Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-04-2008, 22:24   #1
Medlem
 
dinoliten sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: I mitt lune hi :)
Meldinger: 118
MP Rating: 0% (0)
dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.
Ergo og 160 høy

Jeg har ergo og får den ikke helt til å sitte.
Jeg er ca 160cm. Føler jeg er for kort til å bruke den.
Uansett hvordan jeg strammer den siger selene ned på skuldrene.

Dessuten ser det jo passelig teit ut når man bærer barnet på ryggen.
Puppene blir jo skvist mellom selene som går over og under puppene.

Ser jo ut som Samanta Fox på en god dag
__________________
Mine to søte små og .
dinoliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 02:12   #2
Supermedlem
 
Zina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 528
MP Rating: 0% (0)
Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.
Sv: Ergo og 160 høy

Ergo funker fint på meg, jeg er 162 cm høy. Men har hørt at de som er litt petite kan få problemer med å stramme den helt.

Det med puppene skjønte jeg ikke helt. Det er vel bare en sele som går på tvers over og det er den som skal holde på plass skulderstroppene. Man trenger ikke å stramme den så veldig hardt og jeg pleier å ha den over brystene.
__________________

Zina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 10:01   #3
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 31
MP Rating: 0% (0)
Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.Cantate har en aura rundt seg.
Sv: Ergo og 160 høy

Jeg ble heller aldri noen fan av ergo. Er like 158 høy. Men for min del var det mest det at jeg synes selve panelet er for kort i ryggen til barnet slik at de blir hengende å dingle veldig/fikk for lite støtte.

Jeg synes forøvrig Mei Tai er mye lettere å få til å sitte ordentlig,. Eller av formsydde seler foretrekker jeg nok Patapum. Den sitter godt når jeg først fåtr barnet oppi
__________________
Tullerusket sept-03, Lillemuffen juli- 05 og Minirusket juni-07
Cantate er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 10:29   #4
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 931
MP Rating: 0% (0)
Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.
Sv: Ergo og 160 høy

Har samme problem med patapum, jeg er 155. Var fin på magen, men på ryggen synes jeg ikke at jeg får strammet den nok (synes også den er lav i ryggen på barnet, så da føles det utrygt å ha ham der). Dumt, for jeg spurte selger om dette før jeg kjøpte.
__________________
* 2007
Pelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2008, 13:09   #5
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,281
MP Rating: 0% (0)
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ergo og 160 høy

Jeg er 160 høy, og jeg har ingen problemer med Ergoen. Kan være enig i at nå som minste er over 2 år, så går ikke panelet så langt opp på ryggen på henne som ønskelig, men samtidig så har hun jo ikke det behovet for støtte som hun hadde da hun var mindre, så det er ikke noe vi anser som et problem.

Men er du veldig smal over skuldrene? Tenker siden selene siger ned.
__________________
Saxpia, mammaen til go'jentene Maya august-04 og Mina januar-06 og go'gutten Max juli-08



Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:34.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com