Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2008, 22:44   #1
Seniormedlem
 
Nette77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,698
MP Rating: 100% (1)
Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Nette77
Barn: Storegullet 97 og Vetlegullet 06
Bosted: Sogn
Alder: 31
Vært singel siden: August 08
HVor lenge var dere sammen: 5 år
Kjæreste: Nope, er nok ikkje klar for det enda.
Hjemme eller jobb: Heima, er på yrkesretta attføring på grunn av svært dårleg hørsel. Håper og tror at eg til høsten kommer inn på skule.
Har du det bra? : ja slik passelegt, har mine tunge dager innimellom.
__________________
Storegullet-97 og vetlegullet -06
Nette77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 09:56   #2
VIP-Medlem
 
Pearly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,288
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Pearly
Barn: Christopher André, 31.01.05 og Noah Leander, 12.01.05
Bosted: Kristiansund N
Alder: Nettopp fylt 24 år
Vært singel siden: 04.oktober.08
Hvor lenge var dere sammen: 7 år
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Jobber 80%
Har du det bra? : Nja, vet ikke hva jeg skal si. Får det vel bedre når finner eget sted å bo og jeg og guttene kansje finner oss noe annet også. Vet ikke om vi har råd til å bo her
__________________
............................."Sann kjærlighet gjør hver dag litt lysere"
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 01:12   #3
Medlem
 
lucas' mamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 223
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Lucas' mamma
Barn: Lucas- Nathaniell 05.09.07
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Alder: 20 (14.03)
Vært singel siden: 14.oktober.08
Hvor lenge var dere sammen: 1.5 år
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Jobber
Har du det bra? : Ja! Jeg har det egentlig helt utmerket. Utrolig nok
__________________
Lucas- Nataniell f. 05.09.07 Alva Kristin f/d 26.06.08 (uke 18+4)

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.


med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 17:47   #4
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,183
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Jeg er stadig innom og leser, men har faktisk aldri presentert meg

Nick: kAninen
Barn: Magnus André 31.01.06
Bosted: Vestfold
Alder: 26
Ble slutt med barnefar: 18.februar.07
Hvor lenge var dere sammen: nesten 4 år
Kjæreste: JA
Hjemme eller jobb: Jobber 100 %
Har du det bra? : Jeg har det veldig bra. Hvertfall etter at jeg møtte mannen med stor M. Blir samboer med han juli09
__________________
kAninen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 03:01   #5
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
MP Rating: 0% (0)
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: mamma_nemi
Barn: " stk,ei jente på fem og et halvt år og en liten tasseladd på litt over et år
Bosted: Telemark
Alder: 25
Vært singel siden: altfor lenge...men jeg foretrekker det jeg.
HVor lenge var dere sammen: Det er irrelevant
Kjæreste: Nope..vil ikke ha det.
Hjemme eller jobb: Hjemme foreløpig,skole til neste år.
Har du det bra? : Jupp,jeg har det veldig bra,deilig å slippe å ha ekstra barn i huset(les:mann) ..foretrekker å ha det slik som jeg har det.Elsker å være singel og fri til å gjøre som jeg vil uten å måtte avtale med en gubbe for å kunne gjøre ting..
__________________
mamma_nemi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 08:02   #6
Veteranmedlem
 
Belle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Trivelige Trøndelag
Meldinger: 3,686
MP Rating: 0% (0)
Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Belle
Barn:2 jenter på 3 og 4 år
Bosted: Trøndelag
Alder: 30
Vært singel siden: April-05
HVor lenge var dere sammen: 7 år
Kjæreste: Nei
Hjemme eller jobb: Arbeidsledig, men jobber av og til
Har du det bra? :Ja har det bra. Trives veldig godt nå. Av og til savner man jo en å dele ting med, men det er ingen hast. Når jeg har ungene er de i høysetet, når de er hos faren pleier jeg meg selv.
__________________
Belle og snuppene - Juli-01 & August 02

Belle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 15:51   #7
Seniormedlem
 
Polkadot sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
MP Rating: 0% (0)
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Polkadot
Alder: 28 år
Barn: Ungen nov'03
Bosted: Elverum
Vært singel siden: August 04
HVor lenge var dere sammen: 2 år
Kjæreste: Ja
Hjemme eller jobb: Hjemme, venter på en løsning til utdannelse, samtidig som jeg leter etter en jobb.
Har du det bra?: Ja, absolutt
Polkadot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 19:52   #8
Supermedlem
 
Gulljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 596
MP Rating: 0% (0)
Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.Gulljenta er et navn alle kjenner.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Gulljenta
Barn: Lillebror juni 03 og Storesøster august 00
Bosted: Sunnmøre
Alder: 25
Vært singel siden: Det vart slutt 13.mars 05 og han flytta ut rett etter det, men vi fortsatte å prøve litt fram til sommaren før vi gjorde det heilt slutt!
HVor lenge var dere sammen: nesten 8 år
Kjæreste: Nei det har eg ikkje. Eg flørtar berre
Hjemme eller jobb: Eg jobbar 90% (fri anna kvar onsdag)
Har du det bra? : Eg har det kjempebra, har ikkje hatt det så godt med meg sjøl på mange år. Travelt er det jo sjølvsagt men det er verdt det
__________________
Gulljenta
lillebror juni 03 og
storesøster august 00



Sist endret av Gulljenta; 19-03-2006 kl 17:38.
Gulljenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 20:41   #9
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Ildtopp
Barn: L -01 og M -04
Bosted: østlandet
Alder: 23
Vært singel siden: november- 04
HVor lenge var dere sammen: 5 år
Kjæreste: ja...
Hjemme eller jobb: Jeg går på skole fulltid mens unge er i barnehage.
Har du det bra? : ja, jeg har det.. det er til tider slitsomt å være alene med to barn, krangler fortsatt litt med pappa'n dems.. men det ordner seg vel!! den nye kjæresten er topp!!! jeg bor i et flott hus, og alt er bare velstand!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-01-2006, 22:06   #10
Supermedlem
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 865
MP Rating: 0% (0)
AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: AmorFati
Alder: 23 år.
Barn: Lukas, født 04 oktober -05.
Bosted: Tønsberg.
Vært singel siden: August -05.
Hvor lenge var dere sammen?: 1 1/2 år ca.
Kjæreste: Nei.
Hjemme eller jobb: Jobb.
Har du det bra?: Ja, syntes livet er bra! Livet som mamma er helt !!!

Sist endret av AmorFati; 21-05-2008 kl 07:41. Begrunnelse: redigert brukernavn
AmorFati er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com