Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-03-2007, 13:14   #1
Seniormedlem
 
*Trixie* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,609
MP Rating: 0% (0)
*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Line79
Barn: 2, gutt 02 og jente 05.
Bosted: Vestfold
Alder: 27
Vært singel siden: Januar 07
HVor lenge var dere sammen: 7 år
Kjæreste: Nei.
Hjemme eller jobb: Jobber 100%
Har du det bra? : Ja, jeg har vel det. Klart det er litt tungt en gang iblant, men jeg har gode venner og familie rundt meg.
__________________
Line.


"Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet"...
*Trixie* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2007, 23:40   #2
Veteranmedlem
 
Tryll-Tryll sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,534
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Tryll-Tryll
Barn: Caroline født mai-04 og Mina Sofie født desember-06
Bosted: Trondheim
Alder: 29
Vært singel siden: april-07
Hvor lenge var dere sammen: 5 år
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: hjemme
Har du det bra? : Nei, ikke ennå....
__________________
Alenemamma til
Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 20:29   #3
Seniormedlem
 
Eliin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,593
MP Rating: 0% (0)
Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Hei! Forholdsvis brått alenemor. Flyttet tilbake til Norge etter 4 år i utlandet.

Holder på å bli tullerusk i regelverk, stønadssøknader og annet tjafs for å få orden på livet mitt igjen. Ønsker å komme tilbake i jobb (har permisjon pga. utlandsoppholdet) så snart som vi har hodet over vannet igjen.

Gleder meg til å bli kjent med dere jentene her inne!

Nick: Eliin
Alder: 36
Barn: En jente, mai 05
singel siden: juli 07
Vært kjærester lenge: 6-7 år
Kjæreste: NO WAY!!!
Jobb eller Hjemme: Jobb om litt, hjemme akkurat nå.
Har du det bra: Tja....etter forholdene.
__________________
Mamma til Amanda , født 26.mai 2005

Eliin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2008, 11:20   #4
Seniormedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,994
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Ariadne
Alder: 27
Barn: en gutt f. sept.06
Singel siden: 2. april
Vært kjærester lenge: nesten 9 år
Kjæreste:ja
Jobb eller Hjemme: arbeidsledig
Har du det bra: Veldig, ja
__________________
Alenemamma til lille M, sept. o6 med god hjelp av

Sist endret av Ariadne; 10-07-2008 kl 23:05.
Ariadne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2008, 19:50   #5
Supermedlem
 
eljo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 579
MP Rating: 0% (0)
eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.eljo har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Får presentere meg som en wannabe. Svært sannsynlig at jeg havner her.

Nick: eljo (elinpelin)
Barn: gutt 16/11-02 og gutt 27/11-06
Alder: 34
Singel siden: ikke helt kvitt sambo ennå.
Kjæreste: ikke aktuelt.
Hjemme eller jobb: full jobb i barnehage
Har du det bra: ikke helt.
__________________
Elinpelin med gutta 16/11-02 og 27/11-06
eljo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2008, 00:18   #6
Juniormedlem
 
kristine<3Emma<3 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 6
MP Rating: 0% (0)
kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.kristine<3Emma<3 er som en lysfontene.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: kristine<3emma<3
Barn: 1 min Emma Louisez3
Bosted: Horten
Alder: snart 20 kan jeg vel si
Vært singel siden: hehe, 2-3 uker tenker jeg.. men følelsene har vært borte lenge:S
HVor lenge var dere sammen: nesten 4 år..
Kjæreste: nei og ikke vil jeg ha heller, nå skal jeg bruke litt tid på meg og Emma men må innrømme at jeg savner en og holde rundt...
Hjemme eller jobb: begge deler
Har du det bra? : ja har det vel bra... men går veldig opp og ned.... er så uvant og være alene... noen dager har jeg det kjempe bra.. men andre så er det helt dritt..
men det går nok over tenker jeg.. vet jo at jeg ikke har følelser igjen for eksen, men er vel bare det at jeg er vandt til og være sammen med han... men tøft er det vel alltid i starten..
__________________
""Står du ikke for noe - Faller du for alt..""
kristine<3Emma<3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2008, 05:44   #7
Supermedlem
 
JALS sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 763
MP Rating: 0% (0)
JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Litt treig med å presentere meg her..

Nick: JALS
Barn: En liten prins oktober -07
Alder: 28
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Mammaperm fra mastergrad - 2 år igjen
Har du det bra? : Absolutt! Det er klart - hvem ønsker ikke å treffe den perfekte mann og sånn, men akkurat nå trives jeg veldig godt slik jeg har det. Kun 6 mnd siden prinsen kom til verden og har egentlig fullt opp med ham, men regner med jeg med tiden blir mer mottagelig for en annen type kjærlighet og..
JALS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2008, 14:26   #8
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,542
MP Rating: 0% (0)
Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Vila80
Barn: Jente på 3 år og en gutt på 5 år
Alder: 28
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Jobber litt over 50 %
Har du det bra? :ja, etter forholdene har jeg det. Har vært sammen i 12 år. vi fikk det ikke til å fungere, så det var til det beste .Følelsene har vært borte en stund, så nå synes jeg bare det er godt å være alene. Ser frem til en deilig vår og sommer !!
__________________
Aug-02 Okt-04


Min oppussingstråd
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=534567
Vila er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2008, 10:19   #9
Medlem
 
Trudderuderantan sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 117
MP Rating: 0% (0)
Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.Trudderuderantan har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Trudderuderantan
Barn: En gutt født aug. 06
Bosted: Kristiansand
Alder: 27
Vært singel siden: 2002 engang..
HVor lenge var dere sammen: Eh... han er ikke akkurat det man kaller et kjærlighetsbarn..
Kjæreste: Ja, snart vært sammen ett år og er ferske samboere
Hjemme eller jobb: Driver dank hjemme, mens jeg venter på skolestart.. Klumpelumpen er i barnehage og mannebeinet jobber..
Har du det bra? : Livet kunne ikke vært bedre!
__________________
startet aug. 06...
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity

Trudderuderantan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2008, 23:33   #10
Juniormedlem
 
ma&susi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.ma&susi er som en lysfontene.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: ma&susi
Barn: Jente født 06
Alder: 22
Singel siden: Desember 07
Kjæreste: ikke aktuelt
Hjemme eller jobb: Student
Har du det bra: Greit nok
ma&susi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com