Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-11-2008, 21:05   #1
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,302
MP Rating: 0% (0)
Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.
Sv: Julekalender-Hvor mange?

Tror at neste år skal vi gjøre det slik at de som vil kan får bidra med noen pakker hver For nå kom Tanta hans og vill gi pakkekalender også,det er jo kjempesnillt men det blir mye med 2 pakkekalendre,en jul i blåfjell og en kaptein sabeltann.. Vi bestemmer at det blir en pakkekalender og jul i blåfjell,sabeltann har jeg lagt unna til neste år.

Camilla82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 17:31   #2
Veteranmedlem

Be@te sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,932
Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.

En kalender per unge.

Men den ideen med en kalender der alle som vil bidrar er jo genialt!
Gammel 02-12-2008, 09:23   #3
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,495
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Her får de hver sin pakkekalender også i første pakken i går, så fikk de hver sin flaxlodd kalender.
Gammel 07-12-2008, 23:17   #4
Supermedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,356
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Her ønsket barna seg lego-kalender så det fikk de, en hver. Jeg har en pakke-kalender som min mor sydde til meg da jeg var liten. Der har jeg hengt opp to tvist pr dag, pluss at svigermor kom med noen som ting som jeg har hengt på lørdager eller søndager. -så de har egentlig en, jeg sier at pakkekalenderen er min, men at de skal få åpne det som er pakket inn.

En er nok!

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 22:25   #5
Veteranmedlem

vicci sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4,728
MP Rating: 100% (3)
vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.

her blir det 2 og en halv hver, hver deres pakkekalender, hver deres sjokoladekalender og en blåfjellkalender på deling!

Er på slankern. -11 kg. 10 kg igjen:-(
vicci er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 21:43   #6
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,253
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Frøkna mi har akkurat nå bare 1 kalender, og den har hun i tillegg laget sjøl, på stand på kjøpesenteret. Hun har tegnet, og tegningen kommer mer og mer frem ettersom hun åpner lukene.

Mulig hun får en til, jeg har ikke bestemt meg enda.
Gammel 30-11-2008, 21:52   #7
Supermedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 760
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.

1 kalender med pakker/aktiviteter. Aktiviteter er i overtall.
Gammel 01-12-2008, 17:39   #8
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

1 pakkekalemder som de deler.
Åpner annenhver dag, men lørdager og julaften får begge to pakker
Gammel 01-12-2008, 17:55   #9
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,495
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Pakkekalender med pakke hver dag! D er tradisjon her i huset, en koselig tradisjon - syns jeg!

Før kunne storefrøken ha både 2 og 3 kalendere, men det er det heldigvis slutt på nå! Hun får pakke når hun er hos far. Jeg er litt usikker på om hun skal få pakke her også de dagene hun er borte.. Hun får nok sikkert det kan jeg tenke meg, for det er vanskelig å vite når hun blir borte...
Gammel 01-12-2008, 20:35   #10
Supermedlem

ingbing-mor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 1,435
ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har vi pakkekalender, de får pakke annenhver dag og singsangkort den dagen de ikke får pakke. I tillegg har vi Blåfjellkalender som vi åpner sammen
you’re right.”
ingbing-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:52.