Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2006, 18:19   #11
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,928
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetips!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tamera
Moonsand

Utmerket gavetips til barn Denne skal jeg kjøpe litt av tror jeg.
trodde det ble skikkelig gris a de sand-tingene der jeg
Gammel 01-10-2006, 18:57   #12
Supermedlem

Anettepia sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 662
Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.

Det jeg har tenkt på i år til besteforeldre og oldeforeldre man ikke har aning på hva man skal kjøpe er å kjøpe inn tette glasskrukker,glassmaling og pent jule-band! Jeg og linnea skal male sammen på krukkene og så lager jeg brendte mandler å har oppi
Kjempe fin gave synes jeg! Det blir noe personlig, hjemmelaget og godt
I tillegg gir jeg ut bhg-bildet i en pen ramme tenkte jeg!

Kalender er også ett ypperlig valg! Jeg bestilte det for to år siden og det slo virkelig an

Anettepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 18:58   #13
Seniormedlem

Bolette sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 2,955
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.

Ååå det så utrolig kjekt ut!!!

Men hvordan fungerer det med å kjøpe fra USA? Kommer vel over tollgrensa på 29.90? Eller får du kjøpt det i Norge?

Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 19:06   #14
Seniormedlem

Bolette sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 2,955
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.

Da så Skal definitivt sjekke opp i det ja

Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2006, 01:05   #15
Supermedlem

Chaizza sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 579
Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.Chaizza har mye å være stolt av.

Jeg er FERDIG med alle barna i år jeg. Begynte tidlig og når det var salg på Hennes og Mauritz her i August så hamstret jeg klær. Og nå har det vært konkurssalg på en bokhandel her så da hamstret jeg litt der. I uka som var så var det 90% avslag. Sykt billig vettu... Så det blir klær + plakater, bøker og diverse på alle barna jeg kjenner i år.

Besteforeldre, oldeforeldre og faddere skal få dette bildet med sort ramme rundt i 30x40.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har begynt å kjøpe litt til voksne også, kjøper når jeg kommer over noe billig.

Et tips jeg har som jeg har brukt tidligere er å kjøpe hvite kjeramikk-krus og kjeramikk-tusjer og la barna tegne på også gi det til besteforeldre osv.

Dessuten har det jo kommet sånne fotobøker nå. Det bestilte jeg og ga mine foreldre i fjor. Ferdigtrykte bilder inni ei bok med tekst til. Det ble stor suksse.

Chaizza er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2006, 11:50   #16
sus
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,123
sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.sus har en strålende fremtid.

Mange gode tips her!

Jeg er igang med et scrappealbum til Majas pappa. Alltid så vanskelig å vite hva jeg skal kjøpe til han fra ho, så da blir det rett og slett det. Han har hintet flere ganger om at han vil jeg skal lage noe for han, men han vet ikke at han får altså. Jeg har bla fremkalt bilder av Maja som han har sendt meg over msn bare for å vise. Jeg gleder meg litt til å gi det egentlig, for jeg vet han kommer til å bli veldig glad!

Ellers tenkte jeg at jeg skulle blande no gips, og lage håndavtrykkene hennes til besteforeldrene på begge sider (og sikkert til pappaen også, og meg sjøl da...). Vi har ikke gjort det enda vi!
Så får vel besteforeldrene også en kalender hver tenker jeg. (Men egentlig tenker jeg jo kanskje at pappaen kunne ha sørga for sine foreldre... Han har dessuten mye bedre råd enn jeg har)

Men denne tråden skal jeg abbonere på altså, for jeg suger til meg alle tips jeg kan få!
Gammel 02-10-2006, 12:38   #17
aja
Seniormedlem

aja sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Indre Østfold
Meldinger: 1,802
aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.

Her var det så mye bra!!

Kan vi få denne til å "henge øverst" i forumet frem tom. jul, tro...?

aja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2006, 15:32   #18
Veteranmedlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,511
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.

Jeg sendte en PM til en moderator og spurte om det, jeg
Gammel 05-10-2006, 23:49   #19
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.

I fjor kjøpte jeg billige juletrekuler som vi limte glitter og "snø" på. De ble kjempepopulære. I tillegg så var det e n aktivitet som vesla fikk i adventskalenderen.

Mitt største problem er faktisk hva jeg skal gi til vesla til jul...

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2006, 16:33   #20
Medlem

Cherokee sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Lakselv
Meldinger: 89
Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.Cherokee er som en lysfontene.

Jeg har tenkt å lage velværepakker til mine venninner... Sette oppi en CD(som jeg brenner) med rolig musikk, lys, dusjsåpe el lignende, et par gode sokker... Sånne ting...

For de som kan hekle, går det jo an å hekle sjal...tar ikke lang tid. Eller kanskje hekle en lue?

Cherokee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:11.