Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-10-2008, 20:21   #1
Supermedlem

Orchid sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 731
MP Rating: 100% (8)
Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.
Juleønsker til 05 barn og julekalender spm

Jeg lurer på hva deres barn ønsker seg til jul og hva dere tenker å kjøpe til dem til jul? Våre unger har så masse leker og klær så det er så vanskelig...
Skal dere lage julekalender til de små? Hva skal dere gi dem da?
Gammel 26-10-2008, 20:32   #2
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Sted: ski kommune
Meldinger: 3,136
MP Rating: 0% (0)
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.
Sv: Juleønsker til 05 barn og julekalender spm

Her blir det leker og interiør til rommet tror jeg, hun har bursdag rett oppunder jul også så fordeler det vel litt og da. Hun har lite med leker så blir vel litt der, men det jeg vet hun ønsker seg er prinsesseduplo.
Ellers tenkte jeg snowracer for det har broren og det vet jeg det blir kamp om i år fordet var det til og med i fjor...Skøyter,ski og en dukkevogn er og på lista.

Ellers liker hun spill, tegnesaker,perler, malesaker,plastelina o.l..Jo et staffeli tror jeg er tingen!!
Vi får se om vi finner noen spennende leker , men jeg vet ikke helt hva det skal være. Hun liker best og sitte ved bordet og gjøre bordaktiviteter ellers sitter hun med brorens duplo, leker litt med dokker også.
De får julekalender ja, men prøver og styre unna leker i den, heller finne på no litt annet.
Gammel 26-10-2008, 20:32   #3
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,732
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Julekalender: Kjøper ett sett av noe og deler opp i 24 pakker

Ønskeliste:
Vev
Lenestol
Ullklær
Fjøs til dyrene
Bilbane

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 21:03   #4
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,941
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette står på storebror sin ønskeliste foreløpig:
* klær
* skøyter
* duplo
* hele bilhylla på lekebutikken

Og julekalender skal det bli ja Her er ting jeg har tenkt på som kan være i kalenderen (tips altså, blir jo ikke alt dette ). Blir kombinert pakke og aktivitetskalender
* puslespill (dele opp)
* bakedag
* julegrantenning
* sokker og truser
* sånne selvlysende stjerner til taket (har en som vil ha lyset på om natta)
* tur til badeland
* pynte juletreet
* kjøpe julenek
* memory spill (dele opp)
* kjøkkenting (han liker veldig godt å kokkelere, deles opp)
* julegavepakkedag

Sist endret av *star*; 29-10-2008 kl 20:45.
*star* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 21:20   #5
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,614
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

*abbonerer for tips*
Gammel 26-10-2008, 21:40   #6
Seniormedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,552
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Ronja ønsker seg veldig en rosa strømpebukse til jul Så det skal jeg kjøpe, sammen med litt andre klær

Julekalenderen har jeg ikke begynt å tenke på enda Men blir vel litt småting, klemmer, hårstrikk, stempel, klistremerker osv.

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 22:19   #7
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,462
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Abonnerer for tips.

Gavekaldenderen er det svigermor som tar seg av.
Ganske greit, men noen ganger litt for kjedelige pakker.
Gammel 26-10-2008, 22:32   #8
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 5,786
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Gavekalender her ja.

Enn så lenge har jeg tenkt:
Tingeling filmen
Hårspenner
Magiske kluter
Lekesprøyter (sånne fra apoteket)
Puslespill
Klistremerker
Stempler
Magnetbokstaver
Billetter til Hakkebakkeskogen på National
Pepperkakeformer

+++

Julegaver er verre, lista er lang.
Rosa sykkel
Lekemicro
Lekestrykebrett
Lekestrykejern
Billetter til Disney on ice Prinsessene
Ski ( )
Pippifilmer (har bare en nemlig)
Mer møbler, mennesker, dyr osv til dukkehuset
Klær i 110
Gammel 29-10-2008, 10:28   #9
Seniormedlem

Sted: Ved sjøen
Meldinger: 1,558
Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.Asti har en strålende fremtid.

3 åringen min ønsker seg:

* kikkert
* fotoapparat
* forstørrelsesglass
* Playmo
* Egg med dinosaurus inni

Det er det han har sagt selv at han ønsker seg....

Jeg har føyd på ULL-klær, sengetøy og forskjellige brettspill
Gammel 29-10-2008, 19:59   #10
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.

Hjelp. Nett nå ble jeg veldig antimaterialistisk

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:22.