Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-11-2005, 19:20   #1
Seniormedlem
 
Akino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,731
MP Rating: 0% (0)
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Akino
Alder: 24
Barn: Synne Veronika, snart 1 år
Bosted: Fredrikstad
Vært singel siden: 10 oktober-05
Hvor lenge var dere sammen: 2 år
Kjæreste: Absolutt ikke!!
Hjemme eller jobb: Hjemme, har hatt noen tilkallingsdager som førskolelærer i bhg. Og vurdere litt skole til året.
Har du det bra? : Egentlig ikke.. Men prøver å si til meg selv at jeg har det bra.
__________________
Snuppa desember 04 & Lillemann september 08
Akino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2005, 20:28   #2
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 78
MP Rating: 0% (0)
*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.*Tussi* er som en uslipt juvél.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: *Tussi*
Alder: 25
Barn: Datter, snart 20 måneder
Bosted: Stavanger
Vært singel siden: august-05
Hvor lenge var dere sammen: 6 år
Kjæreste: Nei.
Hjemme eller jobb: Jobb (80 %)
Har du det bra? : Både ja og nei. Det er selvfølgelig tøft. Noen dager har jeg det ekstremt bra, men med en gang jeg tenker på hvilken situasjon jeg er i, er det mye tyngre, spesielt når jeg merker hvor mye jeg savner eksen min..
*Tussi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2005, 11:58   #3
Medlem
 
Tone Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Grått hus
Meldinger: 51
MP Rating: 0% (0)
Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.Tone Kristin er som en uslipt juvél.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick:Tone Kristin
Alder: 28
Barn: gutt-98, gutt-00, gutt-05
Bosted: Hjelmeland
Vært singel siden: 1 desember
Hvor lenge var dere sammen: 12 år, gift i 8 år...
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Fødselspermisjon
Har du det bra? : Ja eg har det bra
__________________
Tone Kristin

1998 2005 2000
Tone Kristin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 12:50   #4
Medlem
 
Ida M sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 113
MP Rating: 0% (0)
Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.Ida M er som en lysfontene.
;) Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Heisann!!
Ny her eg!!
Navn: Ida Marie
Alder: 19
Barn: Sander Mikal 1år
Bor: Nyflyttet til Bergen
Er hjemmeværende

Vert alene lenge, hele svangerskapet. .... Begynner å bli vant til det nu ja..

Men kveldene kan av og til bli litt lange og ensomme,
!Av og til vel og merke!
__________________
Hobbyen til Sander er å være VÅKEN!!
Soving er for PYSER!!
Ida M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2006, 19:09   #5
Medlem
 
kkitty sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 469
MP Rating: 0% (0)
kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.kkitty har mye å være stolt av.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Kkitty
Alder: 36(69 model)
Barn: Datter
Bosted: Oslo
Vært singel siden: august-05
Hvor lenge var dere sammen: 4 år
Kjæreste: Nei.
Hjemme eller jobb: Jobb (80 %)
Har du det bra? : Jupp
__________________



kkitty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2006, 10:32   #6
Medlem
 
roxy^ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 260
MP Rating: 0% (0)
roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.roxy^ er fantastisk mot andre.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: roxy^
Alder: 21
Barn: Sebastian, 7 mnd
Bosted: Sandnes
Vært singel siden: Juli 06
Hvor lenge var dere sammen: 4 år
Kjæreste: Nei, det er det siste jeg tenker på nå. Men flørting er gøy da
Hjemme eller jobb: Hjemme
Har du det bra?: Veldig! Jeg stortrives her hos mine foreldre. Vi har fått et fint rom og eget bad. Jeg ser lyst på fremtiden, der meg og Sebastian står i sentrum.
__________________
Stolt mamma til Sebastian 06.01.06
Roxy^ Førstedamenes eneste Svampebob-snøggel-eier
roxy^ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2006, 18:40   #7
Supermedlem
 
Marianne80 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 827
MP Rating: 0% (0)
Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.Marianne80 er fantastisk mot andre.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Marianne80
Alder: 26
Barn: Mayken på 2 1/ 2
Bosted: Udfor sannis
Vært singel siden: august-05
Hvor lenge var dere sammen: 6 år
Kjæreste: Niks
Hjemme eller jobb: Jobbe 100 %
Har du det bra? Ja itte forholdene ja, men savne jo nå ittekvert ein å ver med.


__________________

Marianne80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 22:03   #8
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,930
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Kine
Barn: Lille Noah, 03des04 + en i magen, april07
Bosted: Rett ved Lillestrøm(utafor Oslo)
Alder: 21 år
Vært singel siden: Juli-06
Hvor lenge var dere sammen: 3år
Kjæreste: Nei, flørter og koser meg+hvem vil ha en som er gravid?
Hjemme eller jobb: Studere til des.
Har du det bra? : Ja, sånn der hvertfall..
får det enda bedre når jeg endelig finner eget sted å bo
__________________
Des. Jan. og feb. har vært 3 drittmnd.
Blir mars bedre?

Sist endret av _Kine; 19-09-2006 kl 22:30.
_Kine er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2006, 20:23   #9
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 7
MP Rating: 0% (0)
2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.2-for-1 er bare skikkelig grei.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: 2-for-1
Barn: Kine og Andrea, født 18/11-05
Bosted: Enn så lenge Vevelstad (i Ski kommune)
Alder: 31 år
Vært singel siden: September '06
Hvor lenge var dere sammen: 2 år
Kjæreste: Nei, det er nok litt for tidlig gitt..
Hjemme eller jobb: Fortsatt i fødselspermisjon, og skal antakelig ha permisjon fra jobben fram til 31/7-07
Har du det bra? : Jeg har det bra, men gleder meg til alt det praktiske og økonomiske har kommet på skinner..
2-for-1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2006, 12:44   #10
Seniormedlem
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,407
MP Rating: 0% (0)
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Carpe Diem
Barn: 1 gutt og 1 jente
Bosted: Romsdal
Alder: 33 år
Vært singel siden: august 2004
Hvor lenge var dere sammen: 13 år
Kjæreste: JAAAAA!!! D har jeg
Hjemme eller jobb: jobber i barnehage 100% stilling
Har du det bra? : Ja jeg har det veldig fint.En super eks som jeg har et mye bedre forhold til nå enn da vi var et par og en fantastisk herlig kjærest som jeg vil dele resten av livet med (kanskje d blirengang????)
__________________
Støttemedlem AF's jaktlag
Carpe Diem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com