Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2008, 13:04   #1
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,176
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Bæretøy til nyfødt?

Har ikke båret før, kun forsøkt Baby Bjørn Active litt forrige gang men likte den ikke.

Noen tips til hva som egner seg best for nyfødte og fremover? Må være lett å knyte.....

Og hvor bestilles det billigst?
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2008, 13:09   #2
Veteranmedlem
 
Phoeebee sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,522
MP Rating: 0% (0)
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Elastisk sjal! Kjempefint både for nybegynnere og nyfødte. Det kan du kjøpe på www.lotusbarn.no og www.krussedull.no. Instruksjonshefte følger som regel med, og du finner instruksjonsvideoer på youtube. Jeg har en sjokoladebrun Moby Wrap som har blitt mye brukt.

Nå, i varmen, har jeg gått over til Mei Tai Babyhawk.
__________________
Phoeebee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2008, 13:45   #3
Supermedlem
 
alice83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Vil anbefale deg elastisk sjal, og etterhvert mei tai
__________________
Storebror des 04
Lillesøster nov 07

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2008, 15:23   #4
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,176
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Sitat:
Opprinnelig postet av alice83 Vis post
Vil anbefale deg elastisk sjal, og etterhvert mei tai
Takk, da får jeg prøve det. Hvilket merke bør jeg velge?
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 21:48   #5
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,176
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Nettopp bestilt meg et sleepywrap i sjokoladebrunt fra www.sleepywrap.com
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 12:31   #6
Supermedlem
 
Nitha sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: i ammetåka
Meldinger: 647
MP Rating: 0% (0)
Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Gi oss et hint om hvor fornøyd du blir når du har fått den da
__________________
Nitha

Vesla kom 21.03.06
Mini kom 08.09.08:
Nitha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2008, 23:57   #7
Medlem
 
Delainey sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 230
MP Rating: 0% (0)
Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.Delainey er et navn alle kjenner.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Nettopp bestilt meg et sleepywrap i sjokoladebrunt fra www.sleepywrap.com
Bestilte den jeg også, og fikk den nå denne uken. Er super fornøyd. Og så billig som det ble.. 240kr betalte jeg inkl. shipping.
__________________
Delainey
Linnea(mai 04), Cornelia( august 05), lille Melina (juli 06) og nybaby sommer 08
Delainey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2008, 07:30   #8
Veteranmedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,700
MP Rating: 0% (0)
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Moby er bra til nyfødte ja. Minsten her likte den greit til han var rundt 4 uker tror jeg, da ombestemte han seg plutselig, hehe. Nå har jeg kjøpt Mei Tai og bruker den ofte, DEN liker han bedre, mer oversiktelig i den (han er så nysgjerrig) og mindre klamt, spesielt om sommeren, sjalet blir altfor tett og varmt. Minsten her er snart 3 måneder, tror MT kan brukes fra 2? Han sitter i hvertfall veldig godt i den nå, med beina ut.
__________________
Storesøster, 12. oktober 2003 & Lillebror, 27. mars 2008
Iset er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2008, 08:27   #9
Supermedlem
 
turbo76 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 584
MP Rating: 0% (0)
turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Jeg hadde elastisk sjal fra Moby Wrap - var veldig fornøyd med det! Tror jeg kjøpte det på Lotusbarn!
__________________
turbo76

Lillesøster født 12/06/06
Storebror født 01/04/04
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2008, 08:42   #10
Veteranmedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,700
MP Rating: 0% (0)
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæretøy til nyfødt?

Forresten, sjal og annet bæretøy er ofte dyrt, så jeg har kjøpt begge mine brukt.
Mei Taien betalte jeg bare 350,- kroner for MED frakt, og sjalet 450 med frakt. MT'en koster oppimot 8-900 kr ny.
__________________
Storesøster, 12. oktober 2003 & Lillebror, 27. mars 2008
Iset er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:56.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com