Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-09-2008, 16:54   #1
Medlem
 
Renatemor:) sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Nordland
Meldinger: 161
MP Rating: 0% (0)
Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Renatemor
Barn: 2 barn
Bosted: Nordland
Alder: 21
Vært singel siden: Idag er det 5 dagen
Hvor lenge var dere sammen: Litt over 5 år,Forlovet i 4.
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Jobb og skole
Har du det bra? Det kommer og går...


__________________
~~Storesøster 17.08.04 Lillebror 12.06.07~~
Renatemor:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 17:03   #2
Veteranmedlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 4,968
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Lager ny jeg, siden ting har forandret seg

Nick:Meowouch88/Meo
Barn: Thea født 09.01.06
Bosted: Tønsberg
Alder: 20
Vært singel siden: Juli 08
Hvor lenge var dere sammen: Vi var til og fra, men det var "oss" i 4 år.
Kjæreste: Ja
Hjemme eller jobb: Skole
Har du det bra?
__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 03/02) Meo`s verden (Oppdatert 18/02)
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 17:20   #3
Supermedlem
 
gullli sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,161
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Ehhh... Kanskje på tide jeg presenterer meg jeg og??

Nick: gullli
Barn: Ronja født mai 05 :elsker
Bosted: Bergen
Alder: 27
Vært singel siden: Oktober 07 (snart et år )
Hvor lenge var dere sammen: Ca 5 år
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Student og jobber litt
Har du det bra? Ja
__________________

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 07:17   #4
Veteranmedlem
 
*Anita* sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,034
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: *anita*
Barn: Alexander 4 år og Fredrik 18 mnd
Bosted: Sørlandet
Alder: 28
Vært singel siden: i 3 uker,ganske ferskt.....
HVor lenge var dere sammen: 7 år
Kjæreste: nei.
Hjemme eller jobb: Jeg jobber 75 % som hjelpepleier,mye kvelder og 3.hver helg..
Har du det bra? : Sånn tålig,savner exen voldsomt,men han savner ikke meg Så jeg prøver å heve meg over det.
ER på utkikk etter leilighet,og håper jeg finneren så fort som mulig
Jeg bor fortsatt i huset vårt,og han har flytta ut,foreløpig
__________________


*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 13:00   #5
Seniormedlem
 
Catharina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,338
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Catharina
Barn: Storesøster på 3 1/2år og lille Hannah på snart 11mnd
Bosted: Rett utenfor Bergen
Alder: 23
Vært singel siden: 13 september er det vel, 6uker blir det vel snart da.
HVor lenge var dere sammen: 4 1/2år
Kjæreste: Nei det er vel litt tidlig tror jeg. Men får se hva som skjer.
Hjemme eller jobb: Jeg er hjemme med Hannah og trives godt med det for øyeblikket.
Har du det bra? : Overaskende bra, nesten så jeg får dårlig samvittighet for at jeg har det så bra.
__________________
Storesøster født 20. april 2005, 10dager på overtid

Lillesøster født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2008, 09:29   #6
Medlem
 
Pharma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 374
MP Rating: 0% (0)
Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.Pharma har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Pharma
Barn: 4, 2 på skole og 2 i barnehagen.
Bosted: Rett utenfor Bergen
Alder: 31
Vært singel siden:
HVor lenge var dere sammen: 11 år
Kjæreste: Nope. blir nok lenge til det ja.
Hjemme eller jobb: Jeg er hjemme men venter på yrkesrettet attføring.
Har du det bra? : Vet ikke. er rimelig forvirret ang følelser nå, men det skal nok bli bra når vi får en ordning på alt
__________________

Pharma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2008, 15:09   #7
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 7
MP Rating: 0% (0)
Hiawatha er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Hiawatha
Barn: Jente født januar 2003 og jente født mai 2005
Bosted: Oslo
Alder: 32
Vært singel siden: Juni - 07
HVor lenge var dere sammen: 8 år
Kjæreste: Fikk kjæreste juni i år. Storkoser meg med det
Hjemme eller jobb: Jobber med regnskap full tid
Har du det bra? : Jeg har det veldig fint takk
Har definitivt erfart at det er bedre å være lykkelig i ensomheten enn ulykkelig i tosomhet !
Hiawatha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2009, 19:58   #8
Supermedlem
 
Marilena sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: I huset mitt
Meldinger: 555
MP Rating: 0% (0)
Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Marilena.
Barn: Gutt født juli-04 og jente født august-06.
Bosted: Ringsaker.
Alder: 31.
Vært singel siden: Januar 09
Hvor lenge var dere sammen: 9 år.
Kjæreste: Ser ikke for meg at det noen gang vil skje. Skadeskutt.
Hjemme eller jobb: Jobber fulltid.
Har du det bra? : Bra og bra. Alt er ikke i orden enda og jeg ser bare fram til at alt de praktiske er løst og at jeg og ungene kan starte på et nytt og bedre liv. Det kommer garantert til å bli mange tøffe tak, men tøffere enn det har vært blir det garantert ikke. Gleder meg veldig til å kunne legge opp dagen min akkurat som jeg vil uten å måtte tenke på hva andre måtte mene om det.
__________________
Underveis mot et bedre liv.
Alenemamma til Erten-04 og Furten-06.
Gabriellas sång - mitt liv
Marilena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2009, 17:49   #9
Medlem
 
*Laban* sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 141
MP Rating: 0% (0)
*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.*Laban* er som en lysfontene.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Laban
Barn: Odin, født juli -06
Bosted: Akershus
Alder: 28
Vært singel siden: januar -08
Hvor lenge var dere sammen: 9 år
Kjæreste: nei
Hjemme eller jobb: jobb
Har du det bra? Ja, stort sett
*Laban* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com