Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-10-2008, 09:56   #11
VIP-Medlem

Eirill sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 6,699
MP Rating: 0% (0)
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Juleønsker til 05 barn og julekalender spm

Vår minstemor skal få babydokke til jul. Noe hun også har ønsket seg, så det blir nok stas.
Ellers ønsker hun seg jo ALT hun ser i kataloger o.l .

Fra familien skal vi ønske henne lego og klær.

Hun deler julekalender sammen med storesøsknene side, og der vanker det bl.a julefilm(Fred Claus), den nye Pulverhekslydboka(Pulverheksa og julenissen, med 24 kapitler),Gruffalolydbok, Lottabok, refleks, sokker, Jungle in my pocket og Playmo(De to siste blir oppdelt i småpakker).
Gammel 31-10-2008, 10:53   #12
Seniormedlem

cathy sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,014
cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.

*abbonere*
Gammel 31-10-2008, 11:22   #13
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,407
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

Her har jeg satt opp
ullklær,finlandshette, votter, vintersko
bok om biler, film
Duplo

Ikke så mye leker, blir bestandig mye leker likevel har jeg funnet ut.
SKal feire bursdag først, så vi får se hva som dukker opp der før vi skriver skikkelig juleliste

Kalendern blir nok med småpakker, ikke bestemt meg hva som skal inni.
klistermerke, rosineresker, pez pakker, smurf eksker osv..
TattyTeddy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 15:04   #14
Supermedlem

Hidrik sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: oppland
Meldinger: 643
Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.

Gutten her ønsker seg veeeldig datamaskin med Ole Brum på (og det har besteforeldrene alt kjøpt som julegave)
I tillegg ønsker han seg det meste i reklamebladene fra lekebutikkene som kommer om dagen-bortsett fra de rosa "jente-greiene" som han kaller dem!
Cd spiller tror jeg han får fra Farmor og Farfar
Vi tenker på å kanskje kjøpe Sacco sekk til han (sacco funny el noe!?)

Julekalenderen blir kombinert gave- og aktivitetskalender
født: 11.03.08
Hidrik er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 15:41   #15
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,353
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.

Storesøster og lillesøster får hver sin Playmobil julekalender, inneholdet passer perfekt til lillesøsters julepresang fra besteforeldre og oldemor: Playmobil Grande Mansion dukkehus med med alle møblene og stæsjet. Fantastisk dukkehus, det har jeg siklet på siden storesøster ble født (og kanskje før det og! )
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vi DIGGER Playmobil her hjemme, like perfekt for en 3-åring som til en 11-åring. Har masse, og det er alltid suksess når vi har unger på besøk (og ellers og, selvfølgelig)

Ellers får lillesøster denne pc'en, som virket veldig ok for en treåring (kr 299,- på Brio):

Ellers tenker jeg Snuppa får noen spill fra Amazon:
"Players select a set of swords of their favourite colour and take it in turns to choose a slot, hoping that they won't be the one to make the pirate pop up with a start. Once the pirate has been popped, the remaining players take out their swords and start to play again until only the winner is left. Every time you push the pirate back into the barrel, the hole which will make the him pop up changes, making Pop-Up Pirate a tense and exciting game in which you never know who is going to be the one to launch the pirate into space."

"You take a board each which has the outline of a glass, dessert glass, knife, fork and middle plate and you start of with one face down pile of cards. Each player choses a card in turn from the main pile or a face up card from the discard pile. You match the card to your board and have to shout "tummy ache" if you take a card covered with spiders, maggots or other types of yukky stuff. The aim to to collect enough 'healthy' eating cards on your plate to win. If there is a space on your card you must place a yukky card down but the aim is to swap it for a 'heathly eating' card. The winner is the first person to fill up their card/place mat with 5 edible choices."

Og etter dette tenker jeg hun blir passe bortskjemt!!!

Ellers står fotoapparat på ønskelisten, helst Vtec som har spill også, men Fisher Price sitt er jo billig på Toys'r'us nå (399,-)
Gammel 11-11-2008, 17:26   #16
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,519
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Vesla ønsker seg røde og rosa pakker med godteri inni hun.

Helt ærlig, så aner jeg egentlig ikke hva jeg skal kjøpe til henne enda, men jeg håper jeg snart får ånden over meg og får tatt en dag på handling. Mer leker trenger egentlig ingen av ungene, men vi ønsker oss bøker og puslespill, greit med litt variasjon.

Egentlig skulle jeg laget pakkekalender, ettersom ungene har verdens høyeste hjemmelagde kalender, men det var den tiden da
Gammel 11-11-2008, 17:54   #17
Seniormedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,552
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Må oppdatere litt... For det første har Ronja utvidet ønskelisten til rosa prinsessekjole, sko og tiara Så det tenkte jeg onkelen skal få kjøpe

Jeg skal spleise med pappaen hennes og kjøpe slalåmutstyr

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 19:58   #18
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,732
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt Flexitrax til Bøllefrøet:

Gleder meg til å hjelpe ham å bygge den
Bilene kjører dritfort, den er så tøff!! Vet han kommer til å elske den!! (Jeg også )

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 20:20   #19
Seniormedlem

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,831
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.

05 jenta her, ønsker seg ny dukkevogn, og brio togbane. Jeg har i tillegg tillatt meg å skrive opp pysjer, ulltøy og klær på ønskelista.

Julekalenderen deles med lillesøster, og de får Pulverheksa og julenissen første dagen. Det er 24 kapitteler i den, så kalenderen blir å lese et kapittel hver dag. De skal få noe småtteri, kanskje hver lørdag, men jeg har ikke bestemt meg enda. Jeg synes vi har mer enn nok småting og plukk fra før, og de får helt sikkert mer til jul, så jeg begrenser det så lenge vi kan. Det er første året hennes med kalender.

Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 21:35   #20
Supermedlem

Simba 1 sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,177
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.

Jeg skal lage pakkekalender ja, men hun og storebror får åpne hver sin dag, og innimellom blir det felles aktiviteter. Må begynne å fixe dette snart, trur eg.

Hun har tittet i en Brio katalog som kom i posten, og der fant hun mye Hello Kitty leker hun hadde lyst på, og Ponnyer. Og leke-pc har hun lyst på.
Men selv føyer jeg til lista med klær i str 5 år

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:22.