Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2006, 21:12   #1
Veteranmedlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,511
MP Rating: 0% (0)
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.
Julegavetips!

Hva med en slik tråd?

Vi burde starte tidlig siden vi er stein rike hele gjengen her inne.

Jeg har noen tips til venninner/venners barn

På HM har de mange fine belter til 49 kr, super gave til både jenter og gutter.

På samme vegg som beltene på HM er det også masse annet stæsj som jentene synes er kult. Til gutter er det vel ikke så mye slikt?

Luer, halser og vanter fra HM eller andre kjeder!

Ja, da ble jeg blank...
__________________
Janis og Tuppa født april 2003
Lille tuppa født 19.12.08
Janis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 21:30   #2
Juniormedlem
 
Sunny 1 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 36
MP Rating: 0% (0)
Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.Sunny 1 er som en lysfontene.
Sv: Julegavetips!

Dette var lurt!

Jeg har vært på Kid og kjøpt barneforkleer til jenter (prinsesse) og gutter (bil). Koster kun kr 30 pr stk., og er i tilleg koselige.

Min tråring fikk noe artig i bursdagsgave. -En "prompepute". Det er den gaven hun har lekt mest med i ettertid, og alle barn som er på besøk synes den er hysterisk morsom. Tenkte jeg skulle hamstre inn noen slike. Kan umulig koste noe særlig, men gir stor glede for små barnehjerter.

Fant også 3 pk med Ulvangsokker til barn på Obs (Coop) for kr 149,-. De splitter jeg opp,- og vips; 3 fine gaver til femtilappen pr stk. Slett ikke ille.

Husket flere ting i tidligere i dag. -Må gå i tenkeboksen igjen.
__________________
Sunny1 - stolt mamma til Kengu(03) og Ru(05)
Sunny 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 21:41   #3
Veteranmedlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,511
MP Rating: 0% (0)
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.
Sv: Julegavetips!

Tegnesaker er jo alltid en slager og en forbruksvare.

På monogramservice er det mange julegaveforslag:
http://www.scandinavianlife.no/epage...onogramService
__________________
Janis og Tuppa født april 2003
Lille tuppa født 19.12.08
Janis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 21:54   #4
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,228
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetips!

Bra tråd!

Jeg slår et slag mot gavehysteriet igjen jeg - i stedet for å kjøpe presang til hverandres barn skal jeg og venninnen min ta med oss barna våre på kino/akvariet/badeland e.l. i stedet.

Ellers synes jeg fin juletrepynt er greit å gi jeg da Sølv(plett)klokker, fine figurer, forseggjorte glasskuler e.l. Jeg synes det er fint å få, i alle fall.
__________________
Bolette og skolegutten (2002)


Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 22:56   #5
Veteranmedlem
 
@llimaC sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Os
Meldinger: 4,947
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetips!

har ikke mange tips, men har du en bra farge printer, ta noen fine bilder av ungene, kjøp billige rammer på europris f eks, lag bilde til besteforeldre/oldeforeldre
__________________
Mathias - 04
@llimaC er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 23:01   #6
Veteranmedlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,511
MP Rating: 0% (0)
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.
Sv: Julegavetips!

Sitat:
Opprinnelig postet av @llimaC
har ikke mange tips, men har du en bra farge printer, ta noen fine bilder av ungene, kjøp billige rammer på europris f eks, lag bilde til besteforeldre/oldeforeldre
Det pleier jeg å gjøre, og stakkars bestefar har så mye bilder av Tuva at han drukner I tillegg overtok han alle bildene etter farmor som døde i fjor. Dobbelt opp!

Men mamma'n min har ikke like mye bilder, så hun må få i år.
__________________
Janis og Tuppa født april 2003
Lille tuppa født 19.12.08
Janis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 23:03   #7
Veteranmedlem
 
@llimaC sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Os
Meldinger: 4,947
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetips!



går ann og kjøpe kalendere og da 1 året kjøpte jeg det, alle var strålende fornøyde
__________________
Mathias - 04
@llimaC er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 23:05   #8
Veteranmedlem
 
Susanne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,355
MP Rating: 0% (0)
Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.
Sv: Julegavetips!

Og om du ikke har så bra printer er det billig å fremkalle bilder på www.elkjop.no
Jeg er ivertfall fornøyd med kvaliteten der!
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Susanne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 14:05   #9
T&M
Veteranmedlem
 
T&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,960
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
Sv: Julegavetips!

Jeg har laget kalendere de siste to årene selv jeg, og de har alltid blitt godt mottat, tenkte jeg skulle gjøre det i år også.

Jeg pleier å bestille bilder, lage noen kule bakgrunner, lime på litt stasj og ha en sann, i fra barnemunn greie under, skikkelig morsomt
__________________
M OKTOBER 2002
T SEPTEMBER 2008
T&M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 14:07   #10
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,228
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetips!

Kalendre er et supert tips. Det er veldig koselig å få, passe pris og holder bare i et år
__________________
Bolette og skolegutten (2002)


Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:39.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com