Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Aleneforeldre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-01-2006, 22:13   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 865
MP Rating: 0% (0)
AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.AmorFati har mye å være stolt av.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

trykte 2 ganger...

Sist endret av AmorFati; 07-01-2006 kl 23:25.
AmorFati er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2006, 15:20   #2
Veteranmedlem
 
*Linda* sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,432
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: *Linda*
Alder: 22år
Barn: Malin født 2 februar 2005
Bosted: Buskerud
Vært singel siden: august 2005
Hvor lenge var dere sammen: 4 år
Kjæreste: Jepp
Hjemme eller jobb: Jeg er hjemme med Malin og skal være det en stund fremover.
Har du det bra? Jeg har det kjempebra.....er jo så nyforelsket om dagen, og den nye typen min forguder Malin. Alt er som en dans på roser om dagen
__________________
Storesøster 02.02.05
Lillebror 15.05.07
Og mor ble lykkelig gift 15.09.07
*Linda* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 10:24   #3
Medlem
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Helgeland
Meldinger: 65
MP Rating: 0% (0)
Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.Helle er som en lysfontene.
kidoki Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Helle
Barn: A f. mars 2003
Bosted: Helgeland
Alder: 33 år
Vært singel siden: april 2004
HVor lenge var dere sammen: litt over 3 år
Kjæreste: Nei, har ikke det. Men, savnet etter "den rette" med alt det gode det betyr, er stort. Men, man blir da etter hvert veeeldig selvstendig som enslig.
Hjemme eller jobb: 100% stilling
Har du det bra?: Jo, jeg har det bra. Sliter litt økonomisk, men har ei mor som er kjempesnill og trør til innimellom. Men, sønnen min er er stooort lyspunkt for meg. Han er så snill og god!
__________________
~ Helle og en femåring f. 2003 ~
Helle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 20:03   #4
Supermedlem
 
Probat sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,028
MP Rating: 0% (0)
Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Probat
Barn: Storebror f. 98, lillesøster på vei.
Bosted: Oslo
Alder: 31
Vært singel siden: Oktober 2000
HVor lenge var dere sammen: 8 år
Kjæreste: Samboer, vi ble sammen desember 2001.
Hjemme eller jobb: Jobber fullt, men er sykmeldt fram til fødselsperm nå.
Har du det bra? : Ja! Føler meg ikke helt som aleneforsørger lenger siden jeg har en mann som tar masse ansvar i familien, men jeg presenterer meg allikevel siden jeg kanskje dukker opp i diskusjonene. Har jo en del erfaringer etter å ha vært alene, og forholdet til eksen er jo alltid et tema...
__________________
f.1998

f. 26. april 2006

f. 5. mars 2008
Probat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 21:29   #5
Supermedlem
 
June sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 988
MP Rating: 0% (0)
June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Hei! Da kommer jeg tusslende inn hit jeg.



Melder meg fort ut igjen jeg
__________________
Emilie feb 04
Alida juni 07

Sist endret av June; 25-03-2006 kl 11:16.
June er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2006, 19:12   #6
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,056
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Februarmamsen (FM)
Alder: 79-modell
Barn: 1 gutt født feb 03
Bosted: Østfold
Vært singel siden: Egentlig siden jeg ble gravid, men er vel ikke helt riktig det heller. Hadde et nytt forhold på ca 6 måneder frem til jan 05.
Hvor lenge var dere sammen:
Kjæreste:
Hjemme eller jobb: Jobber 100 %
Har du det bra? Skal vel egentlig ikke klage.

Sist endret av Februarmamsen; 27-05-2007 kl 23:57.
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2006, 16:31   #7
Juniormedlem
 
Søgnemamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 25
MP Rating: 0% (0)
Søgnemamma har slått av rykte
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Søgnemamma
Alder:
25
Barn: 2. Jente på 6 og gutt på snart 4..
Bosted: Søgne
Vært singel siden: januar 05
Hvor lenge var dere sammen:Pappan; i nesten 6 år
Kjæreste: samboer...
Hjemme eller jobb? Hjemme og på leting
Har du det bra? Helt topp. Storkoser meg...
__________________
Søgnemamma , f:00 f:02 og f:04.
Søgnemamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2006, 13:31   #8
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: Gurine
Alder: 30 ( -75 modell)
Barn: 4 gutter. De to eldste har samme far, og de to minste har samme far. (-96,-97,-03 og -06.)
Bosted: Telemark
Vært singel siden: Skilte meg fra nr 1 i 2000 og fra nr 2 02 april 2006.
Hvor lenge var dere sammen: Nr 1 i 7 år og nr 2 i 3 år og 8 mnd.
Kjæreste: Nope
Hjemme eller jobb:Hjemme. Tenkte å ta lærerskolen fra 2007.
Har du det bra: Kan ikke klage. Meg og ungene koser oss!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2006, 15:49   #9
Medlem
 
MiTo sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Grimstad
Meldinger: 486
MP Rating: 0% (0)
MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.MiTo er fantastisk mot andre.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: MiTo

Alder: 26
Barn: 1. gutt født april 2005
Bosted: Grimstad
Vært singel siden: oktober 04 / august 06
Hvor lenge var dere sammen: 5, 1/2år
Kjæreste: Niks
Hjemme eller jobb? Jobb
Har du det bra? Ja har det bra!

Litt sen med å melde meg inn i alenemor klubben, bedre sent enn aldri.
__________________
Klem MiTo - meg og Johannes
Johannes f. 7.april 2005, 3460g og 51cm
"En kvinne uten mann kan ikke treffe en mann, noen mann, i noen alder,uten å tenke, om bare et halvt sekund: Kanskje dette er mannen. " Doris Lessing

Sist endret av MiTo; 14-01-2007 kl 20:25.
MiTo er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 19:08   #10
Supermedlem
 
posky sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 523
MP Rating: 0% (0)
posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.posky har en strålende fremtid.
Sv: Ny Presentasjonstråd!!

Nick: posky
Alder: 18
Barn: En datter som blir 2 19.06
Bosted: Bergen
Vært singel siden:
Hvor lenge var dere sammen:
Kjæreste: Jepp
Hjemme eller jobb? Egentlig skole
Har du det bra? Jeg har det supert
__________________


Emilies album <3
posky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com