om jeg må tilstå at det har hendt at storesøster har fått gavekalender + billig sjokokalender (6 kr) + at vi pleier å ha minst en bildekalender fremme.

I år satser vi på en kombinert gave/godterikalender (litt av hver) til hver av ungene + minst en bildekalender.

Jul i Blåfjell er jo sikkert koselig siden det går på tv, synes du det blir for mye kan dere jo kanskje spare Sabeltann til neste år? Hvis ikke Svigers blir fornærmet da, i såfall får du vurdere hvor viktig det er for deg.

Hurra for julen!
Gammel 09-11-2008, 17:13   #3
Supermedlem

Underlig sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 637
Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.

For seks-syv år siden eskalerte det slik at de hadde 7, SYV kalendere hver (som de fikk av ulike familiemedlemmer). Da satt jeg ned foten og laget ny verdensorden:

Siden da har jeg gitt ut invitasjon til besteforeldre, tanter og andre interesserte på felles julekalender. De får utlevert poser med det antall datoer de ønsker å bidra med (de har også mulighet til å reservere spesielle datoer). Resultatet er EN julekalender med litt for dyre gaver - men jeg synes det faktisk er mye bedre enn 7 kalendere med "dritt".

Jeg vil legge til at vi passer på at det er en blanding av snop, ting og opplevelser.

Dette har vist seg å være en super ordning og den anbefales på det varmeste!

Vår etterlengtede Ea ble født 26.03.08 kl 07:21
4000g, 52cm, hodeomkrets 37cm

Sist endret av Underlig; 09-11-2008 kl 17:39.
Underlig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 17:29   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Mine barn har en kalender kvar, en sjokoladekalender til 10,-kr.
Diddlina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 19:49   #5
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,150
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.

De får to tror jeg, en gavekalender pluss barnetv kalenderen.
Gammel 09-11-2008, 19:52   #6
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,549
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Underlig: Det var en kjempeide.
Gammel 09-11-2008, 19:53   #7
Seniormedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,586
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Ronja får bare en. En pakkekalender jeg strevet i over et år for å brodere jeg eier ikke talent for håndarbeid, så den skal brukes hvert år

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 22:41   #8
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,495
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

En pakkekalender får hver av guttene. Storebror sin adventskalender er ferdig sydd for 2 år siden, strever med å bli ferdig med lillebror sin kalender, men håper jeg rekker det akkurat.
Gammel 09-11-2008, 22:41   #9
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 5,799
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Blir bare en, selvsagt mener nå jeg.
Pakkekalender.
Gammel 10-11-2008, 21:58   #10
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,888
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

En ja, en billig sjokoladekalender.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:00.